Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Handbagage vraagje
Handbagage vraagje
Hallo, wij gaan op vakantie naar de USA, en we hebben best veel elektronische handbagage.
2x mobiele telefoon, 1x tablet, 1x nintendo ds, 1x playstation portable, 1x spiegelreflexcamera (met toebehoren) en een kleine camera.
Kunnen wij dit allemaal meenemen in de handbagage?
Mogen de opladers, stekkers e.d. ook in de handbagage?
We vliegen met United.
Groetjes!
2x mobiele telefoon, 1x tablet, 1x nintendo ds, 1x playstation portable, 1x spiegelreflexcamera (met toebehoren) en een kleine camera.
Kunnen wij dit allemaal meenemen in de handbagage?
Mogen de opladers, stekkers e.d. ook in de handbagage?
We vliegen met United.
Groetjes!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Handbagage vraagje
Ja hoor, dat kan allemaal in de handbagage.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik neem altijd alle elektronische spullen in de handbagage mee incl. alle opladers, stekkers en de omvormer.
Nooit geen problemen mee gehad.
Nooit geen problemen mee gehad.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Alle batterijen en accu's moeten zelfs in de handbagage (sinds er ooit laptopaccu's zijn ontploft).
Dus ik gooi ook alle electronica in de handbagage.
Dus ik gooi ook alle electronica in de handbagage.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Ik ga hier ook even een vraagje stellen... ik ben momenteel op rondreis in West-Amerika en ik heb zo stilletjesaan door dat ik een teveel aan bagage ga hebben; dus mijn vraag: mag je twee stuks handbagage meenemen ? (bv een trolley en een rugzak ?)
groetjes, mamsie
groetjes, mamsie
Sluit je ogen, droom je leven - Open je ogen, leef je dromen !
Nope, dat mag niet. Je mag wel een rugzak en een laptop meenemen.
Wat zegt de website van de airline hierover?
Wat zegt de website van de airline hierover?
Ik vlieg met Delta - heb daarstraks op hun website gekeken en vond niet direct iets terug...
groetjes, mamsie
groetjes, mamsie
Voila, gevonden.
Bedankt !
Maar...je mag eigenlijk een tas en een trolley meenemen of lees ik dit niet correct ?
Toen ik hierheen vloog met Klm, dan was er een vrouw met twee supergrote tassen die ze amper in de bak boven haar hoofd kreeg en niemand die er wat van zei..toch vreemd he...dus dacht ik dat het wel ok was om twee stuks handbagage mee te nemen. (zou al een deel van m'n inpakzorgen wegnemen)
groetjes, mamsie
Maar...je mag eigenlijk een tas en een trolley meenemen of lees ik dit niet correct ?
Toen ik hierheen vloog met Klm, dan was er een vrouw met twee supergrote tassen die ze amper in de bak boven haar hoofd kreeg en niemand die er wat van zei..toch vreemd he...dus dacht ik dat het wel ok was om twee stuks handbagage mee te nemen. (zou al een deel van m'n inpakzorgen wegnemen)
groetjes, mamsie
Welke zin/zinssnede zou dan aangeven dat beiden mag?
You may carry on one bag and one personal item at no charge
Hoe definiëren ze een personal item? Een trolley lijkt me geen personal item. Dat lijkt me meer iets als een hoed, een jas, e.d.
Tja, dat is de vraag natuurlijk...ik dacht de trolley als 'bag' en de rugzak als 'personal item' mee te nemen...als het niet mag, wat doen ze dan ? Heb je daar enig idee van ?
Groetjes, mamsie
Groetjes, mamsie
Als ze het niet toestaan loop je het risico dat je het alsnog als extra koffer moet inchecken. En dus zal moeten bijbetalen als je boven het maximum gewicht komt.
Tja, moeilijk want ik heb al een extra stuk bagage...
in ieder geval ben je al bedankt voor al je moeite...ik heb nog een weekje om erover na te denken...
groetjes, mamsie
in ieder geval ben je al bedankt voor al je moeite...ik heb nog een weekje om erover na te denken...
groetjes, mamsie
Dat mag meestal inderdaad, als de rugzag maar niet te groot is, zodat ie eventueel onder de stoel kan. Dus niet zo'n joekel waarmee je gaat backpacken.mamsie schreef:ik dacht de trolley als 'bag' en de rugzak als 'personal item' mee te nemen
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb tijdens elke vlucht naast mijn trolley een redelijk grote fototas bij me en dat is nog nooit een probleem geweest; ik verbbaas me er zelfs soms over wat er allemaaal toegestaan wordt als "handbagage"
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb, als ik alleen vlieg, een zo groot mogelijke trolley en een rugzak bij me, en dat geeft nooit problemen.Natuurlijk geen rugzak met extern frame, maar een gewone dagrugzak van 18 liter.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik denk niet dat je een probleem hebt hoor, je ziet het zoveel dat mensen een trolley en een rugzak(je) bij zich hebben. Mocht het vliegtuig helemaal vol zitten en de trolley in het ruim moeten dan doen ze dat bij het instappen en het voordeel wat je dan hebt is dat je er niet extra voor hoeft te betalen.
mag een laptop niet in de gewone bagage ?
mijn handbagage bestaat vnl uit foto-apparatuur maar alle laders, statief en laptop zitten in de gewone bagage, doen ze je bagage altijd open trouwens ??
wij vertrekken morgen
mijn handbagage bestaat vnl uit foto-apparatuur maar alle laders, statief en laptop zitten in de gewone bagage, doen ze je bagage altijd open trouwens ??
wij vertrekken morgen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 575 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-