Pete.Z schreef:Laat ze in ieder geval niet je blog lezen bij de douane, want dan geloven ze nooit meer dat je terug wil naar Nederland....
Ik bedoel of ik misschien nog wat voor de ESTA of zo moet uitprintendimona schreef:Krijg je vier pagina's aan adviezen en waarschuwingen en dan vraag je of er nog iets is waar je rekening mee moet houden. Grapjas![]()
Veel plezier in de VS Kevin!
KevinAmerican schreef:Pete.Z schreef:Laat ze in ieder geval niet je blog lezen bij de douane, want dan geloven ze nooit meer dat je terug wil naar Nederland....
Haha zo erg is het nou toch ook niet ahhaKan zeggen dat ik me vast aan het voorbereiden ben voor over 10 jaar
![]()
Maar dat komt wel goed haha
Chakuriki schreef:Je hebt wel dat ESTA nummer nodig, maar das het enigste, hoeft voor de rest niks uit te printen. Ik heb het in mijn gsm opgeslagen destijds (3 maandjes geleden alweer).
Daarnaast zou ik me niet zo druk maken, mensen op het forum hebben nog al de neiging om aan de ergste gevallen te denken en zich daar voor voor te bereiden.
Al kan ik daar iets in vinden aangezien sommige mensen dat prettiger vinden, wil dit niet zeggen dat alles noodzaak is en alles zo ernstig is als het klinkt. Al zou ik de dingetjes die makkelijk te regelen zijn zoals infogegevens van je gastgezin meenemen, daar kun je makkelijk voor zorgen en mochten ze iets willen weten kunnen ze je gastgezin bellen. Over het geld hoef je je geen zorgen te maken, minieme kans dat ze daar over beginnen.
Ik ben sinds een paar dagen terug van een 3 maand lange reis, dus ik ben alweer best jaloers op je. Geniet er van, vent!