Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reizen zonder ouders

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
KevinAmerican
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reizen zonder ouders

Bericht door KevinAmerican »

Ik ga hem dit weekend aanvragen, boven de site van de ESTA staan andere talen, is de aanvraag er ook in het nederlands gewoon op de goede site of zit je dat verkeerd, wil liever geen fouten maken qua ingevulde info :D :D :lol:
Afbeelding

USA 2012 - 21/06 - 15/08 IL-IN-WI
USA 2017 - 02/08 - 13/08 NV-AZ
USA 2019 - 24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

De link van tosca op de vorige pagina brengt je naar de juiste site en daar kun je inderdaad gewoon voor Nederlands als taal kiezen.
Groet,

Old Faithful
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Als je hebt gezien dat je de site ook in andere talen kan bekijken dan heb je ook gezien dat Nederlands daar een van is.
KevinAmerican
Amerikafan

Dankje wel, moest het ff zeker weten want het is allemaal iets wat nieuw voor me :lol: :lol:
Afbeelding

KevinAmerican
Amerikafan

Ik heb de ticket geboekt en de ESTA is goedgekeurd, iets waar ik nog rekening mee moet houden? Ga ook nog een reisverzekering regelen :iroc:
Afbeelding

dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Krijg je vier pagina's aan adviezen en waarschuwingen en dan vraag je of er nog iets is waar je rekening mee moet houden. Grapjas :lol:

Veel plezier in de VS Kevin! 8)
KevinAmerican
Amerikafan

Dankje wel, Nog 17 dagen dus ik ben best wel nerveus :lol: :lol: :lol:
Maar gelukkig komt dat wel goed :lol: :lol: :lol:
Thanks voor alle tips
Afbeelding

Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Laat ze in ieder geval niet je blog lezen bij de douane, want dan geloven ze nooit meer dat je terug wil naar Nederland.... :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Inderdaad, even googelen op je naam en immigration komt op je blog.
En als je denkt dat ze dat niet doen, lees dan dit topic http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 90#p723990
KevinAmerican
Amerikafan

Pete.Z schreef:Laat ze in ieder geval niet je blog lezen bij de douane, want dan geloven ze nooit meer dat je terug wil naar Nederland.... :wink:

Haha zo erg is het nou toch ook niet ahha :D Kan zeggen dat ik me vast aan het voorbereiden ben voor over 10 jaar :wink: :lol: Maar dat komt wel goed haha
Afbeelding

KevinAmerican
Amerikafan

dimona schreef:Krijg je vier pagina's aan adviezen en waarschuwingen en dan vraag je of er nog iets is waar je rekening mee moet houden. Grapjas :lol:

Veel plezier in de VS Kevin! 8)
Ik bedoel of ik misschien nog wat voor de ESTA of zo moet uitprinten :lol: :lol:
Afbeelding

Chakuriki
Amerika-ontdekker

Bericht door Chakuriki »

Je hebt wel dat ESTA nummer nodig, maar das het enigste, hoeft voor de rest niks uit te printen. Ik heb het in mijn gsm opgeslagen destijds (3 maandjes geleden alweer).
Daarnaast zou ik me niet zo druk maken, mensen op het forum hebben nog al de neiging om aan de ergste gevallen te denken en zich daar voor voor te bereiden.
Al kan ik daar iets in vinden aangezien sommige mensen dat prettiger vinden, wil dit niet zeggen dat alles noodzaak is en alles zo ernstig is als het klinkt. Al zou ik de dingetjes die makkelijk te regelen zijn zoals infogegevens van je gastgezin meenemen, daar kun je makkelijk voor zorgen en mochten ze iets willen weten kunnen ze je gastgezin bellen. Over het geld hoef je je geen zorgen te maken, minieme kans dat ze daar over beginnen.

Ik ben sinds een paar dagen terug van een 3 maand lange reis, dus ik ben alweer best jaloers op je. Geniet er van, vent!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

KevinAmerican schreef:
Pete.Z schreef:Laat ze in ieder geval niet je blog lezen bij de douane, want dan geloven ze nooit meer dat je terug wil naar Nederland.... :wink:

Haha zo erg is het nou toch ook niet ahha :D Kan zeggen dat ik me vast aan het voorbereiden ben voor over 10 jaar :wink: :lol: Maar dat komt wel goed haha

Ik maakte ook maar een grapje hoor, als ik het zo lees ga je een fantastische tijd tegemoet, en ik hoop dat je ooit je farm in Amerika zal hebben. :thumbup:
KevinAmerican
Amerikafan

Ik hoop ook dat het een geweldige tijd word, het enige minpunt, op de heenreis zit ik niet naast het raam maar de stoel daarnaast, zit bijna helemaal achterin op 2 of 3 stoelen na maar op de terugweg zit ik wel bij het raam alhoewel ik niet over de terugreis wil beginnen, nog te ver weg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

KevinAmerican
Amerikafan

Chakuriki schreef:Je hebt wel dat ESTA nummer nodig, maar das het enigste, hoeft voor de rest niks uit te printen. Ik heb het in mijn gsm opgeslagen destijds (3 maandjes geleden alweer).
Daarnaast zou ik me niet zo druk maken, mensen op het forum hebben nog al de neiging om aan de ergste gevallen te denken en zich daar voor voor te bereiden.
Al kan ik daar iets in vinden aangezien sommige mensen dat prettiger vinden, wil dit niet zeggen dat alles noodzaak is en alles zo ernstig is als het klinkt. Al zou ik de dingetjes die makkelijk te regelen zijn zoals infogegevens van je gastgezin meenemen, daar kun je makkelijk voor zorgen en mochten ze iets willen weten kunnen ze je gastgezin bellen. Over het geld hoef je je geen zorgen te maken, minieme kans dat ze daar over beginnen.

Ik ben sinds een paar dagen terug van een 3 maand lange reis, dus ik ben alweer best jaloers op je. Geniet er van, vent!

Ok dankje wel, zal ik doen. Dat nummer heb ik in mijn mailbox staan en in de agenda dus die onthoud ik wel, waar ben jij heen geweest dan als ik vragen mag ?? :lol:
Afbeelding

Chakuriki
Amerika-ontdekker

Bericht door Chakuriki »

Ik heb rondgereisd, niet echt lang op 1 plek gezeten. Naar Miami gevlogen, auto gehuurd, dan naar Orlando, Savannah, Asheville, Shenandoah, New York, Buffalo, Cleveland, Chicago, Yellowstone, Salt Lake City, Las Vegas, San Francisco en LA. Dus ik heb flink wat plekken gezien. Zeker een aanrader voor jou ook als je iets ouder bent en je wilt veel van de VS zien. Maar Illinois is zeker leuk en vooral in de tijd wanneer jij er heen gaat (kan daar in de winter nog al koud zijn heb ik gehoord), dus gaat wel goed komen met jou daar. :-)
KevinAmerican
Amerikafan

Echt leuk, zoiets zou ik ook wel willen maar gelukkig is deze vakantie ook super, ik kreeg net een mailtje of ik graag naar het amusement park Great America zou willen, iemand ervaring met dit park. En we gaan ook naar Indiana Dunes dus waarschijnlijk zie ik ook Indiana :lol: :lol: En heel misschien ook Iowa en Wisconsin?? Nog niet zeker
Laatst gewijzigd door Dude op 05 jun 2012, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Afbeelding

KevinAmerican
Amerikafan

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met bijna helemaal achterin het vliegtuig zitten? Ik zit waarschijnlijk in rijen: 37 heen en 44 terug ( van de 46)
Iedereen op het internet doet alsof het de worst places on the earth zijn, is dat ook zo ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Valt wel mee. Bij de toiletten is erger, daar komt iedereen langs en hangt er rond, wachtende op een plekje.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Wat zou er erg zijn aan stoelen achterin? Ik vind het zelf wel lekker om achterin te zitten eigenlijk, ik houd wel van een beetje overzicht en dat heb ik minder als ik in het midden zit. Statistisch gezien zijn het geloof ik ook nog eens de veiligste plekken van het vliegtuig :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer