Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grote prijs gewonnen in Las Vegas. Wat dan?
Re: Grote prijs gewonnen in Las Vegas. Wat dan?
50% van de vaste slots spelers hebben een speelkaart om hun nek. Zo bijzonder is dat niet, het is gewoon handig.
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Grote prijs gewonnen in Las Vegas. Wat dan?
Awel, ik vind dat ze ook gelijk heeft
Zoals wij hier bij ons zeggen : ze kan er maar deugd van hebben ... Mijn moeder zou zoiets niet interessant vinden (denk ik
al speelt ze wel met de lotto
) en mijn schoonmoeder zit al enige tijd in een rusthuis (te verkommeren omdat ze niet veel meer beseft - maar dat is een ander 'probleem') dus die zie ik zoiets niet direct meer doen maar ik vind dat je iedereen zelf moet laten kiezen en zolang er geen daadwerkelijk gevaar voor die persoon is en ze het graag doen, waarom zou je dit dan nog afpakken?? En wat betreft haar zoon : dat die zelf voor zijn geld gaat werken ...

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 6123 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties