Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies

Bericht door Dento »

Jammer dat je Crawford als overnachtingsplaats hebt geschrapt. Wij verbleven daar enkele weken geleden in Fort Robinson (het historische fort drie mijl van Crawford). We vonden het er echt heel bijzonder om te overnachten, iets waarvan veel mensen niet weten dat het kan. Ik weet niet wat de prijzen in augustus zijn, maar in het voorseizoen was het maar $55 per nacht. Eenvoudige kamers, maar schoon, en de omgeving maakt veel goed. Het is maar anderhalf uur van Scottsbluff, dus je zit dan wel iets verder van Rapid City af.

Voor Custer State Park hadden we meer tijd nodig dan verwacht, er is veel te zien, en het is er erg mooi.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Wij bezoeken niet Fort Robinson maar Fort Laramie. EN we wilden ook langs Carhenge. Ik denk dat onze kids wel genoeg hebben aan 1 fort. Het blijft lastig om keuzes te maken nu Dento dat plaatst denk ik hmmm misschien toch naar Fort Robinson... :wink:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik ben toevallig achter Fort Robinson gekomen toen ik op zoek was naar een overnachtingsplaats tussen Denver en Rapid City. Ik wilde het liefst ook iets wat een beetje bijzonder was, en wat ons ook de gelegenheid bood om langs Scottsbluff te gaan, iets wat ik per se wilde doen, en vond met wat zoeken Fort Robinson.

Je kunt er overnachten op de camping, maar je kunt ook een kamer of zelfs een heel huis huren. Ik bedacht me net dat ik al een klein stukje erover op mijn blog heb staan. Tot nu staat alleen deel 1 online, maar de rest volgt snel.

Het is weer heel anders dan Fort Laramie, zowel qua ligging, qua sfeer, en qua geschiedenis.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

@dento:
Beetje laat wellicht, maar ik probeer het toch maar.
Kun je een kleine beschrijving geven van badkamer/douche/toilet-faciliteiten van de kamers op Fort Robinson?
Daarnaast, moet er een entrance fee betaald worden voor Fort Robinson SP?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Net als de kamers zelf zijn ook de badkamers heel eenvoudig, met een douche met douchegordijn, een wastafel, en een toilet. Heel simpel allemaal, maar wel schoon, en dat is toch het belangrijkste. Hier op mijn blog wat meer over Fort Robinson.

En nee, er hoeft niets te worden betaald als je er overnacht; ik weet niet zeker hoe dat zit als je het alleen bezoekt.

Onze website | Mijn blog
obeliks
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door obeliks »

Dank voor je antwoord.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht