Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.
Re: Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Flori
Probeer ook eens craigslist, en post zelf een ad of email de adverteerder. Er zijn veel leegstaande huizen en misschien kan je zo een leuk huis huren voor een leuke prijs. Het is wel een groter risico, maar wie weet?
Kijk eens op http://www.vrbo.com hier kan je met de eigenaren van de villa's soms leuke afspraken maken
nou zit ik al een tijdje te kijken wat ik het beste kan doen maar...... pppppfffff ik kom er niet uit! iemand ervaring met homeaway?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ervaring nog niet echt, maar we hebben wel voor oktober via deze site een condo gehuurd in Orlando. We hadden gelijk een leuk email contact met de eigenaar, en we hebben de aanbetaling gedaan via paypal.
half november kan ik je vertellen hoe het allemaal ging:)
half november kan ik je vertellen hoe het allemaal ging:)
Homeaway is eigenaar van VRBO. Het maakt ook weinig verschil denk ik, je huurt bij de eigenaar en hebt alleen met hem/haar contact. Wij hebben 1 keer via Homeaway een huis gehuurd in Florida. Aangezien dat onze eerste keer was, vonden we het best eng. Eigenaars woonden in Ierland. Je maakt je geld over en hoopt dat je bij aankomst een plek hebt om te slapen, hahaha. Gelukkig is alles perfect gegaan.
Aankomende vakantie hebben we twee huizen gehuurd via VRBO. Ik probeer altijd de huizen uit te zoeken met meer dan 10 recente referenties. Via Google is ook veel te vinden. Vaak kom je zo wel achter het adres of de naam van de eigenaar. Als een huis te koop staat, zoek ik weer verder.
Aankomende vakantie hebben we twee huizen gehuurd via VRBO. Ik probeer altijd de huizen uit te zoeken met meer dan 10 recente referenties. Via Google is ook veel te vinden. Vaak kom je zo wel achter het adres of de naam van de eigenaar. Als een huis te koop staat, zoek ik weer verder.
Wij zijn jaren geleden meerdere keren naar Florida geweest op vakantie. Dit was telkens in een hotel.
Nu gaan we 3 weken in een Executive Plus Home-Private Pool (villa) van Wings'n Wheels in Kissimmee.
Iemand die daar ervaring mee heeft?
Alvast bedankt.
Nu gaan we 3 weken in een Executive Plus Home-Private Pool (villa) van Wings'n Wheels in Kissimmee.
Iemand die daar ervaring mee heeft?
Alvast bedankt.
kunnen jullie misschien een korte uitleg geven hoe homeaway werkt?
Hoe werkt Homeaway/VRBO. Eigenlijk vrij simpel. Je gaat op zoek naar een huis in de plaats die je wilt. Je hebt allerlei zoekopties. Een leuke uitzoeken, mailtje of telefoontje naar de eigenaar, contract ontvangen en ondertekenen, aanbetaling doen en voila!
Dat is wel heel kort door de bocht, maar zo gaat het in grote lijnen. Je hebt contact met de verhuurder/eigenaar. Zij bepalen de regels. Homeaway/VRBO doen eigenlijk vrij weinig, behalve dan de site beschikbaar te stellen voor verhuurders. Ik doe altijd iets meer onderzoek. Ik kijk met name naar het aantal referenties. Nou weet ik wel dat ze de slechte referenties er waarschijnlijk uithalen, maar de huizen met meer referenties zijn gemakkelijker te googlen/bekender op het net.
Mocht je het adres echt niet kunnen vinden, gewoon bellen/mailen en vragen naar het adres. Bellen is sowiezo belangrijk, vraag ze het hemd van het lijf. Je merkt dan wel of er iets niet helemaal klopt. Ook kijk ik of het huis niet te koop staat, of het geen foreclosure is. Via het adres kom je achter de naam van de eigenaar, hopelijk degene met wie je aan het bellen/mailen bent. Zo niet, bellen en vragen. Die naam gooi ik ook nog even door google en facebook. Zo kom je toch een heleboel te weten en kun je voor jezelf een inschatting maken of het vertrouwd is of niet. Ik huur niet zonder huurcontract en betaal met Visa. Hier nog meer info http://www.homeaway.com/info/security?Overview
Wij hebben twee fantastische plekken gevonden deze zomer. Ik vind het ideaal!
Dat is wel heel kort door de bocht, maar zo gaat het in grote lijnen. Je hebt contact met de verhuurder/eigenaar. Zij bepalen de regels. Homeaway/VRBO doen eigenlijk vrij weinig, behalve dan de site beschikbaar te stellen voor verhuurders. Ik doe altijd iets meer onderzoek. Ik kijk met name naar het aantal referenties. Nou weet ik wel dat ze de slechte referenties er waarschijnlijk uithalen, maar de huizen met meer referenties zijn gemakkelijker te googlen/bekender op het net.
Mocht je het adres echt niet kunnen vinden, gewoon bellen/mailen en vragen naar het adres. Bellen is sowiezo belangrijk, vraag ze het hemd van het lijf. Je merkt dan wel of er iets niet helemaal klopt. Ook kijk ik of het huis niet te koop staat, of het geen foreclosure is. Via het adres kom je achter de naam van de eigenaar, hopelijk degene met wie je aan het bellen/mailen bent. Zo niet, bellen en vragen. Die naam gooi ik ook nog even door google en facebook. Zo kom je toch een heleboel te weten en kun je voor jezelf een inschatting maken of het vertrouwd is of niet. Ik huur niet zonder huurcontract en betaal met Visa. Hier nog meer info http://www.homeaway.com/info/security?Overview
Wij hebben twee fantastische plekken gevonden deze zomer. Ik vind het ideaal!
Heb je ook aanraders???
Wij hebben in 2008 deze gehuurd via Homeaway, maar daar staat de villa niet meer op. Ik kan hem ook niet meer op VRBO vinden. Ze hebben ook een eigen website http://www.abbeyvillaorlando.com/index.shtml. Was een heel mooi huis, met veel aandacht ingericht. Ook een rustige plek. Maar dit is wel 4 jaar geleden, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Ik denk dat je rond Disney voor die prijsklasse moeilijk een groot zwembad kunt vinden. En wat is groot? Hoe groter het huis, hoe groter het zwembad. Daarnaast staan de meeste huizen toch wel dicht opelkaar. Het is natuurlijk een toeristisch gebied. Je zou kunnen overwegen om niet zo dicht bij de parken te gaan zitten. De prijs wordt daardoor ook lager.
Ik denk dat je rond Disney voor die prijsklasse moeilijk een groot zwembad kunt vinden. En wat is groot? Hoe groter het huis, hoe groter het zwembad. Daarnaast staan de meeste huizen toch wel dicht opelkaar. Het is natuurlijk een toeristisch gebied. Je zou kunnen overwegen om niet zo dicht bij de parken te gaan zitten. De prijs wordt daardoor ook lager.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben net via VRBO een condo in Indian Rocks Beach gehuurd. Het ging heel goed, al hebben twee van de drie eigenaren, die ik had aangeschreven, niet gereageerd. Waarschijnlijk omdat wij van woensdag tot woensdag wilden huren, maar een simpele reactie was leuk geweest.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hi cincijansen bedankt voor je tip. nee ik hoef niet een heel groot zwembad maar ik wil ook geen zwembad dat ik met twee slagen mijn hand stoot. maar misschien doe ik dat wel. ik hoef trouwens oonk niet perse in de buurt van walt disney te zitten ik heb een auto. maar ik zou wel een beetje centraal willen zitten wat is volgens jullie een goed centraal punt?
Tja, wat bedoel je met centraal? Ik weet niet wat je wil gaan doen in Florida. Als je naar Disney wilt, lijkt het me toch handig in de buurt iets te huren. Elke ochtend en avond twee uur rijden wordt ook snel vervelend. Je zult toch zelf even moeten gaan zoeken. In dit draadje staan genoeg tips en op VRBO en Homeaway zijn heel veel villa's te vinden.
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Ik huur sinds 2005 villa's in davenport. Dat heb ik altijd via homeaway of via usafunvacations gedaan.
ik verblijf er van 6 juni tot 10 juni ik wil naar seaworld, epcot en naar magic kingdom en naar 1 waterpark(weet nog niet welke) wat kunnen jullie mij adviseren wat een beetje centraal is?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Villa in Kissimmee of Clermont, dicht bij Disney en dan naar Typhoon Lagoon als waterpark.
Seaworld combineren met shopping.
Ik denk dat je je daarop moet concentreren om niet te veel tijd aan transport te verliezen.
Seaworld combineren met shopping.
Ik denk dat je je daarop moet concentreren om niet te veel tijd aan transport te verliezen.
Ik heb nu al een aantal malen een villa gehuurd via Loyalty inc in Indian Ridge Oaks. Steeds iedere keer naar volle tevredenheid.
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2004 Rondreis California en Las Vegas
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
2002 New York
2003 Florida
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida
2009 California en Florida
2010 Florida
2011 Florida
2012 Las Vegas en Grand Canyon
2013 Florida en Disneycruise
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Ja!... Nu noem je ook de leukste Community, West van 192 op... 

thanks spocky,
ik ga gelijk kijken en wie weet kunnen ze mij daar helpen...
ik ga gelijk kijken en wie weet kunnen ze mij daar helpen...
Ik weet wel zeker dat ze je daar kunnen helpen.
Dit was de villa waar ik vorig jaar drie weken heb gezeten
http://www.vrbo.com/7076010h
Dit was de villa waar ik vorig jaar drie weken heb gezeten
http://www.vrbo.com/7076010h
2000 Florida
2002 New York
2003 Florida
2005 Florida
2006 Florida
2007 Florida
2008 Florida