op de hotmail/msn startpagina (ik neem aan de belgische) staat een stukje over de mooiste grotten ter wereld.
Zo is er sprake over de Fire Cave in Valley of Fire.
deze uitleg vond ik ook ergens
"Fire Arch or Windstone Arch, also known as Fire Cave, is a tiny cave with a miniature arch and a group of natural pocket holes. Many people walk by this cave without realizing it is there!."
Hoi,
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest,ontzettend mooi gebied,makkelijk te bereiken vanaf de weg.Valley off Fire is zowieso een heel mooi gebied.
Toen wij in het park rondliepen,waren ze ook bezig met een reclame film te maken voor Mercedes Benz 500 met het hele alfabet op de kofferbak en aan de zijkant nogeens bitturbo als opdruk en eingelijk zag dat er nog mooier uit Maar voor de mensen die naar VOF gaan moeten absoluut dit kleine gebied wel meenemen,echt een aanrader.
Albert.
Je kunt deze vinden op de eerste loop als je die gelijk in rijdt. Ik ben het park vanaf de "zuid-west" kant ingereden ( vanaf de I15 eerste afslag richting VoF)
Als je in het park bent en de eerst loop in rijdt ( dit is de loop waar je ook de Atlas Rock en Piano rock vindt) na ongeveer 250 meter ligt deze kleine grot 100 meter in het veld aan je rechterhand. Als je erlangs loopt zie je het "kabinet" al vanaf de opening. Suc6
Bwa zo groot is het toch ook niet hoor Kalaman, en vooral niet echt alleenstaand in de omgeving als je er van op de weg naar kijkt.
Wij zijn er de eerste keer ook voorbij gereden hoewel we er echt wel naar op zoek waren.
vorig jaar hebben we Valley of Fire bezocht en ik vrees dat we die fire cave voorbijgereden zijn want we hebben toch de loops gereden Elephant rock hebben we wel gezien. En ook die rotstekeningen. Het is wel een beetje eng die trap om erheen te gaan. Eigenlijk de trap terug naar beneden. Er was nog een gezin achter me en die moeder zag het op een bepaald moment helemaal niet meer zitten.
Die trap is toch niets mis mee ? Was nmm wel een stevig en deuglijk exemplaar.
Ik reed met de auto ook te ver bij de olifant rots. Die valt idd nogal weg tegen de rots op de achtergrond vanaf de weg gezien. Ik had ook vanaf de plaatjes de indruk dat die groter was.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.