Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over de Leeuwen bij MGM
Vraag over de Leeuwen bij MGM
Ik heb zojuist op het forum gezocht, maar ik kwam er niks over tegen.
In 2009 zijn wij ff het MGM binnengelopen voor o.a. de leeuwen. Op dat moment waren de leeuwen niet aanwezig.
Dus mijn vraag is, was dit stom toeval, of zitten de leeuwen maar op bepaalde tijdstippen in hun glazen kooien?
Deze zomer ga ik namelijk opnieuw naar Las Vegas en wil de leeuwen toch graag van dichtbij zien
Ik heb op de website van MGM gekeken, maar ook daar heb ik er niks over gelezen.
Dus ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.
Alvast bedank!!
Gr. Rob
In 2009 zijn wij ff het MGM binnengelopen voor o.a. de leeuwen. Op dat moment waren de leeuwen niet aanwezig.
Dus mijn vraag is, was dit stom toeval, of zitten de leeuwen maar op bepaalde tijdstippen in hun glazen kooien?
Deze zomer ga ik namelijk opnieuw naar Las Vegas en wil de leeuwen toch graag van dichtbij zien
Ik heb op de website van MGM gekeken, maar ook daar heb ik er niks over gelezen.
Dus ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.
Alvast bedank!!
Gr. Rob
Re: Vraag over de Leeuwen bij MGM
Beste Rob,
Ik dacht eigenlijk gelezen te hebben dat de leeuwen niet meer naar het MGM komen, maar misschien heb ik iets gemist.
Gr,
Sandra
Ik dacht eigenlijk gelezen te hebben dat de leeuwen niet meer naar het MGM komen, maar misschien heb ik iets gemist.
Gr,
Sandra
Het zou verklaren waarom ik op de website van de MGM er niks meer over tegenkom.
Kan iemand dit bevestigen?
Kan iemand dit bevestigen?
Laatst gewijzigd door Dude op 08 mei 2012, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten --> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
De leeuwen zijn er niet meer.
31 januari 2012 is de Lion Habitat in MGM gesloten.
http://www.lasvegassun.com/news/2011/de ... se-jan-31/
31 januari 2012 is de Lion Habitat in MGM gesloten.
http://www.lasvegassun.com/news/2011/de ... se-jan-31/
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Geen leeuwen meer bij het MGM Grand, maar als je toch wilde dieren wilt zien zou je naar de tijgers bij het Mirage kunnen gaan.
Blij dat ik ze vorig jaar nog gezien heb.
Benieuwd wat er in de plaats gaat komen dan ....
vnvmouse
Benieuwd wat er in de plaats gaat komen dan ....
vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Als je zoekt op dit forum met de woorden 'leeuwen mgm' was je dit bericht van mij tegengekomen van 26 februari jl. waarin ik al vertelde dat de leeuwen weggingen bij MGM.Robkuh schreef:Ik heb zojuist op het forum gezocht, maar ik kwam er niks over tegen.
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
Dit vind ik wel een leuke Roland; mensen wijzen op de "ZOEK" funktie van dit forum.
Dat moeten we bij al die terugkerende onderwerpen over emigratie, werk zoeken en dergelijke maar eens vaker gaan doen !
Dat moeten we bij al die terugkerende onderwerpen over emigratie, werk zoeken en dergelijke maar eens vaker gaan doen !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het is niet negatief bedoeld maar met de zoekfunctie kun je gewoon heel veel terug vinden. Mijn bericht had ik op die manier binnen 2 seconden teruggevonden.
De zoekfunctie levert voor velen problemen op maar het gaat erom dat je de juiste 'kernwoorden' voor je zoekopdracht gebruikt.
Roland
Roland
net zoals mensen die in google tikken "ik ben op zoek naar een schoenenwinkel in Den Haag"

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ze zijn zowieso het MGM flink aan het verbouwen. De hoek van zeg maar de strip en tropicana ave. zijn ze helemaal aan het renoveren. Ook is de o'sheas irish pub weg na 23 jaar en zijn ze grondig bezig bij imperial palace. Verder hadden ze het er vorige week op las vegas tv over dat het sahara hotel wrs een doorstart gaat maken als de sls-group de investering rondkrijgt. Het zal dan ook het SLS-hotel gaan heten. En er schijnt een investeerder te zijn die of het echelon project nieuw leven in wil blazen, of op het nog braakliggend deel van de noord strip wil investeren..
-
ilsegoestoamerica
- Amerika-ontdekker
Begrijp ik het goed dat ze imperial palace aan het renocveren zijn?
Ilse
Ilse
Het hele gebied rond Imperial Palace, Harrahs, Bill Gambling Hall en O Shea's wordt verbouwd om het project Linq te realiseren. Op deze blog staat uitgebreid omschreven wat dit project van 500+ miljoen dollar gaat opleveren:
http://lasvegasblog.harrahs.com/las-veg ... on-of-wow/
In ieder geval wordt er weer gebouwd in Las Vegas en dat is een goed teken! En oh ja, er komt een reuzenrad!
http://lasvegasblog.harrahs.com/las-veg ... on-of-wow/
In ieder geval wordt er weer gebouwd in Las Vegas en dat is een goed teken! En oh ja, er komt een reuzenrad!
-
ilsegoestoamerica
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de link.
Zo mogen van mij zoveeeel bouwen en verbouwen als ze willen, maar toch niet als ik er ben
Wij verblijven eind september in Imperial Palace, dus jammergenoeg middenin de verbouwingsperiode, ik hoop dat dit niet teveel ongemak met zich meebrengt. We hebben een huurauto, maar als de straat openligt en we mischien toch niet tot aan ons hotel geraken, lijkt mij niet plezant. Al zal het resultaat er op het eerste zicht wel mogen wezen.
Ilse
Zo mogen van mij zoveeeel bouwen en verbouwen als ze willen, maar toch niet als ik er ben
Ilse
-
mirjamenjasper
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij zijn nu in las vegas, en idd, geen leeuwen(bij mgm) en veel aan het verbouwen , vooral binnen nu. Het viel ons zowiezo op dat er heel veel verbouwd wordt nu aan verschillende hotels. En verder zijn de wegen soms deels open gebroken of versmald vanwege bebouwing maar dat wordt heel goed aangegeven allemaal, wij hadden er geen last van met de camper.
Hmm ook ik heb het MGM geboekt, maar als ze zoveel aan het verbouwen zijn, zal ik dan beter een ander hotel boeken? Ik ben er in juli.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk niet dat je er heel veel last van zult hebben, maar doe er je voordeel mee en probeer in ieder geval een gerenoveerde kamer te krijgen. 
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik ben blij dat ze weg zijn, wat een enorme trieste bedoeling. Ik hoop dat ze nu een beter verblijf hebben, en een stuk meer vrijheid. En ze waren zo sloom, dat was echt niet natuurlijk. ik hoop niet dat ze na de verbouwing de leeuwen weer terugzetten.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
De leeuwen zaten er maar een deel van de dag, en ook alle leeuwen niet elke dag, buiten Las Vegas is er een verblijf waar de leeuwen alle ruimte hebben. Ik denk dat er echt wel heel erg goed voor gezorgd werd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 840 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 28 Reacties