Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Chantall: rondreis New-york - Zuidwest USA 2012
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Reis Chantall: Tips hotels SF, LV, LA en New york?!
Las Vegas Flamingo, lekker centraal op de strip en niet duur.
Of Planet Hollywood, ook centraal op de strip, is soms een leuke aanbieding van te vinden op smatervegas.com
Of Planet Hollywood, ook centraal op de strip, is soms een leuke aanbieding van te vinden op smatervegas.com
-
herdesign
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Onze favorieten zijn:
Luxor in Las Vegas (tip: kijk in Las Vegas per dag, de prijzen van de hotels zijn erg variabel en een dag verschil kan veel de prijs schelen)
Beresford Arms in San Francisco, redelijke prijs voor mooie kamers in prima buurt
Luxor in Las Vegas (tip: kijk in Las Vegas per dag, de prijzen van de hotels zijn erg variabel en een dag verschil kan veel de prijs schelen)
Beresford Arms in San Francisco, redelijke prijs voor mooie kamers in prima buurt
Op zoek naar een luxueus nieuw vakantiehuis in Utah?
Wellicht is de The Water Wheel House in Kanab, Utah wat.
http://www.Kanabrental.com
Wellicht is de The Water Wheel House in Kanab, Utah wat.
http://www.Kanabrental.com
Bedankt voor de tips, ga zo even googlen op de hotels.
Ik heb alleen een klein probleempje, want mn vriend wil nu maar 3,5 weken gaan ipv 4 weken.
Dus er moeten eigenlijk 3 dagen af, maar ik zou echt niet weten wat ik weg zou moeten halen.
Zowiezo denk ik wel 1 dag van los angeles, hebben jullie nog tips wat ik misschien in mijn route kan aanpassen?
Ik heb alleen een klein probleempje, want mn vriend wil nu maar 3,5 weken gaan ipv 4 weken.
Dus er moeten eigenlijk 3 dagen af, maar ik zou echt niet weten wat ik weg zou moeten halen.
Zowiezo denk ik wel 1 dag van los angeles, hebben jullie nog tips wat ik misschien in mijn route kan aanpassen?
- Anjes
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zie dat je twee hele dagen in Las Vegas blijft....
Persoonlijk zou ik daar minstens een dag van afhalen als ik iets zou moeten schrappen in mijn route. Als je er de eerste keer komt is het misschien wel leuk om een dag te blijven. Wij hebben de keren dat we in Las Vegas waren telkens maar één overnachting geboekt, dus in de loop van de middag aankomen en dan de volgende ochtend weer weg. Voor ons ruim voldoende, maar het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal wilt doen in de stad.
Persoonlijk zou ik daar minstens een dag van afhalen als ik iets zou moeten schrappen in mijn route. Als je er de eerste keer komt is het misschien wel leuk om een dag te blijven. Wij hebben de keren dat we in Las Vegas waren telkens maar één overnachting geboekt, dus in de loop van de middag aankomen en dan de volgende ochtend weer weg. Voor ons ruim voldoende, maar het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal wilt doen in de stad.
2000 CA
2004 CA-NE-AZ-UT-CO
2005 CO-SD-WY-UT-NE-CA
2006 FL
2007 WA-OR-CA
2008 AK
2009 HI-CA
2011 CA-NYC
2012 TN-NC-VA-PA-NY-VT-NH-ME-MA
2013 Route 66
2015 NY-CT-RI-MA-PA-MD-DE-DC
2016 CA-NE
2017 MI-WI-MN-ND-MT-ID-OR-WA
2017-2018 LA-FL
2004 CA-NE-AZ-UT-CO
2005 CO-SD-WY-UT-NE-CA
2006 FL
2007 WA-OR-CA
2008 AK
2009 HI-CA
2011 CA-NYC
2012 TN-NC-VA-PA-NY-VT-NH-ME-MA
2013 Route 66
2015 NY-CT-RI-MA-PA-MD-DE-DC
2016 CA-NE
2017 MI-WI-MN-ND-MT-ID-OR-WA
2017-2018 LA-FL
Ik zou overwegen om New York te laten schieten en daar een aparte reis aan te besteden...zeker als je een halve week op je schema moet inleveren!
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Tips voor rijden vanaf Bryce canyon naar Venice beach?!
Wie kan mij helpen?!
1 September gaan wij 4 weken een rondreis door amerika maken.
We hebben onze hele reis al gepland en de meeste dingen al geboekt, maar nu willen we toch de overnachting in Lake havasu overslaan en liever nog een extra dagje luieren op het strand in Venice beach.
Hebben jullie misschien tips/ideeen vanaf bryce canyon ongeveer, hoe we dat het beste kunnen veranderen? Zodat we wel alles kunnen zien die ik in mijn planning heb gezet. Als we de nacht van Lake havasu eruit halen en gewoon vanaf de Grand canyon naar Venice beach rijden is dat 7 uur rijden zag ik op google maps.
Dat vind ik eigenlijk wel heel lang om in de auto te zitten.
Ik hoop dat jullie nog goede ideeen hebben!
Onze planning:
Za. 01 New york
Zo. 02 New york
Ma. 03 New york
Di. 04 New york
Wo. 05 New york - Los angeles
Do. 06 Los angeles (universal studio's)
Vr. 07 Los angeles (dagje met de motor rijden)
Za. 08 Santa monica - Malibu - Santa barbara - San simeon
Zo. 09 San simeon - Monterey
Ma. 10 Monterey - San fransisco
Di. 11. San fransisco
Wo. 12 San fransisco
Do. 13 San fransisco - Yosemite
Vr. 14 Yosemite
Zo. 15 Yosemite
Zo. 16 Yosemite - Tioga pass - Death valley
Ma. 17 Death valley - Las vegas
Di. 18 Las vegas
Wo. 19 Las vegas - Zion (Springdale)
Do. 20 Zion
Vr. 21 Zion - Bryce Canyon
Za. 22 Bryce Canyon - Lake powell/Page - Flagstaff
Zo. 23 Flagstaff - Grand canyon
Ma. 24 Grand canyon - Lake havasu
Di. 25 Lake havasu - Palm springs
Wo. 26 Palm springs - Venice beach
Do. 27 Venice beach - L.A.X
Vr. 28 Amsterdam
Bedankt alvast!
1 September gaan wij 4 weken een rondreis door amerika maken.
We hebben onze hele reis al gepland en de meeste dingen al geboekt, maar nu willen we toch de overnachting in Lake havasu overslaan en liever nog een extra dagje luieren op het strand in Venice beach.
Hebben jullie misschien tips/ideeen vanaf bryce canyon ongeveer, hoe we dat het beste kunnen veranderen? Zodat we wel alles kunnen zien die ik in mijn planning heb gezet. Als we de nacht van Lake havasu eruit halen en gewoon vanaf de Grand canyon naar Venice beach rijden is dat 7 uur rijden zag ik op google maps.
Dat vind ik eigenlijk wel heel lang om in de auto te zitten.
Ik hoop dat jullie nog goede ideeen hebben!
Onze planning:
Za. 01 New york
Zo. 02 New york
Ma. 03 New york
Di. 04 New york
Wo. 05 New york - Los angeles
Do. 06 Los angeles (universal studio's)
Vr. 07 Los angeles (dagje met de motor rijden)
Za. 08 Santa monica - Malibu - Santa barbara - San simeon
Zo. 09 San simeon - Monterey
Ma. 10 Monterey - San fransisco
Di. 11. San fransisco
Wo. 12 San fransisco
Do. 13 San fransisco - Yosemite
Vr. 14 Yosemite
Zo. 15 Yosemite
Zo. 16 Yosemite - Tioga pass - Death valley
Ma. 17 Death valley - Las vegas
Di. 18 Las vegas
Wo. 19 Las vegas - Zion (Springdale)
Do. 20 Zion
Vr. 21 Zion - Bryce Canyon
Ma. 24 Grand canyon - Lake havasu
Di. 25 Lake havasu - Palm springs
Vr. 28 Amsterdam
Bedankt alvast!
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Tips voor rijden vanaf Bryce canyon naar Venice beach?!
Eerlijk gezegd vind ik zo'n vakantie met 't over en weer vliegen tussen oost & westkust een beetje te chaotisch, waarom splits je zo iets niet beter op in twee vakanties?
Ik logeer in oktober zelf in Lake Havasu City, simpelweg omdat't de afstand tussen Grand Canyon & Joshua Tree overbrugt.
Ik zie dat je Joshua Tree (Twentynine Palms dus) ook niet in je planning hebt staan, misschien is dat wel een idee als tussenstop?
Van GC naar JT is al 600km, zo'n 6u rijden. Als jij dan Lake Havasu er nog tussen uit wil halen om helemaal naar LA te rijden, dan ga je van die "extra dag" niets merken, je zal dan namelijk 8-9u in de wagen zitten (820km).
Ik zou dus zeker geen overnachting weg laten, integendeel.
Laat het eerste stuk van je reis voor wat't is & spendeer die extra dagen om je rondreis in't Westen een stuk interessanter te maken.
Mijn idee:
Za. 01 LA
Zo. 02 LA (Universal)
Ma. 03 LA (Motor)
Di. 04 Santa Monica - Malibu - Santa Barbara - San Simeon - Monterey
Wo. 05 Monterey - San Francisco
Do. 06 San Francisco
Vr. 07 San Francisco - Yosemite
Za. 08 Yosemite
Zo. 09 Yosemite
Ma. 10 Yosemite - Tioga Pass - Death Valley
Di. 11 Death Valley - Las Vegas
Wo. 12 Las Vegas
Do. 13 Las Vegas
Vr. 14 Las Vegas - Zion NP
Zo. 15 Zion NP
Zo. 16 Zion NP - Bryce Canyon NP
Ma. 17 Bryce Canyon NP - Capitol Reef NP - Moab
Di. 18 Moab (Arches NP / Canyonlands NP)
Wo. 19 Moab - Mexican Hat - Monument Valley
Do. 20 Monument Valley - Page (Horseshoe Bend/Lake Powell)
Vr. 21 Page (Antelope Canyon) - Grand Canyon
Za. 22 Grand Canyon
Zo. 23 Grand Canyon - Twentynine Palms (Joshua Tree NP)
Ma. 24 Twentynine Palms
Di. 25 Twentynine Palms - Palm Springs
Wo. 26 Palm Springs - Venice Beach
Do. 27 Venice Beach
Vr. 28 Amsterdam
Een hele boterham, maar op deze manier win je wat tijd, zie je alles op je gemak & zit je ook niet te stressen met die binnenlandse vluchten tussen NYC & LA.
Ook kan je met deze planning nog alle kanten uit, je kan de tijd op bepaalde plaatsen nog inkorten of verlengen naar eigen smaak.
Met de oorspronkelijke planning kwam je imo op zijn minst toch een dag of 3-4 te kort.
PS: Dit is ook maar een mening natuurlijk, er zitten hier ongetwijfeld mensen die je nog een veel betere route kunnen uitstippelen
Ik logeer in oktober zelf in Lake Havasu City, simpelweg omdat't de afstand tussen Grand Canyon & Joshua Tree overbrugt.
Ik zie dat je Joshua Tree (Twentynine Palms dus) ook niet in je planning hebt staan, misschien is dat wel een idee als tussenstop?
Van GC naar JT is al 600km, zo'n 6u rijden. Als jij dan Lake Havasu er nog tussen uit wil halen om helemaal naar LA te rijden, dan ga je van die "extra dag" niets merken, je zal dan namelijk 8-9u in de wagen zitten (820km).
Ik zou dus zeker geen overnachting weg laten, integendeel.
Laat het eerste stuk van je reis voor wat't is & spendeer die extra dagen om je rondreis in't Westen een stuk interessanter te maken.
Mijn idee:
Za. 01 LA
Zo. 02 LA (Universal)
Ma. 03 LA (Motor)
Di. 04 Santa Monica - Malibu - Santa Barbara - San Simeon - Monterey
Wo. 05 Monterey - San Francisco
Do. 06 San Francisco
Vr. 07 San Francisco - Yosemite
Za. 08 Yosemite
Zo. 09 Yosemite
Ma. 10 Yosemite - Tioga Pass - Death Valley
Di. 11 Death Valley - Las Vegas
Wo. 12 Las Vegas
Do. 13 Las Vegas
Vr. 14 Las Vegas - Zion NP
Zo. 15 Zion NP
Zo. 16 Zion NP - Bryce Canyon NP
Ma. 17 Bryce Canyon NP - Capitol Reef NP - Moab
Di. 18 Moab (Arches NP / Canyonlands NP)
Wo. 19 Moab - Mexican Hat - Monument Valley
Do. 20 Monument Valley - Page (Horseshoe Bend/Lake Powell)
Vr. 21 Page (Antelope Canyon) - Grand Canyon
Za. 22 Grand Canyon
Zo. 23 Grand Canyon - Twentynine Palms (Joshua Tree NP)
Ma. 24 Twentynine Palms
Di. 25 Twentynine Palms - Palm Springs
Do. 27 Venice Beach
Vr. 28 Amsterdam
Een hele boterham, maar op deze manier win je wat tijd, zie je alles op je gemak & zit je ook niet te stressen met die binnenlandse vluchten tussen NYC & LA.
Ook kan je met deze planning nog alle kanten uit, je kan de tijd op bepaalde plaatsen nog inkorten of verlengen naar eigen smaak.
Met de oorspronkelijke planning kwam je imo op zijn minst toch een dag of 3-4 te kort.
PS: Dit is ook maar een mening natuurlijk, er zitten hier ongetwijfeld mensen die je nog een veel betere route kunnen uitstippelen
Laatst gewijzigd door Fraa op 07 mei 2012, 17:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Eigenlijk staat het hele eerste gedeelte al vast, want ik heb de tickets ook al naar New-york.
En waarschijnlijk is dit de enige keer dat wij naar Amerika gaan en we wilden toch wel heel graag New-york ook zien.
En ik heb Joshua three er niet bij gedaan omdat ik toch wat keuzes moest maken.
Maar bedoel dan echt hoe ik het laatste stukje kan aanpassen met misschien wat overnachtingen verschuiven naar andere plaatsen of misschien iets overslaan wat minder leuk is?
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!
En waarschijnlijk is dit de enige keer dat wij naar Amerika gaan en we wilden toch wel heel graag New-york ook zien.
En ik heb Joshua three er niet bij gedaan omdat ik toch wat keuzes moest maken.
Maar bedoel dan echt hoe ik het laatste stukje kan aanpassen met misschien wat overnachtingen verschuiven naar andere plaatsen of misschien iets overslaan wat minder leuk is?
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Reis Chantall: rondreis New-york - Zuidwest USA 2012
note mod : drie verschillende topics samengevoegd met het oorspronkelijke reistopic. Gelieve hier je verdere vragen te stellen om de leesbaarheid te bevorderen.
Groetjes,
Carine
Carine
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt prima met 1 tussenstop van de GC naar LA rijden. Er zijn ook mensen die het zonder tussenstop doen. Je hebt nu 2 tussenstops gepland, maar als je er 1 doet heb je je extra dag al.
Dus zo:
Ma. 24 Grand canyon - Palm Springs
Di. 25 Palm springs - Venice Beach
Wo. 26 Venice beach
Vr. 28 Amsterdam
Zelf zou ik geen extra tijd voor Venice Beach uittrekken, je kunt toch aan het begin van de reis ook al naar het strand gaan? Dan zou je zoiets kunnen doen:
Za. 22 Bryce Canyon - Page
Zo. 23 Page - Grand canyon
Ma. 24 Grand canyon
Di. 25 GC - Palm springs
Vr. 28 Amsterdam
Dan heb je meer tijd voor Bryce, tijd voor Antelope Canyon, Lake Powell, Horseshoe Bend, en voldoende tijd voor de GC. Eventueel kun je de eerste nacht in Flagstaff overnachten.
Als je nog niets in de GC hebt gereserveerd zul je snel moeten boeken.
Marianne
Dus zo:
Ma. 24 Grand canyon - Palm Springs
Di. 25 Palm springs - Venice Beach
Wo. 26 Venice beach
Vr. 28 Amsterdam
Zelf zou ik geen extra tijd voor Venice Beach uittrekken, je kunt toch aan het begin van de reis ook al naar het strand gaan? Dan zou je zoiets kunnen doen:
Za. 22 Bryce Canyon - Page
Zo. 23 Page - Grand canyon
Ma. 24 Grand canyon
Di. 25 GC - Palm springs
Vr. 28 Amsterdam
Dan heb je meer tijd voor Bryce, tijd voor Antelope Canyon, Lake Powell, Horseshoe Bend, en voldoende tijd voor de GC. Eventueel kun je de eerste nacht in Flagstaff overnachten.
Als je nog niets in de GC hebt gereserveerd zul je snel moeten boeken.
Marianne
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Chantall: rondreis New-york - Zuidwest USA 2012
Ik zou zowiezo 1 tussenstop doen, rechtstreeks door rijden lijkt me vrij zwaar.
Van GC naar Palm Springs vind ik persoonlijk al te ver om in één dag te doen, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Waarom trouwens niet aan de GC in Tusayan overnachten? Moet je niet door naar Flagstaff, wat toch weer een uurtje uit de richting ligt eigenlijk.
Ook zou ik zelf geen extra tijd uitrekken aan Venice Beach, je hebt 't daar snel gezien
Za. 22 Bryce Canyon NP - Page (Lake Powell/Horseshoe Bend)
Zo. 23 Page (Antelope Canyon) - Grand Canyon - Tusayan
Ma. 24 Grand Canyon
Di. 25 Grand Canyon - Palm Springs
Do. 27 Venice Beach - LAX
Vr. 28 Amsterdam
Ik zou't eerlijk gezegd op deze manier doen, via deze route spendeer je toch wat tijd in Page om de belangrijke dingen te zien.
Ook heb je dan genoeg tijd aan de Grand Canyon, rij je toch maar met één tussenstop via Palm Springs door naar LA & heb je nog tijd om even in Venice Beach te relaxen.
Van GC naar Palm Springs vind ik persoonlijk al te ver om in één dag te doen, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Waarom trouwens niet aan de GC in Tusayan overnachten? Moet je niet door naar Flagstaff, wat toch weer een uurtje uit de richting ligt eigenlijk.
Ook zou ik zelf geen extra tijd uitrekken aan Venice Beach, je hebt 't daar snel gezien
Za. 22 Bryce Canyon NP - Page (Lake Powell/Horseshoe Bend)
Zo. 23 Page (Antelope Canyon) - Grand Canyon - Tusayan
Ma. 24 Grand Canyon
Di. 25 Grand Canyon - Palm Springs
Do. 27 Venice Beach - LAX
Vr. 28 Amsterdam
Ik zou't eerlijk gezegd op deze manier doen, via deze route spendeer je toch wat tijd in Page om de belangrijke dingen te zien.
Ook heb je dan genoeg tijd aan de Grand Canyon, rij je toch maar met één tussenstop via Palm Springs door naar LA & heb je nog tijd om even in Venice Beach te relaxen.
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 30 Reacties
- 2917 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-