Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika Algemeen
Amerika Algemeen
Gelieve de volgende vragenlijst volledig in te vullen. Bijgevoegde notities of commentaren zijn meer dan welkom. Schrijf zoveel je wilt, hoe meer hoe beter.
Vergeet je naam en leeftijd niet!
Over enkele weken zal er een "samenvatting" komen van deze enquête.
Alvast bedankt.
Naam:
Leeftijd:
1) Wat is je favoriete staat? (maar één antwoord mogelijk)
Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Californië
Colorado
Connecticut
Delaware
Florida
Georgia
Hawaii
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Kentucky
Louisiana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
New Mexico
New York
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
South Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
West Virginia
Wisconsin
Wyoming
2) Wat trekt je aan uit jouw aangeduide staat? Waarom ben je juist in die staat geïnteresseerd? (liefst uitgebreid antwoorden)
3) Hoe vaak ben je al in "je" staat geweest? (Bvb. 2B)
A. nog niet
B. 1 keer
C. 2 keer
D. 3 keer
E. 3 - 5 keer
F. 5 - 8 keer
G. 8 - 10 keer
H. meer dan 10 keer
I. ik woon er
4) Zijn er ook "minpunten" of nadelen aan die staat? (laat je gaan...)
5) Hoe ben je met deze staat in contact gekomen? (Bvb. "ik heb er familie wonen" of "ik ging er gewoon eens op reis" "...")
6) Wanneer ben je met deze staat in contact gekomen? (Bvb. 5E)
A. sinds ik geboren ben
B. 2-5 j.
C. 5-10 j.
D. 10-15 j.
E. 15-20 j.
F. 20-30 j.
G. 30-40 j.
H. 40-50 j.
I. 50-60 j.
J. 60-70 j.
K. >70 j.
7) Is er ook een staat die je totaal niet interesseert?
Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Californië
Colorado
Connecticut
Delaware
Florida
Georgia
Hawaii
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Kentucky
Louisiana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
New Mexico
New York
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
South Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
West Virginia
Wisconsin
Wyoming
8 ) Waarom juist die staat?
9) Heb je al "avonturen" meegemaakt in de Verenigde Staten? Laat het me weten (ellenbeyers88@hotmail.com)! Het leukste verhaal krijgt een ereplaatsje.
Alvast bedankt.
Naam:
Leeftijd:
1) Wat is je favoriete staat? (maar één antwoord mogelijk)
Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Californië
Colorado
Connecticut
Delaware
Florida
Georgia
Hawaii
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Kentucky
Louisiana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
New Mexico
New York
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
South Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
West Virginia
Wisconsin
Wyoming
2) Wat trekt je aan uit jouw aangeduide staat? Waarom ben je juist in die staat geïnteresseerd? (liefst uitgebreid antwoorden)
A. nog niet
B. 1 keer
C. 2 keer
D. 3 keer
E. 3 - 5 keer
F. 5 - 8 keer
G. 8 - 10 keer
H. meer dan 10 keer
I. ik woon er
5) Hoe ben je met deze staat in contact gekomen? (Bvb. "ik heb er familie wonen" of "ik ging er gewoon eens op reis" "...")
A. sinds ik geboren ben
B. 2-5 j.
C. 5-10 j.
D. 10-15 j.
E. 15-20 j.
F. 20-30 j.
G. 30-40 j.
H. 40-50 j.
I. 50-60 j.
J. 60-70 j.
K. >70 j.
Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Californië
Colorado
Connecticut
Delaware
Florida
Georgia
Hawaii
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Kentucky
Louisiana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Mississippi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
New Mexico
New York
North Carolina
North Dakota
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
South Dakota
Tennessee
Texas
Utah
Vermont
Virginia
Washington
Washington DC
West Virginia
Wisconsin
Wyoming
9) Heb je al "avonturen" meegemaakt in de Verenigde Staten? Laat het me weten (ellenbeyers88@hotmail.com)! Het leukste verhaal krijgt een ereplaatsje.
Live The American Dream 
Hey Ellen,
Ik weet niet wat de motivatie achter je vragen is, maar zelfs als die onschuldig zou zijn, dan moet ik toch passen. Internet is al gevaarlijk genoeg waar het privacybescherming betreft en daarom is het geven van privé-informatie - zoals naam, leeftijd, woonplaats e.d. - aan vreemden taboe nummer één.
gr. Redneck
Ik weet niet wat de motivatie achter je vragen is, maar zelfs als die onschuldig zou zijn, dan moet ik toch passen. Internet is al gevaarlijk genoeg waar het privacybescherming betreft en daarom is het geven van privé-informatie - zoals naam, leeftijd, woonplaats e.d. - aan vreemden taboe nummer één.
gr. Redneck
Georgia on My Mind
Sorry, maar als je dat al "bedreigend" vindt of dergelijke...
Langs de ene kant begrijp ik je wel, maar je moet nu ook niet overdrijven.
Ik ben onschuldig hoor
!
Ik studeer namelijk op school voor redactrice en bij een enquête is het verplicht je naam en leeftijd te vermelden, meer wordt niet gevraagd. Persoonlijk vind ik dat ook niet altijd leuk om dat in te vullen, maar voor mij hoeft het niet hoor...maar in principe is het wel verplicht bij een échte enquête, maar aangezien dit geen officieel document is...je ziet maar, je kan ook gewoon de vragen invullen zonder je naam en leeftijd te vermelden?!
Danke
Langs de ene kant begrijp ik je wel, maar je moet nu ook niet overdrijven.
Ik ben onschuldig hoor
Ik studeer namelijk op school voor redactrice en bij een enquête is het verplicht je naam en leeftijd te vermelden, meer wordt niet gevraagd. Persoonlijk vind ik dat ook niet altijd leuk om dat in te vullen, maar voor mij hoeft het niet hoor...maar in principe is het wel verplicht bij een échte enquête, maar aangezien dit geen officieel document is...je ziet maar, je kan ook gewoon de vragen invullen zonder je naam en leeftijd te vermelden?!
Danke
Live The American Dream 
Ik heb geen moment gedacht dat je van kwade wil zou zijn, Ellen. Wat jij "bedreigend" noemt, plaats ik onder de noemer de controle verliezen over waar je gegeven uiteindelijk op internet weer opduiken en wat daar mee te doen is! Zelfs als dat slechts het publiceren van je onschuldige enquête op een website zou zijn.
Als je te maken zou hebben gehad met internetprofiling, dan zou je weten hoe makkelijk het is om, beginnend met een paar basisgegevens, een persoon "op te bouwen", en hoe daar ge- of misbruik van te maken.
Omdat het overgrote deel van de internetters absoluut geen idee heeft wat er allemaal achter de schermen gebeurd, wilde ik daar toch een keer op wijzen. Iedereen heeft de mond vol over privacy en surft vervolgens argeloos - en vaak ook nog onvoldoende beveiligd - over het web.
gr. Redneck
Als je te maken zou hebben gehad met internetprofiling, dan zou je weten hoe makkelijk het is om, beginnend met een paar basisgegevens, een persoon "op te bouwen", en hoe daar ge- of misbruik van te maken.
Omdat het overgrote deel van de internetters absoluut geen idee heeft wat er allemaal achter de schermen gebeurd, wilde ik daar toch een keer op wijzen. Iedereen heeft de mond vol over privacy en surft vervolgens argeloos - en vaak ook nog onvoldoende beveiligd - over het web.
gr. Redneck
Georgia on My Mind
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Op zich vind ik de vragen leuk, maar ben het met Redneck eens, prive gegevens horen zo min mogelijk op het internet thuis.
Over mijn avonturen in de VS kun je overigens dagelijks lezen op mijn blog (zie signature)
.
Het is nu 1 uur 's ochtends, ik ben vers terug van vakantie in Aruba, maar als ik morgen tijdens het uitpakken een moment heb, zal ik de vragen beantwoorden.
Over mijn avonturen in de VS kun je overigens dagelijks lezen op mijn blog (zie signature)
Het is nu 1 uur 's ochtends, ik ben vers terug van vakantie in Aruba, maar als ik morgen tijdens het uitpakken een moment heb, zal ik de vragen beantwoorden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Amerika Algemeen
Ok, daar gaat ie dan:
Ellen schreef:Gelieve de volgende vragenlijst volledig in te vullen. Bijgevoegde notities of commentaren zijn meer dan welkom. Schrijf zoveel je wilt, hoe meer hoe beter.
Alvast bedankt.
Naam: Petra
Leeftijd: volwassen
1) Wat is je favoriete staat? (maar één antwoord mogelijk) (---NB Washington DC is geen staat, hoe graag ze het ook zouden willen, maar is wel een van mijn favoriete steden)
Virginia
Ik woon al 20 jaar in deze staat en hij heeft echt alles te bieden: interessante geschiedenis, dichtbij Washington DC, een heel leuk strandgebied, prachtige natuur in het westen, skien in de winter, het klimaat is prettig met 4 seizoenen, maar een korte winter en langere zomer, kortom, wat wil je nog meer?
I - ik woon er
Ik kan er eigenlijk zo gauw geen bedenken.
Mijn ouders besloten zich hier te vestigen.
F. 20-30 j.
Ik mis hier het antwoord "Nee", wat dus mijn antwoord is.
Alle staten hebben interessante bezienswaardigheden en zijn uniek, dus ze interesseren me allemaal
9) Heb je al "avonturen" meegemaakt in de Verenigde Staten? Laat het me weten (ellenbeyers88@hotmail.com)! Het leukste verhaal krijgt een ereplaatsje.Zie http://nederlandseamerikaan.blogspot.com en de reisverhalen aan de zijkant op die page genoemd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4221 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv