Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ook aanwezig!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Melmo
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Ook aanwezig!

Bericht door Melmo »

Hallo allemaal!
Mijn naam is Melvin Moonen. Ben 20 jaar en hard aan het sparen voor een vakantie in Amerika. New York is altijd 'mijn' stad geweest en zo zal dat ook blijven. Daarom staat op de planning om binnen nu en 2 jaar voor een maand naar New York te gaan, een appartement te huren daar en zodoende New York echt ervaren en het gevoel te krijgen dat je er ook echt leeft, als is het maar voor een maandje.

Daarnaast sta ik ook op het punt om een amerikaanse Volkswagen aan te schaffen, origineel uit Californie, daar heb ik ook nog een vraagje over maar dat komt in een ander topic te staan.

See ya :thumbup:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Ook aanwezig!

Bericht door Petra/VS »

Welkom hier! Als je zo lang naar New York gaat heb je ook tijd om de omgeving wat te verkennen. Als je Washington gaat bezoeken, wat een absolute must is :), laat het me dan weten, ik kan je er van alles over vertellen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer