Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onder VWP terwijl I20 in aanvraag is?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
kibu
Amerika-ontdekker

Onder VWP terwijl I20 in aanvraag is?

Bericht door kibu »

Dag AllesAmerika'rs!

Ik ben toegelaten tot NYU graduate program vanaf Fall 2012. Nu ben ik de financiering aan het rond krijgen.

Als het allemaal goed komt doe ik natuurlijk weer een DS2019 en I20 aanvraag. Ik heb echter ook nog een vakantie/auditie voor andere opleiding reisje geboekt staan, van 13-juni tot 13-juli. Verwachten jullie problemen bij de douane wanneer al zo'n I20 aanvraag in processing zit?
Dorijn85
Amerika-ontdekker

Re: Onder VWP terwijl I20 in aanvraag is?

Bericht door Dorijn85 »

Hoi,

Wat leuk, ik ga ook deze fall beginnen op NYU! Welke opleiding ga je doen? Weet je al waar je gaat wonen?

Ik ben nu bezig met mijn I-20 aanvraag en vertrek over 1.5 week naar New York voor een vakantie. Verwacht niet dat dit problemen oplevert eigenlijk. Hoop het niet althans.

Groetjes, Dorijn
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Nee levert geen probleem op, zorg er alleen voor dat je nog geen visum in je paspoort hebt!

Ik ben afgelopen juni 2010 naar een oriëntatie sessie van mijn uni gegaan, terwijl mijn I-20 aanvraag liep. Week nadat ik terug was mijn visum aangevraagd bij de ambassade, en toen in juli op mijn F1-visum gegaan.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
kibu
Amerika-ontdekker

Bericht door kibu »

Alright! Ik zal het nog even navragen bij de uni tegen die tijd maar dit geeft me goede hoop! Misschien dat de duur (1maand) van mijn reisje nog enig probleem kan opleveren(?)

Dorijn, wat leuk! Ik stuur je even een persoonlijk berichtje.
kibu
Amerika-ontdekker

Bericht door kibu »

1250 schreef:Nee levert geen probleem op, zorg er alleen voor dat je nog geen visum in je paspoort hebt!
Ik bedenk me net. In mijn huidige paspoort zit nog m'n City College F-1 Visum. Niet m'n I94 maar wel dat F-1 waar op staat 2010-2015 geldig. Is dat een probleem denk je?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer