Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Strafbaar feit??
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Strafbaar feit??
Volgens mij maak je je waaaaaaaaaaaaay drukker dan nodig is. Er zijn geen gewonden gevallen, enkel wat duw- en trekwek.
Als de politie elke keer als dat voorkomt iemand naar het gevang moet brengen dan mogen ze flink wat bij gaan bouwen.
Die vent heeft gewoon een klacht ingedient dat hij zich lastig gevallen voelt. Ik denk dat ze er een aantekening van maken en dat ze er pas iets mee gaan doen als het vaker voorkomt. Maar zoals jij het beschrijft viel die vent juist jullie lastig.
Als de politie elke keer als dat voorkomt iemand naar het gevang moet brengen dan mogen ze flink wat bij gaan bouwen.
Die vent heeft gewoon een klacht ingedient dat hij zich lastig gevallen voelt. Ik denk dat ze er een aantekening van maken en dat ze er pas iets mee gaan doen als het vaker voorkomt. Maar zoals jij het beschrijft viel die vent juist jullie lastig.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
en als het wel zo is, moet je gewoon niet de zeep laten vallen.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Geen commentaar...ik heb nog steeds mailcontact met bubba.
Zoals bij deze film?
-
Bennogr
- Amerika-expert
Lijkt me zo zoetjes aan weer een van die ellenlange discussies waarbij mensen gewoon hun eigen weg willen gaan, ongeacht wat wij zeggen en hoe goed onze raad (vaak) is.
Mag wat mij betreft afgesloten worden. Beginner van het onderwerp zoekt het verder zelf maar uit.
Mag wat mij betreft afgesloten worden. Beginner van het onderwerp zoekt het verder zelf maar uit.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
de update, ze hebben er wel notitie van gemaakt maar tevens gezegd tegen die gozer dat ze nix kunnen om dat ik nederland woon en dus niet een amerikaanse staatsburger ben. als ik ooit een akkefietje krijg met de politie word het meegerekend. oftewel ben er goed vanaf gekomen. geen aanklacht, geen rechtszaken nix.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ook al was je wel straatsburger, dan werd het nog een welles nietes gevalletje waar niemand eigenlijk nadeel heeft ondervonden dus gebeurt er nog niks
Storm in een glas water heet dat
Storm in een glas water heet dat
Kleine opmerking, in Amerika is de politie wat strenger dan in Nederland dus misschien volgende keer wat rustiger doen 
-
janamerika
- Amerika-newbie
Als je weer terug bent in amerika, zullen ze voor dit 'misdrijf' dan meteen weten dat je er bent? Anders zou het wel vervelend zijn als je er bijvoorbeeld niet in kom als ze je op het vliegveld even gaan checken!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik denk dat deze persoon inderdaad op allerlei opsporingsposters komt te staan.

Get real! Er is al waaaay meer over dit onderwerp geschreven dan nodig. Een beetje duwen en trekken wat denk ik elk weekend wel voorkomt als mensen uitgaan ligt echt niemand van wakker.

Get real! Er is al waaaay meer over dit onderwerp geschreven dan nodig. Een beetje duwen en trekken wat denk ik elk weekend wel voorkomt als mensen uitgaan ligt echt niemand van wakker.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Het schijnt dat ze er een speciale agent op de zaak hebben gezet. Kan iemand dit bevestigen?

hmm, als eer 10 miljoen op mijn kop staat, en ik geef me vrijwillig aan krijg ik dit dan op mijn bankrekening? dan laat ik me uitwijzen naar een nederlandse gevangenis, betaal 100 euro boete en geniet van de 10 miljoen haha
- Robbielb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Nu snap ik ook de naam DejaVuDejaVu schreef:en als het wel zo is, moet je gewoon niet de zeep laten vallen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
-
Gast
Dit soort zaken kan in de US behoorlijk serieus genomen worden. Er was een aantal jaar geleden een zaak van een jonge vrouw die citizen wilde worden. Toen haar dossier daartoe gelicht werd, kwam er een zaak naar boven. Ze had als tiener een mede-scholiere aan het haar getrokken. Daardoor liep jaren later niet alleen haar citizenship gevaar, ze liep kans gedeporteerd te worden.
Onze 'landlady' in IL had een relatie met een man met drie kids en dat ging niet echt jofel. De oudste dochter sloeg haar in het gezicht met de hoorn van de telefoon - ze had daar later hechtigen voor nodig - en daarop gaf ze de dochter in een reflex een klap terug. De dochter belde daarop de politie, onze landlady werd door de politie meegenomen en bracht een nacht in jail door. Je zit hier echt sneller vast in in Ned.
Onze 'landlady' in IL had een relatie met een man met drie kids en dat ging niet echt jofel. De oudste dochter sloeg haar in het gezicht met de hoorn van de telefoon - ze had daar later hechtigen voor nodig - en daarop gaf ze de dochter in een reflex een klap terug. De dochter belde daarop de politie, onze landlady werd door de politie meegenomen en bracht een nacht in jail door. Je zit hier echt sneller vast in in Ned.
Dus, nog meer dan eerst het advies aan de topicstarter, neem een advocaat en vraag deze om advies. Dat is oneindig veel beter dan met geknepen billen hopen dat het wel mee zal vallen.
haha en als het fout zou gaan als ik er ben, dan loop ik zeker weten met geknepen billen, en zonder zeep naar de douche