Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
lockbox facilities
-
- Amerika-ontdekker
lockbox facilities
hey,
ER ZIJN DRIE LOCKBOX FACILITIES NAMELIJK IN CHICAGO,ARIZONA,TEXAS
HEEFT IEMAND ENIG IDEE WELKE VAN DE DRIE HET BESTE ZOU ZIJN OM EEN VISA K1 AANVRAAG TE DOEN ?
OF maakt het niet zoveel uit ??
ALVAST BEDANKT !!
MVG
BENJAMIENNEKE
ER ZIJN DRIE LOCKBOX FACILITIES NAMELIJK IN CHICAGO,ARIZONA,TEXAS
HEEFT IEMAND ENIG IDEE WELKE VAN DE DRIE HET BESTE ZOU ZIJN OM EEN VISA K1 AANVRAAG TE DOEN ?
OF maakt het niet zoveel uit ??
ALVAST BEDANKT !!
MVG
BENJAMIENNEKE
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: lockbox facilities
Het hangt af van de staat waar je vriendin woonachtig is.
Zij kan dit het beste opzoeken op visajourney.com.
Ps. Steeds Caps Lock gebruiken staat niet zo aardig
Zij kan dit het beste opzoeken op visajourney.com.
Ps. Steeds Caps Lock gebruiken staat niet zo aardig

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ter aanvulling voor bejamienneke (wellicht overbodig). Het gebruik van louter hoofdletters wordt op een forum gezien als schreeuwen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
sorry mensen ik ben hier nieuw en ik wist echt niet dat dit werd beschouwd als schreeuwenOld Faithful schreef:Ter aanvulling voor bejamienneke (wellicht overbodig). Het gebruik van louter hoofdletters wordt op een forum gezien als schreeuwen.
en de staat is Florida dus welke Staat zou het beste zijn dan om een K1 visum aan te vragen ik ben van Belgie ?? alvast bedankt
Je kan je bericht nog gewoon aanpassen. Pas het dan a.u.b. gewoon aan i.p.v. enkel excuses maken.benjamienneke schreef:sorry mensen ik ben hier nieuw en ik wist echt niet dat dit werd beschouwd als schreeuwen
Het is inderdaad niet de bedoeling om in ALL CAPS te schrijven. benjamienneke, lees eens rustig dit topic door.
Wat betreft je vraag: het is niet zozeer een keuze waar je de I-129F Appliction naar toe stuurt. Vroeger moest je hem naar één van de processing centers sturen, op basis waar de aanvrager (degene die in de VS), woont.
Tegenwoordig MOETEN alle K-1 pakketten naar de Dallas Lockbox. Dit staat trouwens ook heel duidelijk uitgelegd in de officiële I-129F documentatie van USCIS: http://www.uscis.gov/files/form/i-129finstr.pdf
Wat betreft je vraag: het is niet zozeer een keuze waar je de I-129F Appliction naar toe stuurt. Vroeger moest je hem naar één van de processing centers sturen, op basis waar de aanvrager (degene die in de VS), woont.
Tegenwoordig MOETEN alle K-1 pakketten naar de Dallas Lockbox. Dit staat trouwens ook heel duidelijk uitgelegd in de officiële I-129F documentatie van USCIS: http://www.uscis.gov/files/form/i-129finstr.pdf
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-ontdekker
dag clint heel erg bedankt voor je antwoord
maar ik heb deze link grondig gelezen en ik zie nergens dat je je I129f moet opsturen naar dallas
en ik weet ook dat je het kan opsturen naar Arizona of Chicago
en ik zou heel graag weten of het daar sneller zal zijn
aangezien iedereen stuurt naar Texas zal het misschien slimmer zijn om het naar Chicago of Arizona te versturen ?
met vriendelijke groeten
Benjamienneke
maar ik heb deze link grondig gelezen en ik zie nergens dat je je I129f moet opsturen naar dallas
en ik weet ook dat je het kan opsturen naar Arizona of Chicago
en ik zou heel graag weten of het daar sneller zal zijn
aangezien iedereen stuurt naar Texas zal het misschien slimmer zijn om het naar Chicago of Arizona te versturen ?
met vriendelijke groeten
Benjamienneke
Pagina 4-5:
Nogmaals, je hebt geen keuze. De verschillende lock boxes zijn voor verschillende forms. Alleen Dallas doet de initial K-1 processing.If you live in the United States or if you are living abroad:
File Form I-129F at the USCIS Dallas Lockbox facility.
For U.S. Postal Service:
USCIS
P.O. Box 660151 Dallas, TX 75266
For Express mail and courier deliveries:
USCIS
Attn: I-129F
2501 South State Highway 121 Business Suite 400
Lewisville, TX 75067
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-ontdekker
Thank u !! heb het juist gelezen
Laatst gewijzigd door Clint op 02 mei 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: het is niet nodig om voorgaande berichten in zijn volledigheid te quoten. Lees ook: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
Reden: het is niet nodig om voorgaande berichten in zijn volledigheid te quoten. Lees ook: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691