Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlanders In South Carolina?
Nederlanders In South Carolina?
woon nu 10 jaar in de VS, bijna 2 jaar in South Carolina. Nu ben ik erg benieuwd of er meer nederlanders in de uithoek wonen.
Ik zag een club in Atlanta, en ik heb in minnesota gewoond en daar was een club voor nederlanders . maar hier?
ben hier gekomen met een K-1 fiancee visa en heb nu mijn Green-Card.ik ben door de (malle) molen geweest.
Groetjes,
RMudde
Ik zag een club in Atlanta, en ik heb in minnesota gewoond en daar was een club voor nederlanders . maar hier?
ben hier gekomen met een K-1 fiancee visa en heb nu mijn Green-Card.ik ben door de (malle) molen geweest.
Groetjes,
RMudde
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Nederlanders In South Carolina?
Er bestaat een "Netherlands American Chamber of Commerce of the South-East" (NACCSE), en hoewel die in Atlanta zit, is er een afdeling NC/SC. En één van de bestuursleden die oa met mij in het bestuur zit, woont in SC. Hij is goed ingevoerd in de NL gemeenschap daar en via het contactformulier op de site van de NACCSE kun je met hem in contact komen: http://www.naccse.org/.
"Keep Georgia On Your Mind"
Wij gaan deze zomer verhuizen naar SC en meer specifiek naar columbia. Bevalt het in SC? En in welke plaats woon?
Gr.
Marc
Gr.
Marc
-
rosalientje
- Amerika-newbie
Ik woon al 3 jaar in North Augusta, SC - 45 minuten van Columbia ongeveer.
Hallo,
Sinds een jaar woon ik samen met mijn vrouw in Charleston SC. Wij zijn beide mid 50 en zouden graag ik contact willen komen met andere Nederlanders.
Hubert & Yvonne
Sinds een jaar woon ik samen met mijn vrouw in Charleston SC. Wij zijn beide mid 50 en zouden graag ik contact willen komen met andere Nederlanders.
Hubert & Yvonne
-
karienharwell
- Amerika-newbie
Hallo Yvonne en Hubert,
Ik woon sinds 8 jaar in Charleston (Sullivan's Island). Ik zei afgelopen week tegen mijn man; het zou leuk zijn om in contact te komen met Nederlanders die in Charleston wonen en misschien af en toe elkaar te ontmoeten. Ik weet zo nog een persoon die ook geinteresseerd is. Ik zag jullie berichtje op dit forum, vandaar mijn emailtje.
Groetjes Karien Harwell
Ik woon sinds 8 jaar in Charleston (Sullivan's Island). Ik zei afgelopen week tegen mijn man; het zou leuk zijn om in contact te komen met Nederlanders die in Charleston wonen en misschien af en toe elkaar te ontmoeten. Ik weet zo nog een persoon die ook geinteresseerd is. Ik zag jullie berichtje op dit forum, vandaar mijn emailtje.
Groetjes Karien Harwell
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Een poosje geleden las ik op het forum over mensen die een etenszaak hadden in Charleston.
Het weekend voor de kerst zullen we daar zijn en dacht daar langs te gaan.
Maar nu kan ik het niet meer terug vinden op het forum.
Volgens mij verkochten ze ook oliebollen. Ik bedoel belangrijke zaak niet? Zeker zo aan het einde van het jaar.
Iemand die me de link naar hun site kan bezorgen?
Het weekend voor de kerst zullen we daar zijn en dacht daar langs te gaan.
Maar nu kan ik het niet meer terug vinden op het forum.
Volgens mij verkochten ze ook oliebollen. Ik bedoel belangrijke zaak niet? Zeker zo aan het einde van het jaar.
Iemand die me de link naar hun site kan bezorgen?
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedoel je PatatSpot, Petra? http://www.dutchinamerica.com/p/patatspot-friet-falafel
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ja! Thanks!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Oh oh.... Op hun Facebook pagina te lezen dat ze zijn gesloten....
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hey, dat is balen. Je kunt nog naar Greenville, maar dat is zo'n 3 uur extra rijden
Daar zit Addy's bruin cafe.
Daar zit Addy's bruin cafe.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ja dat gaat em even niet worden ben ik bang....
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Greenville, SC? Daar wonen vrienden van ons! Iemand al in dat 'bruin cafe' geweest? Iets wat er de moeite waard is om te eten/drinken?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb addy ooit eens on line ontmoet.Dit was in 1997 in een dutch chatroom van aol toendertijd.
In deze chatroom heb ik ook mijn nederlandse vrouw leren kennen.
In deze chatroom heb ik ook mijn nederlandse vrouw leren kennen.
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, het is echt heel leuk! Echt net een typische NL bruine kroeg. Zeker de moeite waard als je er bent! Sowieso is Greenville leuk om eens naartoe te gaan. Maar als je daar bent, dan moet je natuurlijk wel even bij mij op de koffie in Atlanta komen, dat is zo dichtbij!kastelke schreef:In Greenville, SC? Daar wonen vrienden van ons! Iemand al in dat 'bruin cafe' geweest? Iets wat er de moeite waard is om te eten/drinken?
"Keep Georgia On Your Mind"
Ok dit is een oude post..woon sinds een korte tijd in Aiken Sc ..en dank je ik ga dat bruin cafe bezoeken ben voor werk in die regio.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6675 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties