Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Budget Avis goede prijs

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Budget Avis goede prijs

Bericht door michelly »

Je krijgt standaard een Nederlandstalig keuze-menu. Je kunt daarin wel kiezen voor Engels maar als je dat niet doet krijg je gewoon een Nederlander aan de telefoon.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik heb even gebeld. Via Budget kun je niet huren in Las Vegas en inleveren in Denver. Bij Avis (= partner organisatie) kan het wel.
Maar daar kom ik ook op ruim €1250 uit (dit is dan wel incl. one way fee). De 2e bestuurder (indien woonachtig op hetzelfde adres) is wel weer gratis. Maar goed uiteindelijk komt eautohuur of usareisen dan toch wel goedkoper uit (tussen de 800 en 900 euro excl. one way van $300).

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Dank voor jullie tip!!
We hebben gisteren 30 dagen autohuur gereserveerd vanaf Seattle en dat scheelde 200 euro met een vergelijkbare auto bij USAReisen (duurder dit jaar dan voorafgaande jaren) en zo'n 100 euro met Hertz (incl. ANWB-korting)
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Gaat het bij jullie ook om een minivan?
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

code U081800 invoeren geeft het tarief voor nu betalen, terwijl je pas ter plaatse hoeft af te rekenen.
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Gaat het bij jullie ook om een minivan?
Nee Elly, wij hebben een fullsize auto gehuurd. Maar net als bij de minivan scheelde dat flink.

groet, Winny
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door yvonne m »

Ja, goed he. Ik was er ook zo blij mee. :thumbup: Fijne vakantie!!
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

michelly schreef:....... en iedere keer kreeg ik te horen dat de 2e persoon idd gratis was maar je moet dan wel aantonen dat die op hetzelfde adres woont. Elly
Ik zit met ditzelfde probleem, maar hoe toon je in hemelsnaam aan dat je op hetzelfde adres woont?
Vroeger stond je adres op je paspoort, maar dat is al lang niet meer zo, en het staat ook niet op je rijbewijs.
Wat moet je dan meenemen als bewijs dat je als echtpaar onder één dak woont??
16x USA / 30 staten
John V
Amerikafan

Bericht door John V »

Liz schreef:
michelly schreef:....... en iedere keer kreeg ik te horen dat de 2e persoon idd gratis was maar je moet dan wel aantonen dat die op hetzelfde adres woont. Elly
Ik zit met ditzelfde probleem, maar hoe toon je in hemelsnaam aan dat je op hetzelfde adres woont? Wat moet je dan meenemen als bewijs dat je als echtpaar onder één dak woont??
Ik nam altijd een afschriftje van de gezamenlijke rekening mee. Als er al om werd gevraagd volstond dit in alle gevallen.
Laatst gewijzigd door John V op 21 jan 2012, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Oké, daar had ik nog niet aan gedacht.
Bedankt!
16x USA / 30 staten
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Al hoewel ik heel tevreden ben over mijn boeking bij Budget, blijf ik toch of en toe kijken of prijzen niet dalen. Bij http://www.usrentacar.co.uk kan ik nu voor een vergelijkbare prijs boeken bij Dollar. Het voordeel van Dollar t.o.v. Budget is dat ze op Denver op het vliegveld zitten en dat ik bij Budget een shuttle bus moet nemen ( met al die koffers) naar het kantoor. Wat is wijsheid? Ik twijfel.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb natuurlijk ook even gekeken want onze reizen vertonen toch wel de nodige overeenkomsten :wink:
Ik kom voor 4 weken 76 euro goedkoper uit maar het is me niet helemaal duidelijk hoe het met de 2e bestuurder zit.
Ik laat mijn boeking toch maar staan denk ik. Het maakt ons niet zoveel uit of we met een shuttlebus moeten. Dat zou voor ons iig geen argument zijn om te switchen.

Elly
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Het goldpakket dollar heeft twee bestuurders en wat ik erg handig vind ik het feit dat er een tank benzine is inbegrepen. Ik blijf dat altijd wel een hele makkelijke optie vinden. Ik slaap er nog een nachtje over.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

ludwig schreef:Al hoewel ik heel tevreden ben over mijn boeking bij Budget, blijf ik toch of en toe kijken of prijzen niet dalen. Bij http://www.usrentacar.co.uk kan ik nu voor een vergelijkbare prijs boeken bij Dollar. Het voordeel van Dollar t.o.v. Budget is dat ze op Denver op het vliegveld zitten en dat ik bij Budget een shuttle bus moet nemen ( met al die koffers) naar het kantoor. Wat is wijsheid? Ik twijfel.
Je zult voor Dollar (en enige andere verhuurder) ook een shuttle moeten nemen, geeneen Denver Airport autoverhuurder zit op loopafstand van de terminal op het vliegveld. Het is ongeveer 10 minuten rijden naar de DIA autoverhuurlocaties. Het enige verschil is dat je bij Budget mogelijk 10 minuten langer in de shuttle zit omdat hun locatie op het "oude" vliegveld zit (Stapleton). Maar ik dacht dat ze inmiddels voor Budget ook een locatie dichterbij DIA hebben?
tdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tdj »

Zoals Loek ook al schrijft, volgens mij zitten in Denver alle verhuurmaatschappijen bij elkaar en heb je bij allemaal met een bus te maken, dat was in elk geval zo toen ik daar een paar jaar geleden was.

TdJ
yvonne m
Amerikafan
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door yvonne m »

Ik heb ook even (nou ja even...) zitten Googelen en kan ook de voordelen niet zien. Het zou voor ons ietsje goedkoper kunnen zijn maar ik heb nu zwart op wit dat de 2e bestuurder gratis is en alle verzekeringen inclusief zijn. Maar mocht er nog iets beters en goedkopers zijn dan ben ik natuurlijk als de kippen bij!! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer