Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Lis2012: Dag SF schrappen...waar dag inlassen?
Reis Lis2012: Dag SF schrappen...waar dag inlassen?
Voor het deel LV - SF willen we een dag SF schrappen (uit onderstaand schema). Gezien we op vaste dagen in LV zijn ivm hotelboeking, kunnen we niet voor in de reis (gedeelte voor LV) gaan schuiven. Waar en hoe zouden jullie uit onderstaand schema, een dag SF schrappen, en een extra stop inlassen?
14 Zaterdag 19-5-2012 Death Valley NP
15 Zondag 20-5-2012 Death Valley (doorrijden naar Lone Pine voor overnachting )
16 Maandag 21-5-2012 Yosemite
17 Dinsdag 22-5-2012 Yosemite
18 Woensdag 23-5-2012 Doel San Fransisco (vanuit Yosemite 4u13min - 211 mile)
19 Donderdag 24-5-2012 San Fransisco
20 Vrijdag 25-5-2012 San Fransisco
21 Zaterdag 26-5-2012 Inleveren Camper
22 Zondag 27-5-2012 San Fransisco - Houston
Houston - Amsterdam
23 Maandag 28-5-2012 AMS
14 Zaterdag 19-5-2012 Death Valley NP
15 Zondag 20-5-2012 Death Valley (doorrijden naar Lone Pine voor overnachting )
16 Maandag 21-5-2012 Yosemite
17 Dinsdag 22-5-2012 Yosemite
18 Woensdag 23-5-2012 Doel San Fransisco (vanuit Yosemite 4u13min - 211 mile)
19 Donderdag 24-5-2012 San Fransisco
20 Vrijdag 25-5-2012 San Fransisco
21 Zaterdag 26-5-2012 Inleveren Camper
22 Zondag 27-5-2012 San Fransisco - Houston
Houston - Amsterdam
23 Maandag 28-5-2012 AMS
Re: Dag SF schrappen...waar dag inlassen?
Om welke redenen wil je een dag schrappen in SF?
Je kan gerust die dagen in SF gebruiken toch? of wil je gewoon wat meer natuur op dat stuk?
Je kan van DV naar Lone Pine (Alabama Hills) en de dag erna naar Lee Vining (Bodie, Mono Lake)
De dag erna dan verder richting Yosemite. Zo heb je ook een buffer voor de Tioga Pass want ondanks de goede berichten dat ze de weg bijna (sneeuw)vrij hebben, blijft het toch nog even wachten tot het officieel wordt.
Bart
Je kan gerust die dagen in SF gebruiken toch? of wil je gewoon wat meer natuur op dat stuk?
Je kan van DV naar Lone Pine (Alabama Hills) en de dag erna naar Lee Vining (Bodie, Mono Lake)
De dag erna dan verder richting Yosemite. Zo heb je ook een buffer voor de Tioga Pass want ondanks de goede berichten dat ze de weg bijna (sneeuw)vrij hebben, blijft het toch nog even wachten tot het officieel wordt.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Lis2012: Dag SF schrappen...waar dag inlassen?
Ik zou niks veranderen, en hooguit ter plekke eens kijken of je een dag langer DV of Yosemite wilt doen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als je echt wil schrappen zou je misschien ook vanaf Lone pine naar Mono Lake en Bodie uitgebreid gaan bekijken en activiteiten ondernemen en dan daar overnachten. Dan heb je de dag daarna helemaal voor de Tioga Pass. Maar eigenlijk vind ik de route wel prima!
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel tijd je nu voor death valley hebt. Overnacht je daar ook? Kom je die zaterdag van Las Vegas of heb je die hele dag voor DV?
Ik vind de rit van Lone Pine naar Yossmite (waar overnacht je, ook handig om te weten) al vrij lang. Ik zou een nacht DV doen, dan een nacht in Lee vIning of omgeving, en dan 3 of 4 nachten Yosemite, afhankelijk van je interesses. In mei is het overal prachtig, en als je veel wilt wandelen heb je 3 dagen zo vol. Vergeet bijvoorbeeld hetch hetchy niet, ik kan zeker de wandeling naar de Wapama Falls aanraden. En dan een dag voor de Panorama trail, een halve dag vallei, een dag Mariposa Grove en Sentinel dome, een rangerwandeling, paardrijden of fietsen, etc. etc.
Marianne
Ik vind de rit van Lone Pine naar Yossmite (waar overnacht je, ook handig om te weten) al vrij lang. Ik zou een nacht DV doen, dan een nacht in Lee vIning of omgeving, en dan 3 of 4 nachten Yosemite, afhankelijk van je interesses. In mei is het overal prachtig, en als je veel wilt wandelen heb je 3 dagen zo vol. Vergeet bijvoorbeeld hetch hetchy niet, ik kan zeker de wandeling naar de Wapama Falls aanraden. En dan een dag voor de Panorama trail, een halve dag vallei, een dag Mariposa Grove en Sentinel dome, een rangerwandeling, paardrijden of fietsen, etc. etc.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 5444 Weergaves
-
Laatste bericht door butterfly
-