Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trouwen hoe ver voor vertrek?.
Trouwen hoe ver voor vertrek?.
Hoi,
Mijn vriend is helaas weer terug naar Amerika. En als het goed is ga ik hem achterna tegen het einde van het jaar.
Zijn visum is nu rond (e2) nu vroeg ik mij af om mij daar te laten blijven zullen we toch moeten trouwen hoe ver van tevoren moet dat?. Zijn daar regels aan verbonden?.
Wat zijn voor en nadelen van de E2?.
Mijn vriend is helaas weer terug naar Amerika. En als het goed is ga ik hem achterna tegen het einde van het jaar.
Zijn visum is nu rond (e2) nu vroeg ik mij af om mij daar te laten blijven zullen we toch moeten trouwen hoe ver van tevoren moet dat?. Zijn daar regels aan verbonden?.
Wat zijn voor en nadelen van de E2?.
2006 year of the big changes...

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Trouwen hoe ver voor vertrek?.
http://www.allesamerika.com/e2-visum-amerika.htmlNew Life schreef:Wat zijn voor en nadelen van de E2?.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
Zou zeggen
Zou zeggen ga eens samen naar een Immigration Lawyer ?
Hier in Miami zijn er velen die hun eerste consult gratis geven.
Hier in Miami zijn er velen die hun eerste consult gratis geven.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kijk eens op USADutch.com: hèt forum voor NL/US-koppels die via Direct Consular Filing hun marriage based visum regelen. DCF is de snelste en voor velen de gunstigste route.
Je kunt bij wijze van spreken 's ochtends trouwen (in NL) en 's middags naar het consulaat om de visumprocedure te starten. De doorlooptijd van de procedure is momenteel een maand of 2. Een immigration lawyer heb je hier niet voor nodig.
Je kunt bij wijze van spreken 's ochtends trouwen (in NL) en 's middags naar het consulaat om de visumprocedure te starten. De doorlooptijd van de procedure is momenteel een maand of 2. Een immigration lawyer heb je hier niet voor nodig.
Life is good in the Tarheel State.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht