Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto of camper?
auto of camper?
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Selena en ben 33 jaar.
Heb al wat reiservaring en ga deze zomer voor de tweede keer naar de VS.
De eerste keer was niet zo'n succes omdat ik na 3 dagen ziek naar huis moest en dit is al weer heel wat jaren geleden.
Augustus is het de bedoeling om samen met een reisgenoot een route door de VS te doen.
We dachten aan San Fransisco - LA - Las Vegas, of in een andere volgorde.
Ook zit ik zelf nog te denken aan Seattle - San FRansisco.
We moeten alles nog boeken en plannen en om te beginnen is mijn vraag aan jullie ervaringdeskundigen; wat is goedkoper een camper huren of een huurauto?
Zelf kunnen we de voordelen en nadelen wel afwegen, kamperen bij de parken, koelkast bij je, mobieler met losse auto etc.
Het gaat ons alleen even om het budget.
Zijn er mensen die dit al eens onderzocht hebben?
groetjes Selena
Ik ben nieuw op het forum.
Mijn naam is Selena en ben 33 jaar.
Heb al wat reiservaring en ga deze zomer voor de tweede keer naar de VS.
De eerste keer was niet zo'n succes omdat ik na 3 dagen ziek naar huis moest en dit is al weer heel wat jaren geleden.
Augustus is het de bedoeling om samen met een reisgenoot een route door de VS te doen.
We dachten aan San Fransisco - LA - Las Vegas, of in een andere volgorde.
Ook zit ik zelf nog te denken aan Seattle - San FRansisco.
We moeten alles nog boeken en plannen en om te beginnen is mijn vraag aan jullie ervaringdeskundigen; wat is goedkoper een camper huren of een huurauto?
Zelf kunnen we de voordelen en nadelen wel afwegen, kamperen bij de parken, koelkast bij je, mobieler met losse auto etc.
Het gaat ons alleen even om het budget.
Zijn er mensen die dit al eens onderzocht hebben?
groetjes Selena
Re: auto of camper?
Een camper is duur, vooral omdat je nu al erg laat bent met boeken! Ik denk dat een auto met hotels voordeliger uitpakt.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik zou ook even de zoekfunctie gebruiken want er is al veel over geschreven. De meningen zijn heel verschillend. 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Als je nu nog de camper moet gaan regelen zal een camper zeer waarschijnlijk duurder uitvallen.
De keuze camper of auto zou ook niet af moeten hangen van het budget, maar welke manier van reizen jou het prettigst lijkt. Reizen met een camper is een manier van leven die je aan moet staan. De een zweert erbij, een ander moet er niet aan denken.
De keuze camper of auto zou ook niet af moeten hangen van het budget, maar welke manier van reizen jou het prettigst lijkt. Reizen met een camper is een manier van leven die je aan moet staan. De een zweert erbij, een ander moet er niet aan denken.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoveel variablen
Hoeveel mijl ga je rijden? Camper 7-10mpg auto 12-30 mpg afhankelijk wat je huurt.
De prijs van bezine.
Koa camping of state park.
Ga je kamperen of in Hotels/motels.
Kook je in de camper of ga je alsnog uit eten?
Zo zijn er nog wel wat te bedenken.
Het is dus meer wat je prefereert zoals al gezegd is
Hoeveel mijl ga je rijden? Camper 7-10mpg auto 12-30 mpg afhankelijk wat je huurt.
De prijs van bezine.
Koa camping of state park.
Ga je kamperen of in Hotels/motels.
Kook je in de camper of ga je alsnog uit eten?
Zo zijn er nog wel wat te bedenken.
Het is dus meer wat je prefereert zoals al gezegd is
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het je om de kosten gaat is de combinatie van een auto met tent een optie. Overnachten voor weinig geld maar niet de dure camperhuur. In de steden neem je een hotel zodat je toch lekker centraal kunt overnachten.
Marianne
Marianne
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Een camper in het hoogseizoen is heel erg duur. Je bent dan vrijwel altijd goedkoper uit met een auto en overnachten in hotels.
Ik heb me ondertussen voorgesteld in het voorsteltopic en we zijn ook uit onze reisconstructie mede dankzij jullie tips.
We hebben besloten een auto te nemen en idd ter plekke een tentje te kopen.
We willen merendeels motels/hotels doen maar als het zo eens uitkomt kunnen we ook op campings terecht.
Ben zelf best wel een campeerder dus heb de spullen en als het niet elke nacht is, lijkt me dit een mooie optie.
Ben nu bezig met de autohuur, maar das nog een hele klus.
We hebben besloten een auto te nemen en idd ter plekke een tentje te kopen.
We willen merendeels motels/hotels doen maar als het zo eens uitkomt kunnen we ook op campings terecht.
Ben zelf best wel een campeerder dus heb de spullen en als het niet elke nacht is, lijkt me dit een mooie optie.
Ben nu bezig met de autohuur, maar das nog een hele klus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1281 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 16 Reacties