Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verblijf regio los angeles gezocht
verblijf regio los angeles gezocht
ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben.
maar ik heb een vraag.
ik wil graag met mijn dochter naar los angeles op vakantie in 2013.
we willen graag een beetje centraal zitten, tussen santa monica beache en universeel studio s en walk off fame.
we zijn alle reisgidsen aan het bekijken maar er blijken er maar 3 te zijn .
is er iemand die een appartement te huur heeft voor de zomermaanden of een kamer .
we hoeven niet luxe te wonen een slaapplaats en douche zijn voldoende.
omdat ik een bijstandmoeder ben die al jaren aan het sparen is vroeg ik me af of er iemand is die mij kan helpen.
ik hoop via deze site wat te vinden want de hotels zijn voor mij onbetaalbaar.
ik hoop echt een reactie te krijgen van iemand.
hartelijk dank anita
maar ik heb een vraag.
ik wil graag met mijn dochter naar los angeles op vakantie in 2013.
we willen graag een beetje centraal zitten, tussen santa monica beache en universeel studio s en walk off fame.
we zijn alle reisgidsen aan het bekijken maar er blijken er maar 3 te zijn .
is er iemand die een appartement te huur heeft voor de zomermaanden of een kamer .
we hoeven niet luxe te wonen een slaapplaats en douche zijn voldoende.
omdat ik een bijstandmoeder ben die al jaren aan het sparen is vroeg ik me af of er iemand is die mij kan helpen.
ik hoop via deze site wat te vinden want de hotels zijn voor mij onbetaalbaar.
ik hoop echt een reactie te krijgen van iemand.
hartelijk dank anita
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: los angeles
Je bent nog maar net terug van een reis naar Florida met je dochter, en de volgende staat al in de steigers! Veel mensen die niet van de bijstand leven zouden het je niet na kunnen doen!
Airbnb en Owners Direct zijn plaatsen waar je huizen/appartementen kan vinden.
Airbnb en Owners Direct zijn plaatsen waar je huizen/appartementen kan vinden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Re: verblijf regio los angeles gezocht
Lol Elke, mindreader 
Lang leve het sociale stelsel haha.
Lang leve het sociale stelsel haha.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
En je 15 jarige dochter heeft ook al eens gesnorkelt in Egypte, dus met het spaargeld zit het nogsteeds goed merk ik 
Ik verheug me alweer op dit topic...
Zorg dat je dicht bij een metrostation komt te zitten iig, mocht je nogsteeds geen auto mogen rijden. LA is een echte autostad, maar als ik de verhalen van een aantal mensen hier mag geloven is het metrostelsel toch goed genoeg om veel bekende delen te zien. Zijn er maar 3 reisgidsen trouwens waar LA in voorkomt? Hoelang wil je gaan en wil je echt alleen maar LA zien?
Ik verheug me alweer op dit topic...
Zorg dat je dicht bij een metrostation komt te zitten iig, mocht je nogsteeds geen auto mogen rijden. LA is een echte autostad, maar als ik de verhalen van een aantal mensen hier mag geloven is het metrostelsel toch goed genoeg om veel bekende delen te zien. Zijn er maar 3 reisgidsen trouwens waar LA in voorkomt? Hoelang wil je gaan en wil je echt alleen maar LA zien?
Appartement huren of een huis huren in LA
er staat zeer weinig over LA op de site .
mijn vraag is kan ik ergens een appartement huren of een huis huren voor 1 maand.
ik wil nl met mijn dochter 1 maand in LA verblijven maar de hotels zijn zo vreselijk duur dat het niet te doen is voor een moeder die in de bijstand zit.
ik ben al 2 jaar aan het sparen en wil in 2013 naar LA gaan.
weet iemand wat goedkoops, laat het me dan weten .
hartelijk dank .
anita
mijn vraag is kan ik ergens een appartement huren of een huis huren voor 1 maand.
ik wil nl met mijn dochter 1 maand in LA verblijven maar de hotels zijn zo vreselijk duur dat het niet te doen is voor een moeder die in de bijstand zit.
weet iemand wat goedkoops, laat het me dan weten .
hartelijk dank .
anita
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Appartement huren of een huis huren in LA
Weinig over LA? Heb je dit topic al gezien? Een Lonely Planet (LA of Californie) kopen is ook een goede investering.
Echt iets goedkoops zul je niet vinden denk ik. Een maand lijkt me ook wel lang, als je 2 weken gaat kun je ook veel doen en heb je maar de helft van de overnachtingskosten.
Marianne
Echt iets goedkoops zul je niet vinden denk ik. Een maand lijkt me ook wel lang, als je 2 weken gaat kun je ook veel doen en heb je maar de helft van de overnachtingskosten.
Marianne
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Een maand, wow! Dan mag ik hopen dat je erg goed bent in sparen.... Als je een appartementje of huisje wilt huren in LA ben je over het algemeen niet heel veel goedkoper uit dan in een hotel, je hebt er alleen meer ruimte mee. Stel dat je een appartementje vind voor 100 dollar per nacht, dan ben je gewoon 3.000 dollar kwijt. Tel daar de huurkosten van een auto bij op, de kosten voor de dagelijkse boodschappen (die toch echt duurder zijn dan in NL) en al je andere uitgaven. Ik denk dat het voor iemand met een modaal inkomen al niet makkelijk op te brengen zou zijn...
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je stelde die vraag onlangs nog al op het forum. Heb je iets gedaan met de tips die je toen gekregen hebt?:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=41130
Als je het forum overzichtelijk wilt houden is het handiger dat je niet dezelfde vraag opnieuw stelt in een ander topic, mensen moeten dan in herhaling vallen.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=41130
Als je het forum overzichtelijk wilt houden is het handiger dat je niet dezelfde vraag opnieuw stelt in een ander topic, mensen moeten dan in herhaling vallen.
Elke
Ik kan in niemand portemonnee kijken, maar als je een moeder in de bijstand bent en je wilt een maand naar LA vraag ik me af of je je realiseert hoe duur zo'n trip kan zijn (buiten het feit dat ik het heel erg knap vind als je dat bij elkaar kunt krijgen)? Natuurlijk kun je het zo gek maken als je zelf wil, maar ik neem aan dat je in die maand ook leuke dingen wil gaan doen?fransje schreef: ik wil nl met mijn dochter 1 maand in LA verblijven maar de hotels zijn zo vreselijk duur dat het niet te doen is voor een moeder die in de bijstand zit.
Topicstarter schrijft al dat ze 2 jaar aan het sparen is is. Ze wil in 2013 vertrekken dus zal ze al 3 jaar gespaard hebben.
Ik weet niet hoe de vork in de steel zit, maar TS is in december ook naar Florida geweest.
Ik ken genoeg mensen die niet in de bijstand zitten en dat niet kunnen betalen. En zeker niet dan 1.5 jaar later een maand naar LA kunnen gaan. Maar goed, dat is misschien een geheel andere discussie.
Ik ken genoeg mensen die niet in de bijstand zitten en dat niet kunnen betalen. En zeker niet dan 1.5 jaar later een maand naar LA kunnen gaan. Maar goed, dat is misschien een geheel andere discussie.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zo te lezen kan er nog wel wat af van de bijstand.
Ideetje misschien voor de komende regering ?
Emile Roemer, lees je mee ?
Ideetje misschien voor de komende regering ?
Emile Roemer, lees je mee ?
Crisis ? What Crisis ?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Beide topics samengevoegd. Graag voor verdere vragen over hetzelfde onderwerp dit topic behouden.
Groetjes,
Carine
Carine
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Misschien is huizenruil iets voor je.
http://www.homeexchange.com
http://www.homeexchange.com
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3081 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 13 Reacties