Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren in NY / underage fee

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
klaasdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Auto huren in NY / underage fee

Bericht door klaasdj »

Ik ben momenteel aan het uitvogelen wat de beste deal is voor een auto. Ik ben nog geen 25, dus een underage fee zal moeten worden betaald.

Ik heb via de Amerikaanse site van Hertz een deal gevonden op 10 mijl van JFK, $650 dollar per maand, underage fee $15pd.

Waarom zou ik dan uberhaupt nog kijken naar een deal van USA-reisen, want daar ben ik al gouw meer dan €1500 kwijt voor een zelfde pakket bij Alamo?

MAW: Zitten bij de Hertz-deal geen addertjes onder het gras?

Zijn er trouwens mensen met ervaring met de Amerikaanse Hertz #1 Club Gold? Je kan bij het inschrijfformulier namelijk gewoon je Nederlandse adres invullen. Hiermee zou de underage fee totaal gewaived worden.
Amerikanist!

'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
Hockey
Amerika-expert

Re: Auto huren in NY / underage fee

Bericht door Hockey »

Welke verzekeringen zitten er al bij bij Hertz?
klaasdj
Amerika-ontdekker

Bericht door klaasdj »

Hockey schreef:Welke verzekeringen zitten er al bij bij Hertz?
Dat was ik al aan het opzoeken. Loss Damage Waiver was de enige optie in het menu, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het inclusief een WA is. Ik zoek nog ff verder.
Amerikanist!

Rprp
Amerika-newbie

Bericht door Rprp »

Ik haak hier ook even op in, eigenlijk met hetzelfde! De underage fee is eigenlijk erg goedkoop bij Hertz, die je ook nog zeer gemakkelijk weg kan "waiven".

Overigens staan hier een aantal kortingscodes die je kan gebruiken om o.a. de 20-25 underwage fee te waiven (gevonden via Google :thumbup:): " onclick="window.open(this.href);return false;
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Huren op Newark is bijna altijd goedkoper dan in NYC zelf, en goed bereikbaar vanuit NYC. Wellicht kan het hier dus nog goedkoper.
Verder geen ervaring met Hertz.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
klaasdj
Amerika-ontdekker

Bericht door klaasdj »

klaasdj schreef:
Hockey schreef:Welke verzekeringen zitten er al bij bij Hertz?
Dat was ik al aan het opzoeken. Loss Damage Waiver was de enige optie in het menu, dus ik ga er vooralsnog vanuit dat het inclusief een WA is. Ik zoek nog ff verder.
Ok, LDW was in deze reservatie de basisverzekering, verdere verzekering was een extra 12.95USD.
Rprp schreef:Ik haak hier ook even op in, eigenlijk met hetzelfde! De underage fee is eigenlijk erg goedkoop bij Hertz, die je ook nog zeer gemakkelijk weg kan "waiven".

Overigens staan hier een aantal kortingscodes die je kan gebruiken om o.a. de 20-25 underwage fee te waiven (gevonden via Google :thumbup:): " onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb gisteren even gebeld met het de locatie in Oceanside. Ze vertelden me daar dat de fee standaard $15 was, maar dat er goede kans was dat tijdens het hoogseizoen deze omhoog zou gaan naar $25.

Dit soort codes heb ik ook gevonden, maar de fee wordt alleen gewaived met die code als je reserveert en ophaalt voor 30 juni. Daar heb ik dus niets aan. Zie: https://www.hertz.com/rentacar/q-801064 ... cial-offer

Als ik dus een goed verzekerd pakket koop, inclusief, say 10% korting, dan zit ik nog op 1503 EUR. (770USD + 270 USD LDW + 388,5 USD Liability Insurance + (450-)750 USD UAF).

En dan heb je minder auto dan je bij USA-Reisen op mag halen op Newark. Ja, dan moet je even treinen, maar dan heb je voor dezelfde periode voor €1506 een Jeep Liberty, en een mid-size SUV voor €1528.

Via Alamo.de heb je voor €1519 een mid-size SUV.

Mijn conclusie is dan ook: ja, bij Hertz zit er een addertje onder het gras.
KW1984 schreef:Huren op Newark is bijna altijd goedkoper dan in NYC zelf, en goed bereikbaar vanuit NYC. Wellicht kan het hier dus nog goedkoper.
Verder geen ervaring met Hertz.
Dit ondervond ik ook. Voornamelijk doordat je via Alamo.de en USA-reisen.de de airport fee inklusive is.

Bedankt voor het meedenken allen.

Mijn vraag rest: Alamo.de of USA-reisen? Maw, Mid-size (en kans op een Hyundai Santa Fe :( ) of een Jeep Liberty.
Of toch een goedkopere tweedeurs Kia Rio (€1415) via een van de bovenstaande.

PS de aanbieding via Alamo.de en USA-reisen zijn all-inclusive.
Amerikanist!

Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Van een Kia Rio naar een mid size SUV vind ik het verschil erg klein. De Jeep bij usareisen.de is iets typisch Usareisen.de. Vaak op de luchthaven zelf kan je gewoon een midsize SUV pakken omdat de verhuurders geen aparte Jeep Liberty sectie hebben.
klaasdj
Amerika-ontdekker

Bericht door klaasdj »

Ik vond het ook al raar, maar stranger things have happened. We gaan waarschijnlijk voor een van de SUV's. Ook een beetje een no-brainer als je gaat camperen.
Amerikanist!

Rprp
Amerika-newbie

Bericht door Rprp »

klaasdj schreef:Ok, LDW was in deze reservatie de basisverzekering, verdere verzekering was een extra 12.95USD.
Welke verzekering bedoel je hiermee? Als ik een reservering probeer aan te maken zie ik dat LDW an LIS (Liability Insurance Supplement) standaard in het pakket zitten, is er nog een extra verzekering die je kan toevoegen dan? Is dit terug te vinden op de site van Hertz?
klaasdj
Amerika-ontdekker

Bericht door klaasdj »

LIS zit er alleen bij als je vooruit betaald, LDW is een optie die je nu al kan kiezen als je op locatie betaald. Ik had het dus over LIS.

*reservering *facepalm*
Amerikanist!

Chakuriki
Amerika-ontdekker

Bericht door Chakuriki »

Ik zou het via een Nederlandse site proberen, aangezien je via Amerikaanse site nog wat dingen mist en dat levert je nog heel wat extra regelingen op. Hadden zelf het ook nagecheckt aangezien wij ook onder de 25 zijn en een auto voor 3 maanden wilden huren, en het scheelt uiteindelijk niet veel maar je moet gewoon extra regelen als je het via de Amerikaanse site doet.

Ik zou zelf even bellen naar 1 van de Nederlandse sites (bijv. Rentalcars) en kijken wat ze je kunne aanbieden. Alhoewel sommige bedrijven goedkoper lijken, zijn wij uiteindelijk toch nog bij National beland (via Rentalcars) wat op het eerste gezicht echt geen goede optie leek.

Enne, wij kamperen ook maar hebben geen SUV. Het is niet echt een "no-brainer", ligt er maar net aan met hoeveel mensen je bent, hoeveel je wil gaan rijden (mileage wordt steeds belangrijker met de stijgende benzineprijzen) en wat je mee wilt nemen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer