Blijft lastig al die termen

Zo ook kiezen wat we nu die ochtend doen. In principe heb ik 1 ochtend, want ik gun mijn kids eigenlijk wel een middagje zwembad in Jackson. Maar ja met 1 ochtend moeten we kiezen. We zitten meer in het Noorden van het park op Signal Mountain. Dan is het niet logisch om eerst naar Oxbow Bend - Snake Roiver Overlook en dan naar Jenny Lake te gaan... Dat is wel wat er in het algemeen wordt aangeraden. Voor het mooi zou ik dat wel moeten doen???? ALs ik veel reacties krijg dat dit echt de moeite waard is (inderdaad rustig water met spiegeling) ga ik het wel serieus overwegen. Of misschien het zwembad uitstellen tot Moab (in Yellowstone wil ik ook proberen bij de zwemplekken te komen (nabij Mammoth en Firehole Drive). Dan hebben we 2 ochetnden... zien we niet de gunfight in Jackson.. ow vreselijk die keuzes! grrr
De zon gaat rond 05:46-05:50 op. Dat is wel vroeg genoeg voor en meer met vergezicht op berg EN Jenny Lake wandeling... maar ja of ik iedereen zo gek krijg om weer vroeg op te staan.
Wie helpt me de puntjes op de 'i' te zetten?? Wat zijn de voorkeuren... 2 x ochtenden vroeg of 1x heel vroeg.....