Wij vertrekken 5 mei en zijn terug 27 mei. (Komt heel dichtbij
Nog veel plezier met het verder uitzoeken van jullie reis,
Lilo
Nici, waarom boek je niet bij Terry voor de 15e. Ik weet niet om hoe laat zijn tour begint, maar mssn kan je nog eerst naar de lottery van The Wave. Als je die wint is het toch pas voor de dag erna zoals je weet.Nici schreef:
We kunnen ervoor kiezen om op donderdag 14 juni te proberen om helemaal naar Kanab te rijden en vervolgens vanuit Kanab alles te ondernemen. We kunnen dan 3 dagen proberen om ingeloot te worden voor de Wave. Maar misschien staar ik me te veel blind op de Wave en is het beter om contact met Terry Alderman te zoeken en hem bijvoorbeeld voor 16 juni te boeken (white pocket). In verslagen lees ik dat het er prachtig moet zijn, net zo mooi of mooier dan de Wave, maar ik vind het lastig om de Wave helemaal los te laten ofzo…
Nici
Weet iemand hoe laat deze begint?Nici, waarom boek je niet bij Terry voor de 15e. Ik weet niet om hoe laat zijn tour begint, maar mssn kan je nog eerst naar de lottery van The Wave
In dit topic staat dat Terry rond 8.00/8.30 vertrekt, dus is het meedoen met de loterij die dag geen optie.Ik weet niet om hoe laat zijn tour begint, maar mssn kan je nog eerst naar de lottery van The Wave