Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto Canada huren, inleveren Amerika
Auto Canada huren, inleveren Amerika
Weet er iemand of het mogelijk is om een auto te huren in Canada en in te leveren in Amerika. Heeft iemand hier ervaring mee? Eventueel een site?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Auto Canada huren, inleveren Amerika
Ik weet het niet, maar mijn gevoel zegt dat dit niet gaat lukken.
-
jheijden
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Mijn schoonzus heeft omgekeerd eens een auto gehuurd (opgehaald in VS, ingeleverd in Canada). Dit was vrij prijzig en beperkt beschikbaar. Ze heeft rechtstreeks bij Hertz geboekt.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar ga je de grens over? Want vaak kan je dan gewoon je auto aan de Canadese kant inleveren, even stappen (of het busje op, of een taxi nemen) en aan de Amerikaanse kant pik je dan een nieuwe huurwagen op. Geen extra kosten (behalve busticket of taxi).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 9490 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-