Ik ga je link bekijken.
Wij zijn er helaas ook te laat (eind september), lijkt me wel erg leuk om te doen!San & Ien schreef: De hike ernaartoe lijkt me alleen al geweldig, dus die gaan wij zeker maken.
http://www.nps.gov/cure/planyourvisit/boattour.htm
Probeer dit uitkijkpunt wel mee te pakken, het is er prachtig.Isis schreef:Snake River Overlook zal net lukken in de ochtend als ik naar Jenny Lake wil.
Kijk op deze landkaart van het park: KLIK HIER (PDF-bestand).Isis schreef:Waar staan trouwens die oude 'schuurtjes'???
Wij waren op de volgende P, langs het meer lopen was heerlijk rustig maar vanaf de boot naar boven naar inspirationpoint leek wel een optocht! Maar ik denk echt dat als je zo vroeg gaat het wel meevalt en dat de boten heen wel erg druk zijn maar terug ook wel mee zal vallen.(zie ons verslag 2007 dag 13)dimple schreef:
Zoooooooooo druk!! Rijen dik.
Als je op Moose Junction afslaat van de doorgaande weg (Highway 191/26/89) naar het westen, kom je op de Teton Park Road.Nici schreef:Net voorbij de ingang van GT, kun je linksaf slaan naar de Moose Wilson Road (MWR). Vlak aan het begin van deze weg ligt een meertje waar je vaak mooses/elanden ziet.
Aan het eind van de MWR even links naar de Chapel of the Transfiguration (foto's door het venster met het kruis maken).
Wij rijden ook langs Canon City. Die brug leek me idd niet de moeite waard, zeker niet om voor te betalen.Isis schreef:Je kunt alleen lopen op de brug vlg mij. Maar de omschrijving lijkt me voldoende om het niet te doen.
Cañon City zelf is wel aardig toch? Anders hoef ik niet om te rijden....
Nou kom maar op met het lijstje Nici!Nici schreef:Hoi Isis,
Latsig hoor keuzes maken. Volgens mij ziet je planning er goed uit en dat je niet elke ochtend vroeg wil opstaan, kan ik heel goed begrijpen. Tenslotte is het voor de kinderen ook vakantie. Ik heb zelf Oxbow Bend voor de ochtend opstaan.
Over de schuurtjes heb ik het volgende opgeschreven (geschreven vanaf de zuidingang):
Net voorbij de ingang van GT, kun je linksaf slaan naar de Moose Wilson Road (MWR). Vlak aan het begin van deze weg ligt een meertje waar je vaak mooses/elanden ziet. Aan het eind van de MWR even links naar de Chapel of the Transfiguration (foto's door het venster met het kruis maken). http://www.jacksonholewy.net/park_highl ... ration.php. Daarna rechts Mormon row/Gros Ventre Road voor prairielandschap met barns met tetons op achtergrond (100 meter lopen) en misschien richting Gros Ventre Campground voor mooses.
Volgens mij was jij degene die al eens naar plaatsen waar vaak Mooses voorkomen gevraagd? Zo niet, laat me even weten, ik heb een lijstje opgesteld.
De volgende locaties had ik genoteerd om te eten in Jackson: Sidewinders en Bunnery (lunch).
Nici
Als je vanuit Yellowstone komt ligt het ook aan de oostkant hoor!Als je vanuit Jackson komt ligt het aan de oostkant van het park.