Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie kan mij helpen (1 week florida)
-
- Amerika-newbie
wie kan mij helpen (1 week florida)
Na rondje New -York en een keer rondje SFO- LA willen we dit jaar graag Florida ontdekken.
Onze bedoeling is 1 week Florida en dan doorvliegen naar Jamaica. We weten dat het eigenlijk te kort is maar een combinatievakantie leek ons toch erg leuk.
We hebben 7 volledige dagen in Florida.
We landen en vertrekken vanuit Miami.
Kilometers maken deze week mag.
Hierna 2 weken uitrusten in Jamaica.
Key west -everglades willen we zeker zien.
Wie heeft tips voor ons om veel te zien in deze korte tijd.
Onze bedoeling is 1 week Florida en dan doorvliegen naar Jamaica. We weten dat het eigenlijk te kort is maar een combinatievakantie leek ons toch erg leuk.
We hebben 7 volledige dagen in Florida.
We landen en vertrekken vanuit Miami.
Kilometers maken deze week mag.
Hierna 2 weken uitrusten in Jamaica.
Key west -everglades willen we zeker zien.
Wie heeft tips voor ons om veel te zien in deze korte tijd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: wie kan mij helpen (1 week florida)
Waar liggen je interesses? Wandelen? Shoppen? Natuur? Steden? Attractieparken? Wat is je reisgezelschap? Kinderen?
Probeer eerst voor jezelf een route te maken en plaats hem dan op het forum. Ik haal zelf altijd veel ideeën uit andere reisverslagen.
Probeer eerst voor jezelf een route te maken en plaats hem dan op het forum. Ik haal zelf altijd veel ideeën uit andere reisverslagen.
Ik zou In ieder geval een avondje stappen op de Oceans Drive inplannen!
Een fietsrit door de Everglades ook zeer leuk (Shark Valley)
Wij hebben op Key Largo gesnorkelt (John Pennekamp State Park, zoiets),
Misschien een idee om dan door te rijden naar Key West.
Een fietsrit door de Everglades ook zeer leuk (Shark Valley)
Wij hebben op Key Largo gesnorkelt (John Pennekamp State Park, zoiets),
Misschien een idee om dan door te rijden naar Key West.
Als u van pretparken houdt, kunt u natuurlijk Orlando niet links laten liggen. Je kan hier bij manier van spreken wel 10 dagen verblijven en toch elke dag iets anders bezoeken. Alleen al voor de Disneyparken heb je meerdere dagen nodig. Indien u zich echter meer aangesproken voelt tot regio Miami, kies dan voor South Beach met zijn prachtige boulevard, mooie art deco-gebouwen en leuke terrasjes. Key West is een leuke bestemming, alleen al de reis erheen over de talloze bruggen is een belevenis. U kunt dit prima combineren met de Everglades, waar een tocht per airboat zeker niet mag ontbreken. De trip naar Key West is vrij lang en daarom zou ik in combinatie met Miami en de Everglades al een kleine week voorzien. Een tip voor de Everglades : zorg voor beschermende kleding en een heel goede muggenmelk, het stikt er van de muggen en ze prikken zonder problemen door twee lagen t-shirts !
-
- Amerika-ontdekker
Hotel op miami south beach, op collins ave chesterfield hotel, net hotel in het midden van south beach!!
Echt een top hotel, met alles in de buurt! Daarna oversteken naar het westen (Naples) en een nachtje in de Cove inn!
Schiterend hotel met super ligging, jet ski's huren en langs de then thousand islands varen!! DOLFIJNEN!!!
Daarna everglades en alligator farm met rondvaart!! over de keys naar key west!! Moet je echt geweest zijn!
Een heel gaaf hotel is De inn in Key west! met het grootste zwembad van key west en een heerlijke jaccuzi, waar je de hele nacht in mag blijven zitten!
Onderweg naar miami nog even parachutespringen (zo'n 15 miles boven key west)!! snorkelen op isla morada!!
En dan twee weken relaxen!! haha
Klinkt lekker have fun!!!
Hoe het hierboven staat zo hebben wij het gedaan in 10 dagen!
Naples is echt een heel relaxt lekker en rustig dorp, waar je een fantastische zonsondergang kan zien op het strand! (wel geld in de parkeermeter gooien )
Als je van sushi hou, moet je echt even bij sushi thai eten in Naples, zo niet dan lekker naar de cheesecake factory!! Is ook fantastisch!
En zet je er even overheen, maar maak die parachuttesprong, dat vergeet je je leven niet!! echt bizar om die eilanden te zien liggen!!
Let vooral niet op de staat van het vliegveld!!!
Good luck!!
Echt een top hotel, met alles in de buurt! Daarna oversteken naar het westen (Naples) en een nachtje in de Cove inn!
Schiterend hotel met super ligging, jet ski's huren en langs de then thousand islands varen!! DOLFIJNEN!!!
Daarna everglades en alligator farm met rondvaart!! over de keys naar key west!! Moet je echt geweest zijn!
Een heel gaaf hotel is De inn in Key west! met het grootste zwembad van key west en een heerlijke jaccuzi, waar je de hele nacht in mag blijven zitten!
Onderweg naar miami nog even parachutespringen (zo'n 15 miles boven key west)!! snorkelen op isla morada!!
En dan twee weken relaxen!! haha
Klinkt lekker have fun!!!
Hoe het hierboven staat zo hebben wij het gedaan in 10 dagen!
Naples is echt een heel relaxt lekker en rustig dorp, waar je een fantastische zonsondergang kan zien op het strand! (wel geld in de parkeermeter gooien )
Als je van sushi hou, moet je echt even bij sushi thai eten in Naples, zo niet dan lekker naar de cheesecake factory!! Is ook fantastisch!
En zet je er even overheen, maar maak die parachuttesprong, dat vergeet je je leven niet!! echt bizar om die eilanden te zien liggen!!
Let vooral niet op de staat van het vliegveld!!!
Good luck!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht