Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/Hotwire 3

Bericht door RNA »

Waar boeken jullie een 'backup' hotel dat je kosteloos kunt annuleren? Via bijv. expedia zie ik die mogelijkheid niet.
En hoe is de ervaring met het terugboeken van het geld als je annuleert? daar kan wel een lange tijd overheen gaan denk ik?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik doe dat vaak gewoon op site van hotel zelf. In Amerika is het heel normaal dat je de boeking kunt annuleren tot bv 24uur of zelfs op de dag zelf. Je betaalt dan ook nog niet, maar geeft wel je credit card als reservering. Maar je betaalt pas na je overnachting. En als je niet annuleert, kunnen ze wel een afschrijving van je credit card doen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Bas560SEL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bas560SEL »

Wij hebben de meeste hotels via Booking.com gereserveerd, hoefde maar 1 keer (deels) te betalen. Annuleren werkt in a second, meteen bevestiging per mail.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

En mocht er wel een (aan) betaling gedaan zijn (Las Vegas hotels schrijven meestal 1 nacht meteen af bij de boeking) dan gaat het terugstorten op de creditcard in mijn ervaring heel snel, hooguit enkele dagen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

RNA schreef:Waar boeken jullie een 'backup' hotel dat je kosteloos kunt annuleren? Via bijv. expedia zie ik die mogelijkheid niet.
En hoe is de ervaring met het terugboeken van het geld als je annuleert? daar kan wel een lange tijd overheen gaan denk ik?
Bij Expedia heb je die mogelijkheid vaak ook wel, dan is alleen de prijs van de kamer wat hoger.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Bedankt voor de reacties! Ik heb tot nu toe nog altijd mijn hotels bij Expedia geboekt, ook in de states. Dan wordt het bedrag direct afgeschreven van je Credit Card, vandaar. Het meest fijne zou zijn natuurlijk als ik een hotel boek wat ik tot een dag vantevoren kosteloos kan annuleren en dat er ook nog niks van mijn credit-card is afgehaald! Dan zit je ook niet met het gedoe van terugboeken....

Weet iemand hoe dat bij Hotwire zit? Wordt je creditcard dan ook gelijk aangeslagen?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

RNA schreef:Het meest fijne zou zijn natuurlijk als ik een hotel boek wat ik tot een dag vantevoren kosteloos kan annuleren en dat er ook nog niks van mijn credit-card is afgehaald! Dan zit je ook niet met het gedoe van terugboeken....
Vaak heb je dat wel als je rechtstreeks boekt bij de motels. Niet altijd maar bij de motels die ik van te voren rechtstreeks boek probeer ik altijd de mogelijkheid te houden kosteloos te annuleren.

Rechstreeks boeken hoeft overigens helemaal niet veel duurder te zijn maar je behoud vaak wel alle vrijheid.

Vandaar dat ik ook alleen maar de hotels bij Priceline/Hotwire boek waarvan de nachten definitief zijn.

Laatste jaren zijn de routes wat vrijblijvend bij mij dus vaak alleen de eerste en laatste nacht. Komende reizen wil ik meer 'plannen' en zal ik ook meer op voorhand vastleggen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Bij Hotwire en Priceline wordt je creditcard direct belast bij je boeking.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

RNA schreef:Het meest fijne zou zijn natuurlijk als ik een hotel boek wat ik tot een dag vantevoren kosteloos kan annuleren en dat er ook nog niks van mijn credit-card is afgehaald! Dan zit je ook niet met het gedoe van terugboeken....
Is geen gedoe hoor.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik ga is rondkijken. Wat zijn die hotels schreeuwend duur zeg in NYC :roll:
Onder de 200 euro per nacht zit je niet in een beetje hotel (***) op Manhattan!

Afbeelding
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik heb een DEAL !!
130$ per nacht, Mariott downtown (financial district) vier sterren. Ik betaal in totaal 476 EURO inc. taxes!!

Kosten om zelf te boeken: 997,- euro

Als ik de reviews lees een geweldig hotel op een zeer goede locatie (dichtbij battery park, wtc memorial, en de metro).

Afbeelding
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dat is inderdaad een hele mooie deal, en ook op een prima locatie downtown ;-) !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

Kan iemand mij helpen?

Ik heb een profile aangemaakt bij Priceline en creditcardnr etc ingevoerd. Ik heb donderdag via priceline een gewone boeking gemaakt, dus niet via het bieden.
Nu wil ik het eens proberen door te bieden, maar continu krijg ik, als ik alle velden al door ben, bij het gedeelte waar je weer je creditcard gegevens in moet geven dat je alleen kunt kiezen uit Amerika of Canada!
Ik kan nergens The Netherlands selecteren terwijl dat wel in mijn profiel staat. Het lukt me maar niet terwijl ik overal lees dat mensen kunnen bieden.

Wie kan mij zeggen wat ik anders moet doen?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dat staat in het eerste bericht van dit topic uitgelegd.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

sorry dat had ik niet gezien.... ik dacht dat ik zelf iets fout deed.
Na het doorgelezen te hebben, dacht ik dat het opgelost zou zijn met ons adres op een duitse manier invullen, met de zip code ging het niet goed...

maar helaas... ik heb alleen een mastercard en dat schijnt het probleem te zijn, dus ik kan helemaal niet bieden.
Jammer
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Bedoel je dat je met een MasterCard niet kan reserveren? Dan denk ik dat je toch iets fout doet hoor...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
els70
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door els70 »

Heeft iemand hier ervaring mee, het bieden op vluchten via priceline

http://www.priceline.com/Customerservic ... 6&plf=pcln
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik heb ook een MasterCard en dat gaat altijd prima! Ik denk dat er iets anders mis gaat?
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Niet te snel opgeven wij hebben ook alleen mastercard. Gaat goed,gewoon je adres op de manier zoals in de openingpost aangegeven invullen!
Let wel lees je zeer goed in voordt je het bieden op de meest gunsyige manier begrijpt! ! Het filmpje is een hanig hulpmiddl.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lise30
Amerikafan

Bericht door lise30 »

ik zal het nogmaals proberen. Weet je wat ik ook zo raar vind....
Ik heb donderdag geboekt via Priceline (niet bieden maar gewoon een hotel geboekt) en dan zijn ook al mijn gegevens bekend. Als ik inlog dan staat mijn naam er : welcome Lise
en dan kan ik heel snel alles invullen maar op het laatst dan krijg ik dus alleen de keuze uit US en Canada.
Ik had nog best wel wat accomodaties te boeken (Grand Canyon en Monument Valley/Vegas) waar het wel goed had kunnen gaan met Priceline maar ik heb ze dit weekend vast gelegd.
Kreeg een beetje genoeg van priceline haha...

Tja.. ik probeer vanavond nog wel. Vandaag eerst aan de studie, moet nog een scriptie maken tussen de bedrijven door ;) Pff helemaal geen zin met de voorbereidingen in mijn hoofd voor
de vakantie. Veel leuker ook trouwens!

Iemand nog een suggestie voor hotel in omgeving San Francisco waar ik wel kan scoren via priceline. Ik heb geen idee in welke omgeving je leuk zit. Fishermans warf is alleen voor toeristen.
Dat hoeft van mij niet zo... Wil graag dichtbij openbaar vervoer, metro/cable car en gratis parkeren. (beetje off topic trouwens) :offtopic:
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer