Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisblog van goelian: noordoosten, midwesten en zuidwesten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
goelian
Amerika-newbie

Reisverslag noord-oosten

Bericht door goelian »

Hallo,

Ik ben Julian, ik ben 18 jaar en ben momenteel bezig met mijn reis door de Verenigde Staten. Omdat ik mijn HAVO heb afgerond en niet wist wat ik moest gaan studeren heb ik ervoor gekozen om te gaan reizen. Ik ben nu al bijna 1 maand verder, en zal vervolgens nog 1 maand in de Verenigde Staten verblijven. Tot nu toe heb ik: New York, Boston, Niagara Falls, Cleveland, Chicago, Indianapolis, Nashville en Atlanta bezocht, en zit ik momenteel in mijn eerste dag van Washington DC.
Mijn verslagen zijn te lezen op http://www.julianusa.nl en ook staan hier foto's van mijn reis tot nu toe! Iedere 2 dagen probeer ik iets nieuws erop te zetten, maar dat kan ook 1 dag zijn of 3 dagen.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en zou het leuk vinden als jullie hier een kijkje willen nemen!

Groeten,
Julian.

* Note mod (Marco):
Dit bericht uit het Noordoostenforum hier naar toe verplaatst. Eén topic plaatsen betreffende het blog is voldoende en volgens de forumregels toegestaan.
goelian
Amerika-newbie

Reisblog van goelian: noordoosten, midwesten en zuidwesten

Bericht door goelian »

Hallo,

Ik ben Julian, ik ben 18 jaar en ben momenteel bezig met mijn reis door de Verenigde Staten. Omdat ik mijn HAVO heb afgerond en niet wist wat ik moest gaan studeren heb ik ervoor gekozen om te gaan reizen. Ik ben nu al bijna 1 maand verder, en zal vervolgens nog 1 maand in de Verenigde Staten verblijven. Tot nu toe heb ik: New York, Boston, Niagara Falls, Cleveland, Chicago, Indianapolis, Nashville en Atlanta bezocht, en zit ik momenteel in mijn eerste dag van Washington DC.
Op 2 april vertrek ik van Philadelphia naar Las Vegas, en zal ik 1 maand het zuid-westen gaan verkennen!
Mijn verslagen zijn te lezen op http://www.julianusa.nl en ook staan hier foto's van mijn reis tot nu toe! Iedere 2 dagen probeer ik iets nieuws erop te zetten, maar dat kan ook 1 dag zijn of 3 dagen.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, en zou het leuk vinden als jullie hier een kijkje willen nemen!

Groeten,
Julian.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reisverslag noord-oosten

Bericht door DVDGuy »

Hoi Julian, welkom op het forum.

Ik heb even snel naar jouw verslag gekeken en het gelijk maar even een bookmark gegeven; ziet er leuk uit.

Wie maakt die grappige foto's die als introductie bij elke stad staan?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reisblog

Bericht door vana »

Wauw, wat een leuke reis ben jij aan het maken Julian.
Ik ga deze week eens uitgebreid je verslagen lezen.
Veel plezier in het zuidwesten, ik denk dat je daar ook een geweldige tijd gaat hebben.
Joyco
Amerikafan

Bericht door Joyco »

Leuk om jouw belevenissen te lezen! Het lijkt me geweldig om zo te reizen, en om op jouw manier contact te leggen met Amerikanen! Veel plezier nog met de rest van je reis!
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Heel leuk om te lezen Julian. Je hebt al veel gezien!
Veel plezier in DC. Je bent net op tijd voor de bloesem daar.
Succes en have fun op de rest van je trip!
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Wauw! Wat een geweldige reis Julian! Vanavond zal ik jouw belevenissen eens lezen. :-)

Geniet er in ieder geval maar ongelooflijk hard van! :thumbup:
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Leuk! :thumbup:
goelian
Amerika-newbie

Bericht door goelian »

Bedankt voor de reacties! Inderdaad ben ik er op het juiste moment. Ik ga zo naar de Memorials, dus ben ontzettend benieuwd! De foto's die op de verslagenpagina staan zijn waar ik zelf niet op sta zijn uiteraard door mij zelf gemaakt, en de foto's waar ik wel op sta zijn gemaakt door de persoon met wie ik die dag op pad was of ik vroeg aan mensen op straat of ze een foto wilde maken.
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

Super, wat een reis ben je aan het maken!
Ik ga ook je reisverslag eens rustig lezen en geniet van de dagen die nog komen gaan; voor je het weet zijn ze (helaas) voorbij!
Maar dan gaat bijna onze vakantie beginnen en we doen veel steden aan waar jij bent geweest en naar toe gaat.
Het is leuk om eens een verslag van een 18 jarige te lezen.
Geniet ze!
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Ha Julian,
Wat heb jij een leuke blog van een al even prachtige reis. Heerlijk om de gelegenheid te hebben zoveel verschillende steden te zien en mensen te ontmoeten.Ik hoop dat je nog een aantal mensen tegenkomt met wie je buiten de busroutes richting nationale parken kan reizen. Ik wens je heel erg veel plezier en blijf graag je blog lezen.
Hartelijke groet, Winny
goelian
Amerika-newbie

Bericht door goelian »

Bedankt voor de reacties! Ja, het zou wel zonde zijn als ik zo dichtbij die mooie parken zit, en er toch niet bij kan komen. Ik ga in ieder geval mijn best doen om er te komen. :)

De eerste 3 dagen van Washington DC staan nu ook op de website!
http://julianusa.nl/2012/03/dag-24-25-26-washington-dc/
Louise
Amerikakenner

Bericht door Louise »

Leuk!
Kan ik weer verder lezen in je blog!
Shadow$
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Shadow$ »

Leuke blog Julian. Ik blijf je Amerika avontuur volgen :thumbup:
goelian
Amerika-newbie

Bericht door goelian »

Ik ben gisteren in Las Vegas aangekomen, dus het avontuur in het westen is van start gegaan! Vanaf nu komen er dus verslagen op te staan van o.a. Las Vegas, Los Angeles, San Diego, San Francisco, Yosemite NP en tal van andere plekken!

Oja, ik heb trouwens een 2 dollar biljet in handen gekregen. Nu heb ik gelezen dat dat best zeldzaam is. (ik stond er zelf ook van te kijken toen ik hem ontving) Die ga ik dus mooi niet uitgeven haha. Heb er ook een foto'tje van gemaakt, die staat op de website op pagina 10 van de foto's.

Ik hoop dat jullie nog een beetje plezier beleven aan mijn verslagen!
goelian
Amerika-newbie

Rondreis Zuid-westen

Bericht door goelian »

Hallo iedereen,

Ik ben Julian, ik ben 18 jaar en momenteel bezig met mijn rondreis van 2 maanden door de Verenigde Staten. Mijn eerste maand zit er alweer op, en nu ben ik in Las Vegas, en zal ik plekken als Los Angeles, San Francisco, San Diego, Santa Barbara, Santa Cruz, Yosemite NP, Grand Canyon, Flagstaff en Phoenix bezoeken.
Mijn broer heeft een website voor mij gemaakt waar mijn verslagen te volgen zijn. Als er mensen geinteresseerd zijn in mijn verslagen van het zuid-westen, zijn die vanaf vandaag te volgen op de website: http://www.julianusa.nl

De verslagen van het noord-oosten staan er natuurlijk ook op.

Groeten,
Julian.

* Note mod (Marco):
Dit bericht uit het Zuidwestenforum hier naar toe verplaatst. Eén topic plaatsen betreffende het blog is voldoende en volgens de forumregels toegestaan.
vencel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door vencel »

Gave reis ben je aan het maken!
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Rondreis Zuid-westen

Bericht door Frans H »

Hallo Julian,

Mooie reis die je aan het maken bent. Nog veel plezier en mooie momenten !

Frans
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Hey wat leuk, zo'n reis al maken op je 18de! Goed dat je het nu doet, want eens je aan het werk bent kan je nooit meer zo lang vakantie nemen :wink:
Geniet ervan!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer