Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe vind ik reisgenoten?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
wolkje
Amerika-newbie

Hoe vind ik reisgenoten?

Bericht door wolkje »

Hallo,

Dit is mijn eerste forum-berichtje, ben pas nieuw hier. Heb deze site bezocht omdat ik in april 2005 voor een maand of 2 a 3 naar Amerika wil. Het liefste zou ik daar rondtrekken, en dan in ieder geval New York, Miami, San Fransisco en Las Vegas bezoeken. Dit kan met georganiseerde reizen, die van top tot teen verzorgd zijn. Dit lijkt me erg leuk, maar het lijkt me nog leuker om met een groepje gewoon te gaan en wel te zien waar je uitkomt, waar je slaapt, hoe je op de volgende plek komt enz....

Nou is mijn vraag:
Hoe vind ik mensen die hetzelfde voor ogen hebben, die mijn reisgenoten kunnen worden? Want alleen als 22-jarig klein meisje in het grote Amerika zie ik niet zitten en het lijkt me wel gezellig om met een klein groepje (4 mensen?) rond te reizen met alle vrijheid die we willen....

Wie kan mij helpen? Zijn er hier misschien misschien mensen die mee willen of weet iemand hoe ik deze mensen kan vinden??
Alvast bedankt!

Claudia
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

Hallo,

Ja Dennis, misschien een idee voor een hoofdonderwerp in het forum :"reisgenoten gezocht",....

Zo ben ik ook op zoek naar reisgeno(o)t(en) voor mijn volgende USA trip;

Ik plan voor volgend jaar een reis naar the USA, maar aangezien ik single ben, graag zelf met de auto rij, en nu eens geen zin heb om een begeleide reis te boeken, ben ik dus op zoek naar een reisgenoot of meerdere (die ook een beetje 'weg/gek' van Amerika is/zijn).

Het plan is min. 3 weken te gaan (max. 4) en daarbij zowel de oost- als de westkust aan te doen.
Aan de oostkust zou ik eerder opteren voor openbaar vervoer( met metro in de grote steden als NY en DC is dat geen probleem) en de rondreis in het westen, daar heb je natuurlijk eigen wheels voor nodig.
Liefst met een (grote) SUV.
Op het verlanglijstje staat ook om de oversteek van oost naar west te doen per spoor, maar dat valt nog te bezien in verband met tijdnood,....
In het westen zou LV, SF, LA, SD en een paar nationale parken op het programma staan. Even een dagoversteek naar Mexico is ook het overwegen waard.
Logies in hotels/motels of ev. cabins op campings.

Wanneer zou dit allemaal doorgaan? Zeker buiten het hoogseizoen, dus ofwel in het voorjaar ofwel vanaf september 2005.

Zegt dit je iets, laat het me weten, heb je nog leuke plaatsen die je wilt bezoeken of andere ideën, we stellen zelf ons programma op,....

Onder het motto alles kan, niets moet hoor ik graag van jullie.

Greetz, Pascal

PS asl = 26/m/vlaanderen
as27
Amerika-newbie

Bericht door as27 »

Op het viva forum staat ook nog wel eens wat!

Succes
maverick
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door maverick »

Ga eens kijken op http://www.geocities.com/reizenUSA/worldtravelers.html
de site is nog onder constructie maar daar komen reizen op van 904 tot 999 euro voor de vlucht,hotel en een auto om je vrij te bewegen waar je maar wilt.
Het zijn vrienden van mij die dit opstarten en zeg nu zelf..tien dagen weg voor die prijs???
Mijn droom wordt werkelijkheid
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer