Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Groot camperrondje Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Bertus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Groot camperrondje Seattle

Bericht door Bertus »

Beste Jasmino
Via deze weg wil ik je ook nog even bedanken voor de Roadbooks .
Vr Gr. Bertus
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

:thumbup: Heel graag gedaan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Beste forumleden
Heeft iemand nog suggesties waar lekker gegeten kan worden in Seattle bv Sushi ik had al gelezen in de reisverslagen van Jasmino dat de Cheese factory al een paar keer was tegen gevallen.
VRT Bertus
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Wij hebben heerlijk italiaans gegeten in een heel klein zaakje vlakbij waar de ondergrondse tocht van Seattle begint. En ook heerlijk bij de cheesecake factory trouwens.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Dank je Ceetje
Ik heb net even op de menukaart gekeken van de Chhese cake factory is wel erg uitgebreid .
Heb jij toevallig ook in Tht Crab Pot gegeten of bij een streetfood tent gegeten bv Slillet streetfood die zie je ook iedere keer als je iets bekijkt over Seattle op YouTube.
Vgr Bertus
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Het is Skillet Steerfood dus niet Slillet.
Vgr Bertus
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Ik weet niet wat ik heb vamorgen maar alles gaat mis.
Het is Skillet Streetfood.
Bertus
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bertus, heb je gezien dat in mijn roadbooks ook een lijstje met restaurants is opgenomen bij Seattle (en andere plekken ook!) Daaronder ook een hele rits sushi-tentjes, want daar zijn wij ook dol op namelijk! Sushi eten in Amerika is echt een belevenis, de keuze in lekkere rolls is veel uitgebreider dan in NL.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Jasmino dat heb ik gezien maar welke zou jij mij aanraden in Seattle we zitten in het Paramount hotel in Pinestreet.
Bertus
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij vonden Wasabi Bistro echt een aanrader! Super lekker, prachtige en heel moderne inrichting.
Verder hebben we ook eens gegeten in een heel klein tentje voor de lunch, vlakbij Pike Place Market. Dat was ook heerlijk, en ze kregen de vis van Pike Place market, leuk detail. Ik weet niet meer hoe het heet, maar wel waar het ligt:
Met de rug naar de hoofdingang van Pike Place Markte loop je rechtsaf op 1st Avenue (in de richting van Pioneer Square) en ga dan op University street weer rechtsaf, de trappen naar beneden. Het sushi tentje ligt links langs de trappen. Wij kwamen er terecht nadat we op de markt gevraagd hadden naar een adresje, en dat is ons goed bevallen.
Winston Churchill

Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Voor restaurant-tips kijken we trouwens ook heel vaak bij tripadvisor.com, daar kun je zoeken op keuken namelijk, en je leest er de waarderingen van bezoekers. We hebben er lekkere tentjes mee gevonden!
Winston Churchill

Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Jasmino bedankt dit gaat zeker in ons "roadbook"als je dat zo kan noemen.
Ik ga nu verder met behangen.
vrg Bertus
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Café Bengodi bij Pioneer Square, ik zit nu achter mijn computer en dan is iets opzoeken makkelijker dan op de Ipad. Daar hebben wij lekker italiaans gegeten. De salades bij the Cheesecake factory vind ik erg lekker en natuurlijk een stukje cheesecake toe. We waren maar twee avonden in Seattle.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Beste AA leden
Als wij in Seattle zijn (van 31 aug t/m 4 september) is er ook het Bumbershoot festival is er wel eens iemand hier naar toe geweest ? Ik zag op de lineout dat Daryll Hall and John Oates gingen optreden en daar willen wij wel graag heen dus als iemand informatie heeft hou ik mij aanbevolen.
Vr Gr. Bertus
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Bertus schreef:Als wij in Seattle zijn (van 31 aug t/m 4 september) is er ook het Bumbershoot festival is er wel eens iemand hier naar toe geweest ? Ik zag op de lineout dat Daryll Hall and John Oates gingen optreden en daar willen wij wel graag heen dus als iemand informatie heeft hou ik mij aanbevolen.
Bumbershoot is een heel groot muziekfestival dat elk jaar in Labor Day weekend plaatsvindt. Het is erg groot en zeer populair. Je vindt alle benodigde information op hun website: http://www.bumbershoot.org.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Bedankt Dutch ik ga even op de site snuffelen
Vr Gr. Bertus
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Beste allen
We zijn bijna klaar met de verbouwing etc dus is het weer tijd om wat aan de route te doen.
De eerste weken staan wel vast na 4 dagen Seattle,Olympic,San juanIsland,Northern Cascades,Yellowstone,Grand Teton,Craters of THE Moon gaan we naar Twin Falls daar doen wij met de camper 3 weken en 4 dagen over.
Maar dan zijn we een beetje aan het twijfelen hoe we terug gaan richting Seattle we hebben daar een week de tijd voor dus heeft iemand suggesties is Hells Canyon nog wat of kunnen wij beter richting Portland gaan langs de Columbia River en dan nog een stukje Oregon Coast mee pikken.
Vr Gr. Bertus
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Beste Allen
Foutje in mijn bericht we gaan na Craters of THE Moon naar Idaho Falls (niet naar Twin Falls) dus van hier uit naar Seattle terug in 8 dagen .
Vr Gr. Bertus
Bertus
Amerikafan

Bericht door Bertus »

Beste Allen de route
aug 31.Vertrek Schiphol en aankomst Seattle met Light rail naar Paramount hotel.
sept 1.Seattle
sept 2 Seattle
Sept 3 Seattle
Sept 4 Camper ophalen bij Moturis vullen met eten en naar Lake Quinault Rain Forest Resort
Sept 5. Naar Forks langs kust naar Forks 101 Rv Park
Sept 6.Naar Rialto Beach en Cape Flatterley en naar Elwhire Dam RV Resort
Sept 7 Hurrican Ridge en Elwire Dam RV Resort
Sept 8.Port Townsend en met Ferry richting Anacortes
sept 9.Anacortes met ferry naar Friday Harbour
sept 10.San Juan Island
sept 11 SanJuan Island
Sept 12 Met ferry naar Anacortes en richting Northern Cascades
Sept 13 Northern Cascades
Sept 14 Spokane
sept 15 Boseman
Sept 17 Yellowstone
Sept 18 Yellowstone
Sept 19 Yellowstone
Sept 20 Yellowstone
Sept 21 Grand Teton
Sept 22 Grand Teton
Sept 23 Crates of the Moon
Sept 24 Twin Falls /Shoshone Falls
Sept 25
Sept 26
Sept 27
Sept 28
Sept 29
Sept 30
Okt 1.Mount Rainier National Park
Okt 2.Mount Rainier National Park
Okt 3.Camper inleveren daarna naar Holliday Inn Seatac en avond doorbrengen in Seattle
Okt 4 .Vliegen naar Schiphol
Jullie zien dat ik van 25 t/m 30 sept nog twijfel over de route terug naar Seattle.
langs de kust via Columbia river gorge naar Portland heeft mijn voorkeur maar misschien maak ik dan een fout graag input.
vr gr Bertus
martinenelsa
Amerikafan

Bericht door martinenelsa »

Langs de kust via CRC/Portland maakt het rondje wel erg groot, zeker omdat je in het begin de kust ook al hebt gehad (in Olympic ruiger dan de Oregon coast). De Oregon coast is zeker prachtig, maar je bent dan ook al veel mooie dingen voorbij gereden.

De weg van Baker City naar Bend is echt prachtig en rond Bend is veel te doen, dus die route wil ik je meegeven:

Sept 24 Twin Falls /Shoshone Falls
Sept 25 Twin Falls - Baker City (Oregon Interpretive Center)
Sept 26 Baker City - Sumpter - John Day (Sheep Rock & Painted Hills)
Sept 27 John Day - Bend (eventueel via Smith Rock SP)
Sept 28 Bend (Lava Butte, Newberry Crater NM, High Desert Museum, McKenzie Pass (indien nog open))
Sept 29 Bend - Columbia River Gorge (eventueel via Shaniko, is wel leuk plaatsje of via Mt. Hood (via wegen 26 en 35))
Sept 30 Columbia River Gorge - Mount Rainier (eventueel via Windy Ridge viewpoint bij Mt. St. Helens)
Okt 1 Mount Rainier National Park
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer