Er zijn er zoveel in Hawaii. Ook hebben ze allemaal hetzelfde assortiment, maar vanwaar die aantrekkingskracht? Ik loop er toch weer naar binnen. Waarom? Wat vind jij er leuk aan? Mis jij ze ook?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Abc stores
Abc stores
Wie mist de abc stores??? 
Er zijn er zoveel in Hawaii. Ook hebben ze allemaal hetzelfde assortiment, maar vanwaar die aantrekkingskracht? Ik loop er toch weer naar binnen. Waarom? Wat vind jij er leuk aan? Mis jij ze ook?

-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Abc stores
Voor diegenen die het niet kennen (zoals ik): http://www.abcstores.com/
Het zijn dus winkels waar ze Hawaii geinspireerde dingen verkopen, als ik het goed zie. Ik had er nog nooit van gehoord, en heb ze bij mijn weten ook nooit gezien. (dus ik mis ze niet.
)
Het zijn dus winkels waar ze Hawaii geinspireerde dingen verkopen, als ik het goed zie. Ik had er nog nooit van gehoord, en heb ze bij mijn weten ook nooit gezien. (dus ik mis ze niet.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Nou ja missen is een groot woord, maar wat je zegt: ik liep er wel vaak even naar binnen. Toch nog een hoop leuke spulletjes (lees: rommel
) gekocht...
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
In Las Vegas zijn er ook ABC stores: in de Miracle Mile Shops en de Fashion Show Mall.
Leuke winkeltjes!
Lilo
Leuke winkeltjes!
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Ja ik ook.
Ik heb er volgens mij echt honderden euro's gespendeerd. En wat heb ik gekocht? Echt geen flauw idee. Haha
Ik heb er volgens mij echt honderden euro's gespendeerd. En wat heb ik gekocht? Echt geen flauw idee. Haha
Wij hebben er ook van alles gekocht,bier,fris en chips vooral maar ook fruit,koffie,brood etc.
Er was ook een aktie dat je je bonnetjes moest bewaren en bij meer dan 100$ kreeg je een kado.Wij hebben een mok van Hawaii dus leuk souvenir.
Er was ook een aktie dat je je bonnetjes moest bewaren en bij meer dan 100$ kreeg je een kado.Wij hebben een mok van Hawaii dus leuk souvenir.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Op de planning Boston 2017.
Bedankt voor de tip. Ik kende deze "keten" niet.
Leuk voor de souvenirs voor de thuisblijvers.
Groetjes,
Helena
Leuk voor de souvenirs voor de thuisblijvers.
Groetjes,
Helena
Wij zijn bijna elke dag naar een ABC store geweest toen we in Hawaii waren.
Soms om souvenirs te kopen, maar meestal om onbijt/lunch te halen voor de volgende dag. Ze hebben echt onwijs lekker drankjes, yoghurt, etc wat je in de rest van de VS (bijna) niet kan kopen.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor een ontbijtje kun je toch beter bij een van de vele supermarkten binnenlopen, die hebben meer keus en zijn een stuk goedkoper. Sommige artikelen in de Abc Store kosten bijna het dubbele in vergelijking met elders, omdat ze in de toeristische gebieden liggen. Het zijn wel leuke winkels om even in rond te snuffelen.
Ja, dat weet ik, maar ik kan de verleiding van de ABC store gewoon niet weerstaan.
Die paar dollars kijk ik op vakantie echt niet naar ... en we waren aan het sparen voor een cadeautje.
Ja, ik heb ook 2 keer een bonnetje kunnen gebruiken. 1 keer voor een gratis strandmat en 1 keer een mok, een leuke souvenir inderdaad.
hahaha, ik moest lachen toen ik je topic zag staan. Ik heb nog steeds mooie strandlakens van de ABC stores. In Honolulu liepen we regelmatig langs de ABC (niet zo moeilijk omdat ze om de 100 meter wel zitten) en toch inderdaad altijd effe gaan kijken.
Ik kocht er M&M's Coconut
Ik kocht er M&M's Coconut
The Great American Eclipse Trip 2024
Hehe ik moest toch even grinniken toen ik deze topic las.. ik woon sinds oktober 2008 op Oahu en ben pas een paar maanden geleden voor het eerst een ABC store binnengelopen en dan alleen nog maar om even snel een flesje water en wat drinken voor mijn dochtertje te halen haha