Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA introduceert donateurschap (bonus: geen reclame)
Re: AA introduceert donateurschap (bonus: geen reclame)
Ik zit even na te denken over het woord supporter. Is dat een vernederlandste vorm van het Engelse woord 'support' (ondersteuning)?
Want in het Nederlands betekent supporter een aanhanger van een sportclub.
Want in het Nederlands betekent supporter een aanhanger van een sportclub.
Sandy
sup·port·er [suh-pawr-ter, -pohr-]
noun
1.
a person or thing that supports.
2.
an adherent, follower, backer, or advocate.
3.
a device, usually of elastic cotton webbing, for supporting some part of the body, especially a jockstrap.
4.
a garter, especially one attached to a garter belt or girdle.
5.
Heraldry . either of two human or animal figures flanking and supporting an escutcheon in an achievement of arms.
Origin:
1400–50; late Middle English; see support, -er
noun
1.
a person or thing that supports.
2.
an adherent, follower, backer, or advocate.
3.
a device, usually of elastic cotton webbing, for supporting some part of the body, especially a jockstrap.
4.
a garter, especially one attached to a garter belt or girdle.
5.
Heraldry . either of two human or animal figures flanking and supporting an escutcheon in an achievement of arms.
Origin:
1400–50; late Middle English; see support, -er
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Bushmaster
- Amerika-expert
het zijn allemaal "hooligans" die donateurs 
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Wie zijn 'we'? Jij en SpaceAce?Njit schreef:We staan nu verborgen, roept het ook geen vragen op
Roland
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
krijg je als sponsor ook een kleurtje?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
'we' als de groep van AA-SupportersCoyote schreef:Wie zijn 'we'? Jij en SpaceAce?Njit schreef:We staan nu verborgen, roept het ook geen vragen op
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zag dat er in mijn profiel stond dat ik verborgen was voor andere gebruikers. Heb dit uitgezet.
Kan me overigens niet herinneren dat ik het aangezet had. Of het stond al aan en het werd weer actief nadat we in een andere groep geplaatst werden.
Edit: ik hoor net via via dat ik al maanden op verborgen stond
Zal ik dan zelf wel hebben aangezet..
Kan me overigens niet herinneren dat ik het aangezet had. Of het stond al aan en het werd weer actief nadat we in een andere groep geplaatst werden.
Edit: ik hoor net via via dat ik al maanden op verborgen stond
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Precies, Njit.
Jij stond al tijden op verborgen dus snapte je opmerking niet helemaal.
Roland
Jij stond al tijden op verborgen dus snapte je opmerking niet helemaal.
Roland
- Bandido
- Amerika-expert
Dat was bij mij ook lange tijd zo. En ik was me daar helemaal niet van bewust, dus misschien dat bij het overgaan van de ene naar de andere versie in het verleden weleens iets misgegaan is. Ook ik heb het in ieder geval niet opzettelijk gedaan.Njit schreef:Ik zag dat er in mijn profiel stond dat ik verborgen was voor andere gebruikers. Heb dit uitgezet.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Beste AA-leden,
De afgelopen dagen ben ik vanuit verschillende kanten benaderd rondom het donateurverhaal met verschillende vragen en opmerkingen. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat hierover sowieso onduidelijkheid bestond en ook dat ik uit enthousiasme sneller heb gehandeld dan ik had moeten doen, in plaats van er eerst rustig over na te denken.
Door alle vragen en opmerkingen is het idee rondom de donaties nu veel beter uitgewerkt, waarvoor mijn oprechte dank aan iedereen die op welke manier dan ook hierover gecommuniceerd heeft. Hieronder een hopelijk allesomvattende uitleg.
(1) Ik heb de donateurs in mijn enthousiasme een andere kleur en de aanduiding "AA-supporter" gegeven. Ik bedoelde hier eerlijk niets mee ten opzichte van de andere leden, maar het is me wel duidelijk dat er onbedoeld toch negatieve associaties mee werden gedaan. Ter verduidelijking: alle leden, ongeacht of ze donateur zijn of niet, zijn wat mij betreft AA-supporter! Vandaar ook dat de term vanaf nu veranderd wordt naar het meer neutrale "AA-donateur".
Het kleurtje wordt vanaf nu ook ongedaan gemaakt, zodat er geen misverstand is over het doel ervan. (Iemand meldde bijvoorbeeld dat het bij nieuwe leden weleens tot verwarring kon leiden wat dat kleurtje betekent; een heel goede en valide opmerking.)
Tegelijkertijd wil ik natuurlijk wel de donateurs in ere houden en daarom worden hun namen in het Mededelingenforum genoemd in een apart onderwerp. Iedereen die dat wil kan daar dan een kijkje nemen, maar dit hoeft dus niet.
(2) Er bleek enige verwarring te zijn over het doel van de donaties. Misschien ten overvloede, maar het doel is dit:
- Donaties worden gebruikt om de kosten van het runnen van het AA-forum en de site te dekken;
- Donaties worden gebruikt om eventuele andere kosten (waar nodig) te dekken van forumgerelateerde zaken, bijvoorbeeld ter ondersteuning van (het organiseren van) de meeting.
Ik hoop hiermee complete duidelijkheid te hebben verschaft en eventuele negatieve gevoelens ten opzichte van mijn aanpak hiervan weg te hebben genomen. Het AA-forum is mij net als jullie zeer dierbaar en het is in ons aller belang dat het forum de gezellige discussieplaats blijft die het altijd was.
Hartelijk bedankt voor jullie aandacht in deze!
De afgelopen dagen ben ik vanuit verschillende kanten benaderd rondom het donateurverhaal met verschillende vragen en opmerkingen. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat hierover sowieso onduidelijkheid bestond en ook dat ik uit enthousiasme sneller heb gehandeld dan ik had moeten doen, in plaats van er eerst rustig over na te denken.
Door alle vragen en opmerkingen is het idee rondom de donaties nu veel beter uitgewerkt, waarvoor mijn oprechte dank aan iedereen die op welke manier dan ook hierover gecommuniceerd heeft. Hieronder een hopelijk allesomvattende uitleg.
(1) Ik heb de donateurs in mijn enthousiasme een andere kleur en de aanduiding "AA-supporter" gegeven. Ik bedoelde hier eerlijk niets mee ten opzichte van de andere leden, maar het is me wel duidelijk dat er onbedoeld toch negatieve associaties mee werden gedaan. Ter verduidelijking: alle leden, ongeacht of ze donateur zijn of niet, zijn wat mij betreft AA-supporter! Vandaar ook dat de term vanaf nu veranderd wordt naar het meer neutrale "AA-donateur".
Het kleurtje wordt vanaf nu ook ongedaan gemaakt, zodat er geen misverstand is over het doel ervan. (Iemand meldde bijvoorbeeld dat het bij nieuwe leden weleens tot verwarring kon leiden wat dat kleurtje betekent; een heel goede en valide opmerking.)
Tegelijkertijd wil ik natuurlijk wel de donateurs in ere houden en daarom worden hun namen in het Mededelingenforum genoemd in een apart onderwerp. Iedereen die dat wil kan daar dan een kijkje nemen, maar dit hoeft dus niet.
(2) Er bleek enige verwarring te zijn over het doel van de donaties. Misschien ten overvloede, maar het doel is dit:
- Donaties worden gebruikt om de kosten van het runnen van het AA-forum en de site te dekken;
- Donaties worden gebruikt om eventuele andere kosten (waar nodig) te dekken van forumgerelateerde zaken, bijvoorbeeld ter ondersteuning van (het organiseren van) de meeting.
Ik hoop hiermee complete duidelijkheid te hebben verschaft en eventuele negatieve gevoelens ten opzichte van mijn aanpak hiervan weg te hebben genomen. Het AA-forum is mij net als jullie zeer dierbaar en het is in ons aller belang dat het forum de gezellige discussieplaats blijft die het altijd was.
Hartelijk bedankt voor jullie aandacht in deze!
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nog steeds een kleurtjeDennis schreef:Het kleurtje wordt vanaf nu ook ongedaan gemaakt, zodat er geen misverstand is over het doel ervan. (Iemand meldde bijvoorbeeld dat het bij nieuwe leden weleens tot verwarring kon leiden wat dat kleurtje betekent; een heel goede en valide opmerking.)

Laatst gewijzigd door Njit op 23 mar 2012, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent een smurf.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wel warm op met die muts dan..
Daarom draag ik een hoed. En garde!
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alleen van die laarzen krijg je wel weer zweetvoeten..
Dankzij die laarzen heb ik altijd wel succes bij de dames...
-
Dennis
- Contacteer:
Ja, ik heb gewacht met het bijwerken totdat ik dit met de donateurs apart kon bespreken. Het is nu aangepast. 
Jammer ik vond dat kleurtje wel wat hebben en ik snap niet zo goed waarom het tot verwarring zou moeten leiden want onder het kleurtje staat toch duidelijk wat iemand voor rol heeft op het forum. Nieuwe leden zijn bovendien meestal niet gelijk bezig met uit te zoeken wie welke rol heeft, dat gebeurd meestal pas als mensen langer blijven hangen op een forum.
Wat ik wel jammer vind is dat het aantal posts (dus fan, kenner, expert) niet meer direct zichtbaar is. Ik snap dat je keuzes moet maken maar voor mij was het soms wel een graadmeter om te kunnen beoordelen of iemand, wanneer hij of zij een antwoord gaf, kon beschouwd worden als deskundig of iemand die feitelijk "net nieuw was". Iemand die net nieuw was kan natuurlijk niet zo kundig zijn, maar je snapt wat ik bedoel.
Oh en even resume, iemand die donateur is krijg dus geen reclame meer te zien en een titel AA-donateur en wordt apart vermeld ergens op het forum ja?
Wat ik wel jammer vind is dat het aantal posts (dus fan, kenner, expert) niet meer direct zichtbaar is. Ik snap dat je keuzes moet maken maar voor mij was het soms wel een graadmeter om te kunnen beoordelen of iemand, wanneer hij of zij een antwoord gaf, kon beschouwd worden als deskundig of iemand die feitelijk "net nieuw was". Iemand die net nieuw was kan natuurlijk niet zo kundig zijn, maar je snapt wat ik bedoel.
Oh en even resume, iemand die donateur is krijg dus geen reclame meer te zien en een titel AA-donateur en wordt apart vermeld ergens op het forum ja?
-
Dennis
- Contacteer:
Ziva, ja, er staat dan "AA-donateur" onder je naam en je kunt ervoor kiezen om geen reclame meer te zien. Je kunt verder wel gewoon zien of iemand al langer op het forum is of niet, namelijk door naar het aantal berichten te kijken dat ze hebben geplaatst (en ook dat staat onder je naam).
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
het aantal posts zegt IMHO niks over iemands deskundigheid, enkel over hoelang iemand al rondhangt op het forum..Ziva schreef:Iemand die net nieuw was kan natuurlijk niet zo kundig zijn, maar je snapt wat ik bedoel.