Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Los Angeles en San Francisco
Los Angeles en San Francisco
Hoi Allemaal!
Donderdag ga ik tijdens mijn springbreak richting LA en San Fransisco.
22 maart tot 27 maart zullen we in LA verblijven en de 27e vliegen we door naar San Fransisco om vervolgens de 31 terug te vliegen naar Seattle.
Nu heb ik hier een lonely planet liggen van California, maar door de bomen zie ik overal het bos niet meer.
Nu hebben we wel al een soort planning gemaakt, maar zijn er nog niet helemaal over uit.
Dagje Universial Studio's staat op de planning en we zouden ook graag naar Beverly Hills willen. Huizen van beroemdheden spotten. Verder hoorde ik ook iets over een Warner Bros studio tour. Die lijkt mij zelf ook erg gaaf. Natuurlijk beetje in Hollywood, de strip etc. bekijken, maar ons hostel ligt hier vlak bij, dus dat zal wel lukken en eventueel dagje venice beach.
Verder voor SF willen we graag naar Alcatraz. Hier gaan we morgen als het goed is de tickets voor reserveren. Zelf wilde ikwel graag de avondtour, maar deze is helaas al uitverkocht. Verder de Golden Gate Bridge over fietsen, Cable Tram ritje mee maken, bezoekje aan Fishers Wharf.
Maar nu komen de vragen hoor. Zijn er dingen die je nog perse echt moet doen in LA en SF, die nog niet op mijn lijstje staat? Dingen die eventueel geskipt kunnen worden?
Verder zit ik nog een beetje met de vraag over Universial Studio's en de Warner Bros tour. Is dat nou bijna hetzelfde of niet? Universial is meer een pretpark, maar ik dacht dat er ook tours waren? Lijken deze tours dan op elkaar of niet? En is het de moeite waard om het beide te doen?
Goede en leuke eettentjes zijn ook van harte welkom!
Ik hoop dat jullie nog goede tips voor ons hebben, zodat we het beste uit de dagen kunnen halen.
Alvast Bedankt!
Donderdag ga ik tijdens mijn springbreak richting LA en San Fransisco.
22 maart tot 27 maart zullen we in LA verblijven en de 27e vliegen we door naar San Fransisco om vervolgens de 31 terug te vliegen naar Seattle.
Nu heb ik hier een lonely planet liggen van California, maar door de bomen zie ik overal het bos niet meer.
Nu hebben we wel al een soort planning gemaakt, maar zijn er nog niet helemaal over uit.
Dagje Universial Studio's staat op de planning en we zouden ook graag naar Beverly Hills willen. Huizen van beroemdheden spotten. Verder hoorde ik ook iets over een Warner Bros studio tour. Die lijkt mij zelf ook erg gaaf. Natuurlijk beetje in Hollywood, de strip etc. bekijken, maar ons hostel ligt hier vlak bij, dus dat zal wel lukken en eventueel dagje venice beach.
Verder voor SF willen we graag naar Alcatraz. Hier gaan we morgen als het goed is de tickets voor reserveren. Zelf wilde ikwel graag de avondtour, maar deze is helaas al uitverkocht. Verder de Golden Gate Bridge over fietsen, Cable Tram ritje mee maken, bezoekje aan Fishers Wharf.
Maar nu komen de vragen hoor. Zijn er dingen die je nog perse echt moet doen in LA en SF, die nog niet op mijn lijstje staat? Dingen die eventueel geskipt kunnen worden?
Verder zit ik nog een beetje met de vraag over Universial Studio's en de Warner Bros tour. Is dat nou bijna hetzelfde of niet? Universial is meer een pretpark, maar ik dacht dat er ook tours waren? Lijken deze tours dan op elkaar of niet? En is het de moeite waard om het beide te doen?
Goede en leuke eettentjes zijn ook van harte welkom!
Ik hoop dat jullie nog goede tips voor ons hebben, zodat we het beste uit de dagen kunnen halen.
Alvast Bedankt!
Re: Los Angeles en San Francisco
In SF vond ik Boudin voor te ontbijten wel echt leuk.
http://www.tripadvisor.nl/ShowUserRevie ... ornia.html
Wij hadden net onze rondreis gedaan in USA en eindigden in SF. Dan is het wel eens leuk om lekkere croissants te eten.
LA hebben wij niet gedaan. In SF is Alcatraz en Golden Gate wel een must. De 49 mile drive in SF is ook wel leuk.
http://www.tripadvisor.nl/ShowUserRevie ... ornia.html
Wij hadden net onze rondreis gedaan in USA en eindigden in SF. Dan is het wel eens leuk om lekkere croissants te eten.
LA hebben wij niet gedaan. In SF is Alcatraz en Golden Gate wel een must. De 49 mile drive in SF is ook wel leuk.
http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij Universal kun je de tramtour doen, die bijvoorbeeld langs de straat uit Desperate Housewives gaat (en langs nog veel andere dingen). Verder zijn er inderdaad nog andere attracties zoals in een pretpark waarmee je je gemakkelijk de rest van de dag kunt vermaken.laura_ schreef:Verder zit ik nog een beetje met de vraag over Universial Studio's en de Warner Bros tour. Is dat nou bijna hetzelfde of niet? Universial is meer een pretpark, maar ik dacht dat er ook tours waren? Lijken deze tours dan op elkaar of niet? En is het de moeite waard om het beide te doen?
De tour bij Warner Bros is een pure studiotour. Je gaat hier allerlei studio's bekijken en ziet ook allerlei plekken waar de buitenopnames gemaakt worden (zoals het parkje in Gilmore Girls, of Central Park waar ze hardlopen in een aflevering van Friends). Je eindigt in het Harry Potter museum die daar op locatie aanwezig is. De tour duurt een paar uur en is vrij prijzig, maar wij vonden het wel de moeite waard!
- Quiksilver
- Amerikafan
Boudin is zeker een aanrader! Als je van pizza houdt; Calzones in Little Italy. Wellicht heb je ook Flying Blue magazine van KLM in de bus gekregen vorige week. Daar staan een hoop leuke/hippe restaurants in San Francisco in. Als je m niet hebt, moet je het maar even laten weten. Dan post ik de restaurants nog wel even.
Qua bezienswaardigen buiten de gebruikelijke die je opsomt, is misschien Coit Tower een aanrader en Christmas Tree Point (panoramisch uitzicht over SF). In LA is Rodeo Drive natuurlijk wel leuk en Hollywood sign. Verder zijn de beach cities als Hermosa, Venice en Laguna Beach wel een bezoek waard. Het is maar waar je interesse ligt!
Qua bezienswaardigen buiten de gebruikelijke die je opsomt, is misschien Coit Tower een aanrader en Christmas Tree Point (panoramisch uitzicht over SF). In LA is Rodeo Drive natuurlijk wel leuk en Hollywood sign. Verder zijn de beach cities als Hermosa, Venice en Laguna Beach wel een bezoek waard. Het is maar waar je interesse ligt!
A good decision is based on knowledge and not on numbers.
Plato

Plato

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4679 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa