Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar New York in februari 2012? Twijfel!
Re: Naar New York in februari 2012? Twijfel!
Dagmar, ben jij in het Yotel in NY geweest, ik denk dat ik ga boeken voor sept. Het lijkt mij een goed hotel en door jou reactie helemaal.
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat je Elisa bedoelt.... dus, ja, wij zijn daar 6 nachten geweest en het was in orde, zeker omwille van de prijs-kwaliteit-ligging in onze periode!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Nee, wij zaten uiteindelijk in het Sheraton & Towers via Priceline, maar Yotel leek mij ontzettend gaaf.findolin schreef:Dagmar, ben jij in het Yotel in NY geweest, ik denk dat ik ga boeken voor sept. Het lijkt mij een goed hotel en door jou reactie helemaal.
Hey Elisa,
Ik zit een beetje met hetzelfde luxeprobleem. Zijn in januari naar het zuidwesten gegaan en zou nu in de zomer een weekje naar New York willen. Vriendlief is overtuigd en nu begin ik te twijfelen... Heb het hem wel niet gezegd
Niet dat geld het probleem is, maar de mama zei ook al : WEERAL! En pas een huis gekocht en daar wat in verbouwen, het kan niet op... Dus eigelijk heb ik een beetje bang voor wat andere mensen gaan zeggen... Maar jullie zijn dan toch heel content dat jullie geweest zijn he? 
Ik zit een beetje met hetzelfde luxeprobleem. Zijn in januari naar het zuidwesten gegaan en zou nu in de zomer een weekje naar New York willen. Vriendlief is overtuigd en nu begin ik te twijfelen... Heb het hem wel niet gezegd

- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hey Tuxie,
Wij zijn zéééér tevreden dat we geweest zijn hoor!! Ik twijfelde ook heel hard, maar mocht ik nog een keer voor de keuze staan, zou ik niet meer twijfelen!
Dus: gaan!
Toen we terugkwamen, zeiden we tegen elkaar: hier gaan we nog wel eens naartoe, maar dan in de zomer!
Wij zijn zéééér tevreden dat we geweest zijn hoor!! Ik twijfelde ook heel hard, maar mocht ik nog een keer voor de keuze staan, zou ik niet meer twijfelen!
Dus: gaan!
Toen we terugkwamen, zeiden we tegen elkaar: hier gaan we nog wel eens naartoe, maar dan in de zomer!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Ik zou ook zeker NIET twijfelen en gewoon gaan !!
Wij hebben het luxe-probleem dat we al op wintersport zijn geweest, volgende maand een week naar NYC gaan, dan in september trouwen en dan voor 3 weken op huwelijksreis gaan naar de USA. Ik weet zeker dat mensen het apart vinden dat wij dat allemaal doen, maar, wij genieten er enorm van! En daarbij, NU kan het, wij hebben er tijd en geld voor, dus waarom zouden we het laten!!!!!
Wij hebben het luxe-probleem dat we al op wintersport zijn geweest, volgende maand een week naar NYC gaan, dan in september trouwen en dan voor 3 weken op huwelijksreis gaan naar de USA. Ik weet zeker dat mensen het apart vinden dat wij dat allemaal doen, maar, wij genieten er enorm van! En daarbij, NU kan het, wij hebben er tijd en geld voor, dus waarom zouden we het laten!!!!!
Pffff, waren we net overeengekomen van een paar dagen naar Italië te gaan ipv New York, begin ik weer te twijfelen
Was beter niet meer komen kijken!!
Zal toch maar wachten tot volgend jaar ofzo... *ZUCHT*

Zal toch maar wachten tot volgend jaar ofzo... *ZUCHT*
Ik zou me er niks van aantrekken wat andere zeggen. Als jullie het kunnen betalen is t toch goed?
Wij hadden dat 3 jaar geleden, aanbouw gezet, nieuwe keuken andere auto amerika etc. Fijn toch dat je naar het land waar je dol op bent kunt gaan.
Tegen ons zeggen ze vaak, ga jullie nu al weer naar amerika, heb je nog niet alles gezien?
Nou ik denk dat je dat nooit hebt in zo'n groot land
Succes met t maken van je beslissing en succes met t klussen in jullie huis
Groetjes tamara
Wij hadden dat 3 jaar geleden, aanbouw gezet, nieuwe keuken andere auto amerika etc. Fijn toch dat je naar het land waar je dol op bent kunt gaan.
Tegen ons zeggen ze vaak, ga jullie nu al weer naar amerika, heb je nog niet alles gezien?
Nou ik denk dat je dat nooit hebt in zo'n groot land
Succes met t maken van je beslissing en succes met t klussen in jullie huis
Groetjes tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
2006: Zuid-West Amerika