De tijden waren voor ons prima. Van Dusseldorf naar London om 10.30 en vervolgens om 16.00 uur naar Los Angeles.
Nu zijn de tijden gewijzigd. De vlucht van Dusseldorf naar London is geannuleerd en we krijgen als voorstel om om 13.30 naar London te vliegen. Aankomst London 14.00 uur. De vlucht naar Los Angeles is vervroegd naar 15.45. Overstaptijd 1,45 uur.
Britisch Airways zegt dat dit te kort is. En daar maak ik me nu dus zorgen over.
Wij vliegen met 2 kleine kinderen en Opa gaat ook mee. Stress dus voor mij nu

Ik heb gebeld met Cheaptickets en zij hebben gebeld met Britisch Airways en Virgin en kunnen ons aanbieden om te vliegen om 7 uur 's morgens (8 uur wachten op Heathrow) naar London Óf dat we vliegen om 13.30 uur en dan begeleiding krijgen op het vliegveld ivm Opa.
Ik zit maar te dubben wat te doen. Ik wil maandag nog maar eens bellen met cheaptickets (zijn heel actief en vriendelijk!) om te vragen of we niet via Schiphol mogen vliegen. Dat maakt ons niets uit.
Iemand ervaring met begeleiding op vliegveld en/of overstappen op Heathrow in 1,45 uur (we moeten switchen tussen terminal 3 en 5).
Bedankt voor het meedenken.