Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke NPs vanuit california?
-
- Amerika-ontdekker
Welke NPs vanuit california?
Hallo Iedereen
In 2008 bezochten wij zuid west VS voor de eerste keer. Aangezien wij stadsmensen zijn bezochten we toen enkel Grand Canyon op weg naar Las Vegas. Nu gaan we terug naar California voor 15 dagen in september.We willen graag een viertal dagen spenderen aan andere NPs buiten California. We vliegen op LA, LV hoeven we niet meer te zien. We gaan zeker wel terug naar SF en waarschijnlijk SD. We gaan ook niet vooraf booken dus we weten dat we dan buiten de parken zullen verblijven. Wat is haalbaar op een paar dagen? Joshua tree en death valley?
Alvast bedankt voor jullie tips!
In 2008 bezochten wij zuid west VS voor de eerste keer. Aangezien wij stadsmensen zijn bezochten we toen enkel Grand Canyon op weg naar Las Vegas. Nu gaan we terug naar California voor 15 dagen in september.We willen graag een viertal dagen spenderen aan andere NPs buiten California. We vliegen op LA, LV hoeven we niet meer te zien. We gaan zeker wel terug naar SF en waarschijnlijk SD. We gaan ook niet vooraf booken dus we weten dat we dan buiten de parken zullen verblijven. Wat is haalbaar op een paar dagen? Joshua tree en death valley?
Alvast bedankt voor jullie tips!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Welke NPs vanuit california?
Ik zou niet LA als basis nemen maar dat is een keus.. LA is best een eind naar parken. Ik zou dan LV kiezen en dan naar ZIon en Bryce gaan en Page bezoeken. De woestijnen zijn ook een optie toch trekt mij dat meer in het vroege voorjaar.
Vanuit LA... LA Joshua Tree - Death Valley - Yosemite NP - SF - kust weg LA Kijk even als je het uitschrijft in dagen. Misschien kun je dan ook naar Zion..?
Vanuit LA... LA Joshua Tree - Death Valley - Yosemite NP - SF - kust weg LA Kijk even als je het uitschrijft in dagen. Misschien kun je dan ook naar Zion..?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-ontdekker
LA hebben we gekozen vanwege de centrale ligging in California omdat we geen vaste planning hebben dit jaar. We kunnen natuurlijk ook vanuit SF of SD doorrijden naar de parken. Bedankt voor de tips! De kustweg hebben we al gedaan maar wil ik graag opnieuw doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ligt de vlucht al vast? Anders zou je ook in LA kunnen beginnen en in bijvoorbeeld Phoenix eindigen. Je hebt het alleen over de grand Canyon, dus Yosemite of Sequoia heb je nog niet bezocht?
Moeten het parken buiten CA zijn? Als het n CA mag zijn zou je een rondje kunnen maken van LA naar SF, dan Yosemite, Death Valley, Joshua Tree, San Diego en terug naar LA.
Als je Zion en Bryce wilt bezoeken wordt het denk ik wel veel om dat vanuit LA te doen, zeker als je ook nog de kustweg en SF wilt doen.
Marianne
Moeten het parken buiten CA zijn? Als het n CA mag zijn zou je een rondje kunnen maken van LA naar SF, dan Yosemite, Death Valley, Joshua Tree, San Diego en terug naar LA.
Als je Zion en Bryce wilt bezoeken wordt het denk ik wel veel om dat vanuit LA te doen, zeker als je ook nog de kustweg en SF wilt doen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
De vlucht ligt vast. Death valley en joshua tree zijn goeie tips! Yosemite heeft me persoonlijk nooit zo aangesproken wegens nogal "europees".
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik toch hierover nadenken. Yosemite is zoooo mooi en divers!!TomTomGirl schreef:Yosemite heeft me persoonlijk nooit zo aangesproken wegens nogal "europees".
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Amerika-ontdekker
wat vinden jullie van deze draft? zoals gezegd booken we niet op voorhand. we zullen waarschijnlijk op maandag 17/9 vertrekken vanuit SF en moeten op zondag 23/9 terug in LA zijn voor een concert. ik plan een aantal dagen natuur in, de rest van de vakantie zitten we in LA, SF of SD of langs de kustweg. met deze afstanden is het plan voormiddag rijden, namiddag iets bezoeken en tegen de avond inchecken in hotel. in death valley hebben we dan de optie om de trip naar zion al dan niet te maken.
korte versie:
maandag morgen SF vertrekken
dinsdag Yosemite NP (binnen of buiten park)
woensdag morgen Lone Pine
donderdag Death Valley NP
vrijdag Twenty Nine Palms - Joshua Tree NP - 's avonds doorrijden naar LA (of SD)
lange versie.
maandag SF vertrekken
dinsdag Yosemite NP
woensdag Lone Pine
donderdag death valley NP
vrijdag morgen Zion NP
zaterdagmorgen Twenty Nine Palms - 's avonds doorrijden naar LA of SD
extra lange versie:
die zaterdagmorgen nog slapen rond Las Vegas / Lake Mead en pas zondag terug in LA
korte versie:
maandag morgen SF vertrekken
dinsdag Yosemite NP (binnen of buiten park)
woensdag morgen Lone Pine
donderdag Death Valley NP
vrijdag Twenty Nine Palms - Joshua Tree NP - 's avonds doorrijden naar LA (of SD)
lange versie.
maandag SF vertrekken
dinsdag Yosemite NP
woensdag Lone Pine
donderdag death valley NP
vrijdag morgen Zion NP
zaterdagmorgen Twenty Nine Palms - 's avonds doorrijden naar LA of SD
extra lange versie:
die zaterdagmorgen nog slapen rond Las Vegas / Lake Mead en pas zondag terug in LA
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vanaf death valley naar zion en van zion naar twenty nine palms is behoorlijk ver rijden. Misschien kan je dan beter meer tijd besteden in death valley, lake mead en joshua tree. Het is zonde vind ik om zoveel te gaan rijden voor een ochtend zion, want je hebt dan ook niet echt tijd om het park diep in te gaan en een wandelingetje te maken.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Eerst geef je aan zondags in LA terug te moetn zijn voor een concert, maar in je routes kun je ook eindigen in San Diego?
Laat Zion zowieso liggen. Ik zou vrijdags misschien vanuit Death Valley naar Vegas rijden, maar overnachten in Needles of iig in die buurt en dan zaterdags via Joshua tree naar LA rijden.
Laat Zion zowieso liggen. Ik zou vrijdags misschien vanuit Death Valley naar Vegas rijden, maar overnachten in Needles of iig in die buurt en dan zaterdags via Joshua tree naar LA rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 892 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 7 Reacties