Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

USA reisen: welk pakket? Super-Spar of Super-Inklusive plus

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Robkuh
Amerikafan

Re: USA reisen: welk pakket? Super-Spar of Super-Inklusive p

Bericht door Robkuh »

Oke, bedankt!!!!!!!!

Zou je me ook nog kunnen vertellen of een Minivan net zo groot is als een standard SUV of een Fullsize suv?
Laatst gewijzigd door Rob op 08 mar 2012, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Neem een van de laatste twee pakketten, dus ten allen tijde een van de PLUS pakketten.
Jij zegt dat het 30 euro scheelt. Is dat nodig? JA. Er zijn hier op het forum nu al (minstens) twee topics van mensen die niet verzekerd waren en in de VS een ongeluk kregen. En daardoor nu voor hoge financiële kosten staan.

Dus, als jij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten hoef je deze verzekering niet te nemen. Doch wees dan wel bereid een vele malen hoger bedrag te moeten betalen mocht je een ongeluk krijgen. Ik hoop niet dat je een ongeluk krijgt. Maar soms is goedkoop duurkoop. En ik zou niet voor 30 euro (te delen door de 4 mensen ie op jouw reis gaan) een dergelijk risico gaan lopen.

Aanvulling: Dit bericht zal wat hard overkomen en dat is bewust. Je gaat naar de VS, het land wat elkaar aanklagen zo ongeveer tot nationale sport heeft verheven. Dan zou ik in het verkeer geen risico gaan lopen en een aansprakelijkheidsverzekering vermijden omdat je hiermee 30 euro kan besparen. 30 euro gedeeld door 4 op je totale reissom.
Kan je een keer 30 euro besparen door in een even goed hotel wat iets goedkoper is te gaan slapen dan zou ik zeggen: doen. Maar aansprakelijkheidsverzekeringen in het verkeer voor dergelijke bedragen absoluut niet op besparen.
Laatst gewijzigd door Hockey op 08 mar 2012, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Een minivan is vergelijkbaar met een Renault Espace. Hij heeft meer ruimte dan een standard SUV. Een full size SUV is vermoedelijk groter dan een minivan, doch dat is wel een klein beetje afhankelijk van de minivan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer