Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
USA reisen: welk pakket? Super-Spar of Super-Inklusive plus
-
danielle86
- Amerika-ontdekker
USA reisen: welk pakket? Super-Spar of Super-Inklusive plus
Hallo,
Wij zijn aan het kijken naar autohuur voor onze trip naar USA in mei 2012 bij USAreisen.de.
We zijn met 2 personen, willen beiden graag rijden en vragen ons af welk pakket we moeten nemen.
Super-Spar-Plus of Super-Inklusive-Plus.
Voor zover ik kan zien is het verschil tussen deze 2 paketten: Insassen- und Gepäckversicherung en erste Tankfüllung
Is de inzittenden verzekering daadwerkelijk nodig om af te sluiten, of is het Super Spar Plus pakket ook voldoende?
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
En hoe is de service verder van USA reisen.de. Wij hebben hier nl geen ervaring mee.
Bedankt.
Daniëlle
Wij zijn aan het kijken naar autohuur voor onze trip naar USA in mei 2012 bij USAreisen.de.
We zijn met 2 personen, willen beiden graag rijden en vragen ons af welk pakket we moeten nemen.
Super-Spar-Plus of Super-Inklusive-Plus.
Voor zover ik kan zien is het verschil tussen deze 2 paketten: Insassen- und Gepäckversicherung en erste Tankfüllung
Is de inzittenden verzekering daadwerkelijk nodig om af te sluiten, of is het Super Spar Plus pakket ook voldoende?
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
En hoe is de service verder van USA reisen.de. Wij hebben hier nl geen ervaring mee.
Bedankt.
Daniëlle
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: USA reisen: welk pakket? Super-Spar of Super-Inklusive p
Bij super inclusiv plus zijn de medebestuurders ook verzekerd. Als je dus allebei wilt rijden zou ik je dat pakket aanraden. Behalve als je je auto in Californië huurt, dan zijn medebestuurders gratis meeverzekerd.
-
danielle86
- Amerika-ontdekker
We beginnen in Los angeles en gaan de auto weer inleveren in Denver.
En hoe zit het met de inzittenden verzekering, is die echt noodzakelijk?
daniëlle
En hoe zit het met de inzittenden verzekering, is die echt noodzakelijk?
daniëlle
- Bushmaster
- Amerika-expert
verschil tussen beide paketten is:
- Insassen- und Gepäckversicherung
zit normaliter in je reiverzekering
- Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 25 Jahre
handig als je met meerdere bestuurders zit (in Californie zijn extra bestuurders "gratis")
- erste Tankfüllung
zal ongeveer een waarde vertegenwoordigen van $40,00 tot $ 80,00 (afhankelijk van het type auto)
- Insassen- und Gepäckversicherung
zit normaliter in je reiverzekering
- Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 25 Jahre
handig als je met meerdere bestuurders zit (in Californie zijn extra bestuurders "gratis")
- erste Tankfüllung
zal ongeveer een waarde vertegenwoordigen van $40,00 tot $ 80,00 (afhankelijk van het type auto)
Betekent dit dat je de auto leeg mag afleveren, zodat zij eigenlijk een "letzte Tankfüllung" doen?Bushmaster schreef:- erste Tankfüllung
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Bij super inclusive plus packet mag je inderdaad de wagen leeg terug brengen en zal er later ook geen tankbeurt aangerekend worden.
Gr,
Gr,
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
In alle gevallen mag je de auto met een lege tank inleveren. Het verschil zit hem erin dat je bij het "Super-Spar-Plus" pakket bij ophalen van de auto de eerste tank benzine moet betalen.
Als het goed is, krijg je dus altijd een afgetankte auto mee, alleen het pakket bepaalt of je deze nog moet afrekenen.
Als je in California huurt, heb je dus bij wet gratis een tweede bestuurder op je contract. Als de bagage en inzittendenverzekering je ook niets uitmaakt, is het een kwestie van rekenen. Bij kortere huurperioden (ca. 1 week) wint het Super-inclusive pakket, bij langere huren het Spar-Plus pakket.
Als het goed is, krijg je dus altijd een afgetankte auto mee, alleen het pakket bepaalt of je deze nog moet afrekenen.
Als je in California huurt, heb je dus bij wet gratis een tweede bestuurder op je contract. Als de bagage en inzittendenverzekering je ook niets uitmaakt, is het een kwestie van rekenen. Bij kortere huurperioden (ca. 1 week) wint het Super-inclusive pakket, bij langere huren het Spar-Plus pakket.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Bij verdere studie van usareisen.de blijkt de invulling van de "erste Tankfüllung" afhankelijk te zijn van de verhuurmaatschappij :
Alamo en National
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen dien je de eerste tankvulling te betalen, aan een tarief van gemiddelde prijs aan reguliere pomp ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Super-Inklusive-Plus : Kosten voor eerste tankvulling reeds betaald via usareisen.de ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Dollar
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen dien je de eerste tankvulling te betalen, aan een tarief van gemiddelde prijs + 30 % meerkost in vergelijking met de reguliere pomp ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Super-Inklusive-Plus : Kosten voor eerste tankvulling reeds betaald via usareisen.de ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Avis
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen ontvang je de wagen volgetankt ; de wagen moet met volle tank teruggebracht worden.
Super-Inklusive-Plus : Kosten voor laatste tankvulling reeds betaald via usareisen.de ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Hertz
Onduidelijk.
Ja, dat vergelijken wordt zo wel makkelijker gemaakt
Alamo en National
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen dien je de eerste tankvulling te betalen, aan een tarief van gemiddelde prijs aan reguliere pomp ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Dollar
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen dien je de eerste tankvulling te betalen, aan een tarief van gemiddelde prijs + 30 % meerkost in vergelijking met de reguliere pomp ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Avis
Super-Spar-Plus : Bij ophaling van de wagen ontvang je de wagen volgetankt ; de wagen moet met volle tank teruggebracht worden.
Super-Inklusive-Plus : Kosten voor laatste tankvulling reeds betaald via usareisen.de ; de wagen mag met lege tank teruggebracht worden.
Hertz
Onduidelijk.
Ja, dat vergelijken wordt zo wel makkelijker gemaakt
Super-Spar-PLUS of Super-Inklusiv-PLUS
Hallo Allemaal,
Als ik via usareisen.de een auto wil huren, kan ik kiezen tussen Super-Spar-PLUS of Super-Inklusiv-PLUS.
Het verschil zit 'm in:
1) erste Tankfullung
2) Insassen- und Gepackversicherung
Nu is mijn Duits niet geweldig. maar bij punt 1 lijkt mij dat je dus met een volle tank de deur uitrijdt ipv een lege?
en punt 2 zou personen- en bagageverzekering zijn.
Hiervoor betaal je +/- € 100,- meer.
Is dit de moeite waard? ik ga er vanuit dat je voor een volle tank al enkele euro's kwijt bent. en dekt deze verzekering alles?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Mvg
Rob
Als ik via usareisen.de een auto wil huren, kan ik kiezen tussen Super-Spar-PLUS of Super-Inklusiv-PLUS.
Het verschil zit 'm in:
1) erste Tankfullung
2) Insassen- und Gepackversicherung
Nu is mijn Duits niet geweldig. maar bij punt 1 lijkt mij dat je dus met een volle tank de deur uitrijdt ipv een lege?
en punt 2 zou personen- en bagageverzekering zijn.
Hiervoor betaal je +/- € 100,- meer.
Is dit de moeite waard? ik ga er vanuit dat je voor een volle tank al enkele euro's kwijt bent. en dekt deze verzekering alles?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Mvg
Rob
Re: Super-Spar-PLUS of Super-Inklusiv-PLUS
Kijk ook eens naar dit topic. Daar is jouw vraag an beantwoord.
- bedeve
- Amerika-expert
1. betekent dat je met een volle tank de garage uitrijdt en zonder bijbetaling met een lege tank weer terug kunt komen.
2. betekent dat je zaken die je al in een standaard reisverzekering hebt verzekert opnieuw gaat verzekeren.
Wat betreft 1; hoe duur schat jij een tank benzine voor jouw auto in ?
Wat betreft 2; Steek jij de open haard wel eens aan met een biljet van € 50 ?
Mijn advies ; hou die € 100 nu in je zak, neem een Super Spar Plus pakket en betaal een deel van die € 100 in Amerika bij het terugbrengen van je auto met een lege tank,
2. betekent dat je zaken die je al in een standaard reisverzekering hebt verzekert opnieuw gaat verzekeren.
Wat betreft 1; hoe duur schat jij een tank benzine voor jouw auto in ?
Wat betreft 2; Steek jij de open haard wel eens aan met een biljet van € 50 ?
Mijn advies ; hou die € 100 nu in je zak, neem een Super Spar Plus pakket en betaal een deel van die € 100 in Amerika bij het terugbrengen van je auto met een lege tank,
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Oke, dank je, maar ik kan me voorstellen dat ze bij het inleveren van d auto de hoofdprijs vragen voor het bijvullen van de auto?
Iemand enig idee wat je hier voor moet rekenen?
Iemand enig idee wat je hier voor moet rekenen?
Laatst gewijzigd door Rob op 07 mar 2012, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Dat valt toch wel mee hoor. Ik moest afgelopen januari $ 59,22 betalen voor de eerste volle tank. Had een midsize SUV gehuurd dus daar zal de prijs van een volle tank ook op gebasseerd zijn. Gezien de huidige brandstofprijzen en het feit dat ze natuurlijk een volledige tank rekenen, niet een schrikbarend hoge prijs.
Roland
Roland
Laatst gewijzigd door Rob op 07 mar 2012, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou je me kunnen vertellen hoe het zit als je 3 bestuurders hebt? is de 3de dan niet verzekerd of is deze ook verzekerd?Frasi schreef: Als het goed is, krijg je dus altijd een afgetankte auto mee, alleen het pakket bepaalt of je deze nog moet afrekenen.
Maakt het verder nog uit dat je de auto in Los Angeles ophaalt en in Las Vegas terug brengt?
Verder staat me nog iets van bij dat ze bij het ophalen van de auto ook nog vragen of je bepaalde verzekeringen wilt afsluiten.
Raden jullie dit aan? of is je eigen reis/annuleringsverzekering voldoende?
Bedankt voor je snelle reactie. Dan ga ik denk ik voor een Super-Spar-PLUS pakket.
Ik las dat als je in californie een auto huurt, dat alle medebestuurders automatisch mee verzekerd zijn. klopt dit? heb namelijk ook gelezen dat alleen een 2de bestuurder is meeverzekerd.
En geldt deze regel ook als je de auto ophaalt in californie (L.A.) en terug brengt in Las Vegas?
Ik las dat als je in californie een auto huurt, dat alle medebestuurders automatisch mee verzekerd zijn. klopt dit? heb namelijk ook gelezen dat alleen een 2de bestuurder is meeverzekerd.
En geldt deze regel ook als je de auto ophaalt in californie (L.A.) en terug brengt in Las Vegas?
Laatst gewijzigd door Rob op 07 mar 2012, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als jij één van bovenstaande pakketten kiest bij usareisen.de dan hoef je geen enkele verzekering meer terplekke af te sluiten, wat ze je ook vertellen! Je begage zou via je eigen reisverzekering voldoende verzekerd moeten zijn.Robkuh schreef:Verder staat me nog iets van bij dat ze bij het ophalen van de auto ook nog vragen of je bepaalde verzekeringen wilt afsluiten.
Raden jullie dit aan? of is je eigen reis/annuleringsverzekering voldoende?
Houd er wel rekening mee dat bijv. het verlies van de autosleutel (bijv. in de auto laten zitten terwijl alles op slot zit) niet onder bovengenoemde verzekeringen valt. Daarvoor willen ze je dan de beruchte roadside assistance aansmeren. Maak voor jezelf uit of dat dus wel of niet nodig vindt.
Bij mij stond trouwens op de autosleutels de vervangingskosten bij verlies, rond de $ 300,00....
Roland
Nu kan ik bij USAreisen.de ook kiezen of ik wel of niet een aanvullende aansprakelijkheidsverzekering afsluit.
Dit scheeld 30 euro. Is dit nodig?
Heb er niet veel verstand van en wil natuurlijk de laagst mogelijke prijs.
Dit scheeld 30 euro. Is dit nodig?
Heb er niet veel verstand van en wil natuurlijk de laagst mogelijke prijs.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar krijg je dat te zien? Ik zie het niet in het boekingsproces.
Als je één van beide pakketten kiest hoef je naderhand geen extra verzekeringen meer te nemen.
Roland
Als je één van beide pakketten kiest hoef je naderhand geen extra verzekeringen meer te nemen.
Roland
bovenin kan ik kiezen tussen:
USA-Spar-Tarife
USA-Inclusiv-Tarife (+ erste tankfullung & insassen- und gepackversicherung)
USA-Spar-PLUS-Tarife (+ Zusatz-Haftpflichtversicherung)
USA-Inclusiv-PLUS-Tarife (+ erste tankfullung, insassen- und gepackversicherung & Zusatz-Haftpflichtversicherung)
Nu begreep ik dus al dat de erste tankfullung & insassen- und gepackversicherung niet nodig zijn, maar hoe zit het met de Zusatz-Haftpflichtversicherung?
ofwel kan ik het beste de USA-Spar-Tarife of de USA-Spar-PLUS-Tarife nemen?
USA-Spar-Tarife
USA-Inclusiv-Tarife (+ erste tankfullung & insassen- und gepackversicherung)
USA-Spar-PLUS-Tarife (+ Zusatz-Haftpflichtversicherung)
USA-Inclusiv-PLUS-Tarife (+ erste tankfullung, insassen- und gepackversicherung & Zusatz-Haftpflichtversicherung)
Nu begreep ik dus al dat de erste tankfullung & insassen- und gepackversicherung niet nodig zijn, maar hoe zit het met de Zusatz-Haftpflichtversicherung?
ofwel kan ik het beste de USA-Spar-Tarife of de USA-Spar-PLUS-Tarife nemen?
Laatst gewijzigd door Rob op 08 mar 2012, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Altijd het tarief kiezen met PLUS erin!
Hierbij heb je alle benodigde verzekeringen. De pakketten zonder PLUS hebben geen aansprakelijkheidsverzekering en bieden mijns inziens onvoldoende zekerheden.
Roland
Hierbij heb je alle benodigde verzekeringen. De pakketten zonder PLUS hebben geen aansprakelijkheidsverzekering en bieden mijns inziens onvoldoende zekerheden.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht