Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

7 Dagen Las Vegas, meer tips nodig!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
caatje85
Amerikafan

Re: 7 Dagen Las Vegas, meer tips nodig!

Bericht door caatje85 »

Sowww wat fijn allemaal! :clap: Supertips.

Oatman zijn we in september geweest en Death Valley ook. Death Valley vonden we érg indrukwekkend en het lijkt ons nog specialer om er eens te overnachten. Dus ik denk dat dit wel een goede optie is! We kunnen het hotel (deels) nog annuleren, dus een of 2 nachtjes minder in Vegas is géén probleem.

We zaten er ook al aan te denken om 's zaterdags na mijn parachutesprong lekker door te rijden naar de kust (LA) en daar aan de Santa Monica Pier een hapje te eten, te overnachten, en dan de dag erna naar Six Flags Magic Mountain. Hier willen we ook al lang heen en vorig jaar toen we in LA waren was deze gesloten.

Valley of Fire gaan we sowieso heen vanuit Las Vegas een dagje, en Lake mead lijkt ons ook mooi. Er is zoveel te doen... Ik geloof dat we na al deze tips er wel uit gaan komen, danjewel :)
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Je kan ook eens kijken op deze site: http://www.vegas.com/attractions/thrillrides.html

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

caatje85 schreef: Death Valley vonden we érg indrukwekkend en het lijkt ons nog specialer om er eens te overnachten. Dus ik denk dat dit wel een goede optie is! We kunnen het hotel (deels) nog annuleren, dus een of 2 nachtjes minder in Vegas is géén probleem.
Je bent er al geweest op doorreis zo te lezen. Een overnachting is echt fantastisch !
Hier heb je een uitgebreidt artikel over DV, op de hoofdsite van AA
http://www.allesamerika.com/death-valle ... -park.html
Op mijn eigen website staan ook foto's van DV : http://www.bartenevy.be

Na 2 bezoeken kriebelt het alweer opnieuw bij mij :wink:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Phillostar
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Phillostar »

http://www.neonmuseum.org - Opslag en behoud van de oude LV neon signs
http://www.springspreserve.org - Soort van doe en kijk natuurpark.
http://www.clarkcountynv.gov/Depts/park ... useum.aspx - Openlucht museum met o.a. oude gebouwen.
http://www.pinballmuseum.org - FF flipperen :)
http://www.firstfridaylasvegas.com - maandelijks straat feestje in het arts district Downtown Vegas.
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Anne-Marie
Amerikafan

Bericht door Anne-Marie »

Sorry, nog even een late reactie op ons reisverslag. Ik had er bij moeten zetten dat het gaat om een fotoverslag. Normaal maken we een echt verslag, maar deze week in Las Vegas hadden we daar even de puf niet voor. We hebben vooral heel veel genoten. Met als hoogtepunten Death Valley, Valley of Fire en voor een paar uurtjes Pinball Hall Of Fame. Als het goed is komt er nu geen vervelende reclame meer als je onze site opent.
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Dankjewel!

We vertrekken morgen en zijn eruit gekomen. We annuleren 1 nacht Las Vegas en rijden met de auto naar LA. Daar overnachten we in Santa Monica aangezien we die omgeving vorig jaar als heerlijk ervaarden! Lekker zonsondergang, wat :clap: eten aan de pier, en de dag erna gaan we naar Six Flags Magic Mountain. Eind van de dag rijden we terug naar Las Vegas om weer bij ons hotel te overnachten waar we ervoor ook al waren. Daags erna hebbenwe ook nog de auto dus dan willen we graag naar Valley of Fire. Ik had begrepen dat er een mooie weg via Lake Mead liep richting Valley of Fire?

Nou, de koffers zijn gepakt, zometeen naar Amsterdam en morgenochtend vliegen we! We hebben er zin in :clap: :D
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Alvast heel veel plezier.
Houd je nog een openbaar weblog bij? Wil graag meegenieten van je vakantie en aangezien wij over 2 weken gaan dan zijn de tips superactueel :D
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Heey,

Tijdens onze 3 weekse rondreis hebben we dit wel gedaan. Je zou dit eventueel wel terug kunnen lezen : http://www.sylencaro.blogspot.com , hierop staat alles wat we gedaan hebben + foto's. We houden deze week geen blog bij, omdat het maar voor eventjes is, maar als je wil plaats ik na onze vakantie hier gewoon wat dingen mocht je iets willen weten? Of stuur ff een PM.

Groetjes!
jaspernts
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door jaspernts »

caatje85 schreef:... en de dag erna gaan we naar Six Flags Magic Mountain...
Six flags Magic mountain is in Maart beperkt open: alleen in weekenden en de de laatste week van Maart is hij helemaal open!
Kwamen wij vorige week achter...

Universal studio's daarentegen is wel open, ook een erg leuk alternatief als je het nog niet gezien hebt en het is er deze tijd van het jaar helemaaaal niet druk 8)
Steve & Patty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Steve & Patty »

Death Valley is zeker een aanrader en ook een mooie periode om daar heen te gaan.

Verder is een avondje 1-OAK in Las Vegas ook niet verkeerd moet ik zeggen :thumbup: en kun je een middagje naar 'The Gun Store' gaan als het gokken je gaat vervelen of je gefrustreerd bent dat die slotmachine weer je dollars heeft opgegeten :twisted:.
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Thanx Caatje :thumbup:
Mocht je 'nieuwe' of 'aparte' dingen tegenkomen in Vegas, houd ik me warm aanbevolen. bijv. op de route naar Valley of Fire o.i.d.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Een tip voor degenen die op 24 maart in Vegas zitten. Kevin Hart (comedy) treedt op in Mandalay Bay. Ik kon heel lang geen kaarten krijgen maar plots gaf ticketmaster weer wat vrij :mrgreen:
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Hey!

Net terug van een te gekke week Las Vegas. Ondanks het enorm vervelende nieuws dat het Céline Dion concert niet door ging, hebben we echt heel erg genoten van de stad. We zijn als alternatief naar "Legends" geweest. Een show in hotel "Harrah's" waar allemaal "legendes" in de popmuziek worden nagedaan. Was erg leuk. Je zit dan niet alleen in rijen, maar je hebt ook tafeltjes waar je aan wordt gezet, gewoon totaal naast onbekenden. In het begin vond ik het nogal vreemd, zomaar naast anderen, maar uiteindelijk hadden we een heel erg gezellig gesprek met mensen uit Minnesota die eigenlijk ook voor Céline naar Vegas kwamen. Die Amerikaanse mentaliteit tegenover elkaar vinden wij zo geweldig. Iedereen is respectvol en vriendelijk tegen elkaar. Ik mis het nu alweer!

Verder zijn we 1 nacht in LA gebleven, waarvan we een middag naar Santa Monica zijn gegaan (wij vinden het heerlijk aan de pier, de zonsondergang te bekijken en het restaurant Bubba Gump niet te vergeten), en 's nachts geslapen in een klein goedkoop motelletje en de dag erna naar Six Flags Magic Mountain. Inderdaad, ik had ook al gezien dat dit park beperkt open was, dus rekening gehouden met het feit dat ik dan wel in het weekend daar moest zijn. Het was niet druk, dus we konden overal zo in. Heerlijk! Leuk park ook trouwens als je van achtbanen houdt!

's Avonds na Six Flags gewoon terug gereden naar Las Vegas. Als het zo rustig is op de weg ben je er zo.

Voor de dare-devils onder ons, er is een heeel goede, leuke en sfeervolle skydive school. Ik heb altijd al willen parachutespringen en heb dit dus in Vegas gedaan. Voor de geïnteresseerden: http://www.skydivelasvegas.com.

En inderdaad Dikkie Dik; de route naar Valley of Fire hebben wij gedaan via Lake Mead. Deze tip heb ik al vaker voorbij zien komen op dit forum. Vanuit Vegas zijn wij zuidwaards gereden richting Lake Mead en hebben we de Lake Mead Drive en North Shore Road gereden tot aan Valley of Fire (mocht je je nou afvragen; wat bedoelt ze? Op google maps kun je heel duidelijk zien welke route ik bedoel. Deze loopt links van Lake Mead.)

Wij wilden trouwens ook heeeel graag naar de show van Frank Marino ; Diva's, en deze was steeds uitverkocht. Heeft iemand hier ervaringen mee? Is deze show leuk?
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Dat klinkt als een leuke vakantie :thumbup:
Ik ga die routetip van je bekijken uitprinten en die Legends houd ik ook nog in gedachten :)
Bedankt voor de tips.
RobbertM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door RobbertM »

Ik weet natuurlijk niet of je ervan houdt maar ik vond de Fantasy show in het Luxor echt Las Vegas en super om te zien!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer