Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Enkele nuttige tips

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Rudy2120
Amerika-ontdekker

Enkele nuttige tips

Bericht door Rudy2120 »

- Als je gaat winkelen in bv. Wallmart of een andere supermarkt, vraag altijd of ze geen "klantenkaart" hebben. De kortingen die je krijgt, kunnen soms serieus oplopen. De kortingen worden ook automatisch verrekend.
- Weet dat je, als je gaat tanken, bij sommige tankstations korting krijgt als je cash betaalt.
- Neem altijd een landkaart mee en vertrouw niet enkel je GPS. GPS houdt niet altijd rekening met de mooiste routes én je vermijdt verrassingen. Een gedetailleerde kaart is altijd nuttig
- Wij reserveren nooit overnachting op voorhand en kijken ter plaatse voor motel/hotel. Wat wij dan doen is bij fastfoods of supermarkten de folders meenemen (liggen meestal aan in- uitgang). Daar zitten altijd kortingbonnen in voor overnachten en eten.
Robkuh
Amerikafan

Re: Enkele nuttige tips

Bericht door Robkuh »

Bedankt voor de tips.
Aan wat voor korting moet ik denken bij kortingsbonnen voor hotels?

Kun je hier voorbeelden van geven?
Vanaf hier zou ik namelijk veel motels boeken voor +/- 50 euro per kamer per nacht.
Kan het met die korting nog goedkoper?
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Bij mijn weten krijg je bij Wal*Mart geen klantenkaart.
Wel bij o.a. Safeway en Albertsons, ik neem mijn ter plekke aangevraagde kaarten altijd mee op vakantie :wink:

Het boeken met de hotel/motel coupons is niet altijd mogelijk. Onze ervaring is dat we zelden gebruik konden maken van de coupons en wij reizen nooit in het hoogseizoen !

Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis !

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 29
Contacteer:

Bericht door lyan »

Als je een klantenkaart van Smith's hebt krijg je soms bij hun benzinepompen ook korting, en je spaart punten voor korting op de benzineprijs.

De WalMart heeft ook bij mijn weten geen klantenkaart.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Als je geen zin hebt om formulieren in te vullen om een klantenkaart te krijgen kun je ook vragen of ze hun kaart gebruiken. Ik vergeet de mijne nogal eens en dan laat ik ze die van hun door de scanner halen en krijg je toch de korting.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik heb bij bijv. Safeway en King Soopers nooit mijn kaart bij me, maar gebruik altijd mijn telefoonnummer (maar dat helpt zonder Amerikaans nummer natuurlijk niet :wink: ).
lyan schreef:Als je een klantenkaart van Smith's hebt krijg je soms bij hun benzinepompen ook korting, en je spaart punten voor korting op de benzineprijs.
Datzelfde geldt ook voor Safeway en King Soopers (deze laatste is net als Smith's onderdeel van Kroger, en de tankkorting krijg je dan (soms) bij Loaf and Jug tankstations).

En inderdaad, Walmart heeft geen klantenkaart.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Rudy2120
Amerika-ontdekker

Bericht door Rudy2120 »

Robkuh schreef:Bedankt voor de tips.
Aan wat voor korting moet ik denken bij kortingsbonnen voor hotels?

Kun je hier voorbeelden van geven?
Vanaf hier zou ik namelijk veel motels boeken voor +/- 50 euro per kamer per nacht.
Kan het met die korting nog goedkoper?

Veel info en downloads op deze site: http://www.hotelcoupons.com/flash-guide/

Zoals je zult zien, zitten er zelfs motels bij van minder dan 50 DOLLAR!!! De goedkoopste zou ik nu ook niet nemen. Maar weet dat je met deze folders toch altijd kunt besparen. Lees wel goed wanneer de bons geldig zijn, sommigen zijn pas geldig vanaf donderdag of andere dagen. In deze ketens zit je altijd goed: Days Inn, La Quinta, Best Western, Holiday Inn, .... maar iedereen zal zijn favorieten wel hebben zeker. Succes ermee

Coupons zijn ook geldig buiten hoogseizoen, dat weten we uit ervaring.

Ik dacht dat Wallmart wel een Discount Card geeft, misschien niet op alle plaatsen. Maar een neen heb je en een ja kun je krijgen.

IVM tankstations, bij sommige tankstations kun je, als je voor een bepaald bedrag tankt, ook even naar de carwash, als er één aanwezig is natuurlijk.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Rudy2120 schreef: Ik dacht dat Wallmart wel een Discount Card geeft, misschien niet op alle plaatsen.
Nee, er is bij Walmart geen discount card. Waarschijnlijk wel voor mensen die er werken, maar dat doet er hier verder niet toe natuurlijk :wink:
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

In Arizona kan je de kaart van Kroger's (hier Fry's) ook gebruiken bij Shell stations. Je krijgt geen korting als je niet eerst geld heb uitgegeven bij een Kroger's, and die korting krijg je niet als je maar een paar dollar besteed.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Handige tips, maar is het ook niet een heel gedoe? Klantenkaart aanvragen voor een paar dollar korting en naar de Mc of andere keten om kortingsbonnen voor een hotel te vinden. Wat scheelt dat qua kosten op een hele reis?

Een landkaart meenemen is inderdaad erg handig! VInd je zeker mooiere routes dan je GPS.

Ook een handige tip, koop een koelbox! Ijs krijg je overal, ook bij de meeste hotels en een piepschuime of zelfs plastice koelbox kost geen fluit. Zo fijn om lekkere koele drankjes te hebben als je onderweg bent en het buiten +30 graden is
Rudy2120
Amerika-ontdekker

Bericht door Rudy2120 »

Klantenkaart aanvragen duurt 2 minuten en kan aan de kassa. Als je een maand weg bent dan kan het toch wat dollars besparen. En de folders met de bonnen zijn te vinden op vele plaatsen, ook Tourist info. Op de homepage (http://www.hotelcoupons.com/flash-guide/, onderaan staan alle plaatsen waar je ze kunt vinden

Wij hadden piepschuim box en in elk motel vind je een grote ijsmachine.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

SemJes schreef:
Rudy2120 schreef: Ik dacht dat Wallmart wel een Discount Card geeft, misschien niet op alle plaatsen.
Nee, er is bij Walmart geen discount card. Waarschijnlijk wel voor mensen die er werken, maar dat doet er hier verder niet toe natuurlijk :wink:
Klopt, uit eigen ervaring weet ik dat medewerkers 10% korting krijgen, maar zelfs dat gaat nog zonder een kaart. Voor de rest is er geen kortingskaart bij Walmart.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mel79 schreef:Een landkaart meenemen is inderdaad erg handig! VInd je zeker mooiere routes dan je GPS.
Die mooiere routes zet ik thuis al op de GPS. :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Dan kan natuurlijk ook, maar wat is een vakantie zonder ruzien met de landkaart (en daarbij ook met je partner ;)) :P
Laatst gewijzigd door Rob op 01 mar 2012, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer