Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gunst ivm foto
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gunst ivm foto
Hoi,
Wij zijn net terug van New York en zijn bezig met het maken van een fotoalbum.
Op onze cover zouden we een foto willen zetten van de Manhattan Bridge getrokken vanuit Washington Street (de filmposter van 'Once upon a time in America').
Op de voorgrond hadden wij het geluk dat er juist een taxi de straat in reed. Nu zouden wij graag deze foto in zwart-wit hebben met enkel de taxi in (gele) kleur.
Is er iemand die dit voor ons zou willen doen? Of is er iemand die ons kan uitleggen hoe we dit kunnen doen via een (gratis) software programma want voor die ene foto zou het geldverspilling zijn om ons daarvoor Photoshop aan te schaffen.
Indien iemand dit wil doen moet hij/zij zijn email-adres maar in PB zetten en dan sturen wij de foto wel door.
Je zou er ons in ieder geval al heel heel veel plezier mee doen!
Groetjes,
Elisa
Wij zijn net terug van New York en zijn bezig met het maken van een fotoalbum.
Op onze cover zouden we een foto willen zetten van de Manhattan Bridge getrokken vanuit Washington Street (de filmposter van 'Once upon a time in America').
Op de voorgrond hadden wij het geluk dat er juist een taxi de straat in reed. Nu zouden wij graag deze foto in zwart-wit hebben met enkel de taxi in (gele) kleur.
Is er iemand die dit voor ons zou willen doen? Of is er iemand die ons kan uitleggen hoe we dit kunnen doen via een (gratis) software programma want voor die ene foto zou het geldverspilling zijn om ons daarvoor Photoshop aan te schaffen.
Indien iemand dit wil doen moet hij/zij zijn email-adres maar in PB zetten en dan sturen wij de foto wel door.
Je zou er ons in ieder geval al heel heel veel plezier mee doen!
Groetjes,
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Gunst ivm foto
Hoi Elisa, Ik weet niet of je al ge PM bent,
maar ik wil het wel voor je doen hoor...
maar ik wil het wel voor je doen hoor...
If you can dream it...
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dankjewel!!
Ik heb je zonet een pb gestuurd!
Ik heb je zonet een pb gestuurd!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
je mag me hem altijd mailen, wil wel eens kijken wat ik kan doen
bewerk de meeste van mijn foto's nl. op die manier, mijn docent noemt het al mijn handelsmerk
bewerk de meeste van mijn foto's nl. op die manier, mijn docent noemt het al mijn handelsmerk
Als je het leuk vindt er zelf eens mee te stoeien, zou je GIMP kunnen proberen. Da's een gratis programmaatje. Op de site van gimpology staan veel tips & trics. Of even googelen op "gimp selective colorization".
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hehe, ook al bezig aan het fotoboek?
Je lijkt op mij! Ik snap nooit dat sommige mensen het geduld hebben te wachten tot maaaaaaaaanden na de reis. Ik wil dat steeds meteen beginnen! (zelfs op reis zit ik al te denken hoe ik m'n album zou gaan maken).
Véél plezier (en succes) ermee!
Véél plezier (en succes) ermee!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
@nonnie: bedankt voor de tip, ga ik eens bekijken!!
@Valerie: hehe, ja, we zijn thuis van vorige donderdag en gisteren ben ik er al mee begonnen
! Ik vind dat zo leuk om na de reis al meteen nog even in reisstemming te blijven door het maken van een fotoboek! Blij dat ik niet de enige ben die niet kan wachten
Elisa
@Valerie: hehe, ja, we zijn thuis van vorige donderdag en gisteren ben ik er al mee begonnen
Elisa