Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Blue Man Group
Tickets Blue Man Group
Als ik samen met mijn aanstaande man naar Las Vegas ga in mei, wil ik graag plaatsen reserveren voor de show van the Blue Man Group.
Nu vroeg ik mij af of iemand daar al eerder naartoe geweest is. Ben namelijk heel nieuwsgierig hoe de stoelindeling in elkaar steekt. De rijen zijn wel duidelijk aangegeven maar stoelnummers niet. Heeft iemand tips voor mij? Is dit ook een mooie show om naartoe te gaan? Of toch andere suggesties van shows in Las Vegas?
Thnx alvast!
Nu vroeg ik mij af of iemand daar al eerder naartoe geweest is. Ben namelijk heel nieuwsgierig hoe de stoelindeling in elkaar steekt. De rijen zijn wel duidelijk aangegeven maar stoelnummers niet. Heeft iemand tips voor mij? Is dit ook een mooie show om naartoe te gaan? Of toch andere suggesties van shows in Las Vegas?
Thnx alvast!
2009 San Francisco - Las Vegas
2010 Los Angeles - Los Angeles (via SF / LV)
mei 2012 Las Vegas - Las Vegas (via Zion NP / Grand Canyon)
2010 Los Angeles - Los Angeles (via SF / LV)
mei 2012 Las Vegas - Las Vegas (via Zion NP / Grand Canyon)
Re: Tickets Blue Man Group
Heb hem in boston gezien. Heel erg leuk! Wij zaten helemaal vooraan.
rijocaer
Gebruik de zoekfunctie (op het forum) eens, dan zal je behoorlijk wat vermeldingen zien van mensen die erheen zijn gegaan.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben afgelopen vrijdag geweest hier in Springfield, Missouri. Een van de beste shows die ik in lange tijd gezien heb. Absoluut iets wat je moet zien.
Zorg wel dat je beneden zit
Zorg wel dat je beneden zit
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 11125 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99