Eind augustus ga ik voor de tweede keer naar New York City toe, in een tijdsbestek van 7 dagen. Na in 2011 alleen te zijn afgereisd zal ik deze keer met meerdere mensen gaan. Doordat ik al 8 dagen in New York heb gezeten zal ik met probleem zitten(voor je zover het een probleem wil noemen in zo'n geweldige stad!) dat ik dit jaar dezelfde dingen ga zien die ik al heb gezien. Dit aangezien mijn familie nog nooit in NYC zijn geweest.
Als alternatief zou ik graag 2 dagen ergens anders naar toe gaan, in mijn eentje. Klinkt misschien gek, maar ik vind het zonde als ik weer dezelfde dingen ga doen. In die tijd wil ik graag iets nieuws ontdekken. Hier heb ik twee leuke alternatieven voor bedacht, namelijk:
- Niagara Falls
- Washington DC
Niagara Falls lijkt me geweldig om te bezoeken qua natuurgeweld. Bijkomstig voordeel is dat ik Canada ook van mijn lijstje kan afstrepen van mijn 'bezochte landen'
Tweede alternatief is Washington DC. Het is natuurlijk the Capital of the States, alleen hoor ik er niet zulke hele denderende verhalen over. Als ik er ben, zou ik graag wel het Witte Huis bezoeken, hiervoor is bij mij bekend dat je een willekeurige senator een mailtje moet sturen (iemand nog tips voor een senator?). Voordeel is is dat het relatief dichtbij is, daarnaast valt er wel wat meer te zien als bij Niagara Falls (denk ik?).
Zoals jullie merken zit ik nog wel erg te twijfelen, de keuze is nog lang niet gemaakt. Als iemand een mooi derde alternatief heeft hoor ik dat ook graag. Het staat iig wel vast dat ik een 2 daagse trip ga maken!
Alvast bedankt voor de reacties