Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Live verslag campertrip 7 juni tot 7 juli 2006

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Gezellig zo'n AA ontmoeting in Sin City :lol: . Paint the town red, zou ik zeggen!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

We zijn (helaas) weer thuis.
Gistermorgen om 6:15 op schiphol geland (bijna 3 kwartier vroeger dan de planning)
Ben nu bezig op de tuin een beetje toonbaar te krijgen, het onkruid staat bijna 1 meter hoog op sommige plekken, de planten in de kas hebben gister al water gehad (hadden toch wel geleden van het warme weer) de planten buiten zagen er dankzij de goede zorgen van onze zoon goed uit.
Annie is nu al weer gaan werken (na 4 weken 24 uur p/d bij elkaar laten ze je gelijk weer een nacht alleen :cry:
Ik zal probeen de laatste dagen van het reisverslag dit weekend online te krijgen
Net als bij Roland en Marjan is dat er de laatste dagen in Las Vegas een beetje bij in geschoten.
Ik heb in tegenstelling tot andere reizen geen last van een jetlag, kwam vanmoregen zo fit als een hoentje uit bed, kan dat van Annie nog niet zeggen maar die kan hopelijk vanavond op haar werk vroeg naar bad (slaapdienst met 1 client)
Rob
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Rob en Annie,

Welkom thuis. Jammer dat het alweer voorbij is hè, wat gaat dat toch snel.
Ik miste jullie verslag wel de laatste dagen , ik ben benieuwd wie van jullie 3-en het eerste het verslag van Las Vegas af heeft. :D

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Rob,

Ik ga jullie verslag lezen in de States. Mijn koffers staan gepakt en we worden om 9.00 morgen opgehaald door de Schipholtaxi.

Groetjes,
Monique
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Welkom thuis, Rob! Jee, dat Annie alweer aan het werk is!! Wacht met smart op de rest van het verslag!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Hoi Rob, is het nu alweer voorbij? Ben benieuwd naar de rest van jullie verslag. Sterkte met het wennen in Nederland :wink:
Carola
PS Wij hebben het RV-virus te pakken. Voor ons niets anders meer :lol:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Voor de liefhebbers,

Ons reisverslag is nu compleet, veel plezier bij het lezen.
En dank aan de trouwe lezers voor het volgen van onze avonturen.
Nu kan ik mezelf eens op de foto's gaan storten, zodra die online staan horen je weer van mij.
Rob
gigatech
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Rob,

Mag ik de eerste zijn die je heel erg bedankt voor dit mooi geschreven verslag.
Ik heb de afgelopen tijd erg genoten ervan.
Zeker omdat het om een gebied in de VS gaat waar relatief weinig mensen naartoe gaan en ons een mooie indruk geeft van wat we daar kunnen verwachten.
Nogmaals bedankt.

P.s.
Blij dat je weer heelhuids thuis bent.
Groeten,
Alex
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Gast

Bericht door Gast »

Rob ook namens ons welkom thuis, wij hebben jullie ook gevolgd via het weblog en genoten van je verhalen. Jammer dat je de Going to the Sun road niet helemaal kon rijden. Enkele dagen nadat je weg was daar, ging hij helemaal open.
Dan zit ik nog met een vraagje, meerdere keren schreef je dat je de campground al vroeg verliet omdat je de generator aan wilde hebben om te gaan ontbijten. Waar gebruikte jullie die dan voor?
Groetjes!
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Gypsygirl schreef:Rob ook namens ons welkom thuis, wij hebben jullie ook gevolgd via het weblog en genoten van je verhalen. Jammer dat je de Going to the Sun road niet helemaal kon rijden. Enkele dagen nadat je weg was daar, ging hij helemaal open.
Dat vermoeden had ik al hij was namelijk gesloten i.v.m. een mudslide de sneeuw was al helemaal opgeruimt, hetzelfde gold voor de WA-123 bij Mount Rainier NP die was dicht door een Rockslide bij Cayuse Pass dit soort dingen kan je helaas tegen komen wel een reden om weer eens terug te gaan :wink:
Dan zit ik nog met een vraagje, meerdere keren schreef je dat je de campground al vroeg verliet omdat je de generator aan wilde hebben om te gaan ontbijten. Waar gebruikte jullie die dan voor?
Voor de koffiemachine en de waterkoker :oops: we zijn een beetje lui op vakantie maar zonder mijn kopje koffie 's morgens kom ik niet op gang en Annie wil graag een bakje thee ook hadden we soms pancake's als ontbijt en die moesten we in de microwave warmen.
Groetjes!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Welkom thuis Rob en Pokerface Annie :lol:
Leuke reis, ik heb jullie reisverslag natuurlijk ook op de voet gevolgd. Er zaten een aantal goede tips in voor ons, aangezien het noordwesten voor ons ook de volgende bestemming is, al weten we nog niet wanneer.

Succes met het onkruid en de cactussen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Gast

Bericht door Gast »

Rob schreef:
Gypsygirl schreef:Rob ook namens ons welkom thuis, wij hebben jullie ook gevolgd via het weblog en genoten van je verhalen. Jammer dat je de Going to the Sun road niet helemaal kon rijden. Enkele dagen nadat je weg was daar, ging hij helemaal open.
Dat vermoeden had ik al hij was namelijk gesloten i.v.m. een mudslide de sneeuw was al helemaal opgeruimt, hetzelfde gold voor de WA-123 bij Mount Rainier NP die was dicht door een Rockslide bij Cayuse Pass dit soort dingen kan je helaas tegen komen wel een reden om weer eens terug te gaan :wink:
Voor de koffiemachine en de waterkoker :oops: we zijn een beetje lui op vakantie maar zonder mijn kopje koffie 's morgens kom ik niet op gang en Annie wil graag een bakje thee ook hadden we soms pancake's als ontbijt en die moesten we in de microwave warmen.
Groetjes!
Aha....Wij dronken ook koffie en thee s'morgens in de camper, hadden een fluitketel gekocht en koffiefilterzakjes. Gewoon ouderwets opgieten die koffie met de fluitketel kokend water, smaakte nog veel beter! Pancakes en of gebakken eggs in de koekepan...
Als je een camper huurt in het Noordwesten, in ons geval in Canada, dan hebben ze geen eens een generator, je wordt vanzelf wel vindingrijk dan.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Onze reis in cijfers

Bericht door Rob »

Voor de cijferliefhebbers,

Deze reis ging door 9 staten (klein stukje Arizona meegerekend)
Daarbij kwamen door 66 county's
We hebben 5.317 mile met de camper gereden
Daarvoor hadden we 509,895 gallon brandstof nodig
Deze koste gemiddeld $ 2,991 per gallon
Per gallon konden we 10,43 mile afleggen (niet harder dan 55 m/u gereden
Voor de campgrounds waren we gemiddeld $ 23,87 per nacht kwijt
Andere kosten (eten, souvenirs, enz) $ 52,03 per dag
Rob
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Rob en Annie,

Bedankt voor het mooie verslag. We hebben dit (en de andere verslagen) dagelijks gevolgd en ervan genoten. Jullie hebben een geweldige reis gemaakt en het is leuk om het zo mee te beleven.
Ga nog even lekker nagenieten en we horen het wel wanneer de nieuwe plannen tevoorschijn komen.

Groetjes Hanny en Bert
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook ik heb jullie verslag met veel plezier gevolgd. Zojuist de laatste paar dagen gelezen. Bedankt!!

Groetjes Elly
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Hoi Rob,
Het was geweldig om jullie reis te volgen. Wij vertrekken vandaag voor bijna het zelfde rondje :lol: Je zult begrijpen dat ik aan de PC gekluisterd was en o zo bang dat jullie wifi jullie in de steek liet en het thus meteen zo druk was dat het verslag niet online was. Maar wij kunnen nu goed voorbereid op vakantie. De Caves in Oregon hadden we zonder jullie bijvoorbeeld niet bezocht.
Groeten
Esmée
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer