Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse muziek uit het begin van de vorige eeuw
Amerikaanse muziek uit het begin van de vorige eeuw
Een tijdje geleden ben ik een blog over muziek begonnen: http://music-essentials.blogspot.com
Als afgestudeerde in Amerikanistiek ben ik natuurlijk vooral geinteresseerd in Amerikaanse muziek.
Ik hou veel van de Jazz, Country and Blues van de jaren ' 20 tot ' 50 van de vorige eeuw.
Aan mijn mede-VS-fanaten de vraag; welke zangers/zangeressen en bands mogen beslist niet missen als je het hebt over essentiele Amerikaanse muziek uit het begin van de vorige eeuw?
Als afgestudeerde in Amerikanistiek ben ik natuurlijk vooral geinteresseerd in Amerikaanse muziek.
Ik hou veel van de Jazz, Country and Blues van de jaren ' 20 tot ' 50 van de vorige eeuw.
Aan mijn mede-VS-fanaten de vraag; welke zangers/zangeressen en bands mogen beslist niet missen als je het hebt over essentiele Amerikaanse muziek uit het begin van de vorige eeuw?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Amerikaanse muziek uit het begin van de vorige eeuw
Bij de periode die jij noemt komen bij mij op:
Scott Joplin
Glenn Miller
Andrew Sisters
Scott Joplin
Glenn Miller
Andrew Sisters
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wat denk je van Boogie Woogie, zoals gespeeld door Albert Ammons en Pete Johnson.
[youtube]c9X6xMkc6s8[/youtube]
[youtube]c9X6xMkc6s8[/youtube]
Boogie Woogie klnkt inderdaad erg lekker! Scott Joplin kende ik nog niet, daar zal ik eens achteraan gaan. Over de Andrew Sisters heb ik al een blogpost geschreven, ik word altijd heel vrolijk van hen. Bedankt voor jullie tips. Als er nog meer zijn, dan hoor ik het graag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1965 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties