Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yosemite morgen boeken ; hoogwater plekken?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Yosemite morgen boeken ; hoogwater plekken?
@ philostar, soms komen na een kwartier nog plekken vrij van mensen die meerdere te pakken hadden. Je hebt kwartier de tijd om reservering te voltooien. Doe je dat niet, komt ie weer vrij.
ik heb dan maar hodgdon meadow en wawona geboekt. zal ook zeker niet slecht zijn denk ik.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Gatsamme zeg ik gelukkig ik een plek.... jeetje twas een gekkenhuis. Eerst 4 plekken (op North en 3 op Lower) die ik vanaf 5 voor 4 de pagina's ververst. En toen waren ze allemaal vol.... ook die van mijn vriendin in 30 sec. toen gewoon op upperpines de list gebruikt en gezegd boek wat er is. Toen hadden we een plek. PFFFFFFFFFF nog erger dan in 2010 lijkt het wel.
Hogdon Meadow moet je even zoeken. Wawona is handig als je uit SF komt of ernaartoegaat .. hopelijk komt dat uit. Wanmt de vallei is vanuit Wawona een uur rijden.
Kijk straks om je heen als je er staat al die mensen zaten aan compu op 15 feb om 16 uur.
Hogdon Meadow moet je even zoeken. Wawona is handig als je uit SF komt of ernaartoegaat .. hopelijk komt dat uit. Wanmt de vallei is vanuit Wawona een uur rijden.
Kijk straks om je heen als je er staat al die mensen zaten aan compu op 15 feb om 16 uur.
Laatst gewijzigd door Isis op 15 feb 2012, 16:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-ontdekker
Bij ons ook niet gelukt. Binnen werkelijk waar 1 minuut waren alle plekken op de pines voor 15 en 16 juni weg (ook afzonderlijk), tja het is het weekend......heb voor de zaterdag nog wel hodgdon meadow geboekt......daar had ik vantevoren nog geen rekening mee gehouden, maar daar was nog net 1 plekje en ik dacht 'maar niet nadenken en reserveren.....
Iemand enig idee of deze campground ook nog een beetje centraal ligt? Ik zie namelijk dat'ie 40 km van the valley af ligt.....best ver dus.....misschien is er dichtbij het 1 en ander te zien?
Iemand enig idee of deze campground ook nog een beetje centraal ligt? Ik zie namelijk dat'ie 40 km van the valley af ligt.....best ver dus.....misschien is er dichtbij het 1 en ander te zien?
-
- Amerikakenner
Gefeliciteerd voor degene die een plekki hebben
. Was volgens mij iets mindere gekkenhuis dan vorige maand, toen klapte de site eruit door de drukte (heb even mee zitten kijken, zit ziek thuis en een mens moet wat als je aan de bank gekluisterd zit
)

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hodgdon Meadow ligt aan de Westkant ook op de weg naar SF... ik zou met google mpas kijken hoe ver het is.
De siet klapte er niet uit maar in 10 s was er niks meer....
De siet klapte er niet uit maar in 10 s was er niks meer....
- Mads
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Er staat wel payment progressing... mocht ik in de vluchtigheid een tikfoutje hebben gemaakt, komt dat wel goed toch??
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op 13 juli is op North [ines nog een plek op 503 iemand interesse??
12 juli ook nog een plekje op north p
12 juli ook nog een plekje op north p
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Yes hier ook gelukt voor 3 nachten op upper Pines. Ik zat al helemaal klaar met allemaal schermen open. Mijn vriend op zijn werk, die was nog aan het inloggen, vraagt hij: zijn we al zover? Ik had toen al 4 x geklikt op book now en jullie raden natuurlijk wel wie er een plek heeft, hij! En ik niks!
Maar gelukt, pfiewww, dat ging snel!
Maar gelukt, pfiewww, dat ging snel!
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mads schreef:Er staat wel payment progressing... mocht ik in de vluchtigheid een tikfoutje hebben gemaakt, komt dat wel goed toch??
Ze krijgen 'een paar' reserveringen te verwerken dus moet je even wachten op de email. Dat papiertje / die pagina van payment processing is ook geen bewijs.. die komt later per email.
-
- Amerikakenner
Als hij bij je reserveringen staat is het goed volgens mij, duurde bij mij ruim uur voordat payment confirmed stond.
Ligt natuurlijk ook aan de datum hoe snel ze weg zijn, zag een aantal data waar je nog voor 2 nachten kon boeken minuten lang. Daar heb je alleen wat aan natuurlijk als je niet aan bepaalde data vast zit.
Ligt natuurlijk ook aan de datum hoe snel ze weg zijn, zag een aantal data waar je nog voor 2 nachten kon boeken minuten lang. Daar heb je alleen wat aan natuurlijk als je niet aan bepaalde data vast zit.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goed gedaan anders heb je niks... nu miscshien even kijken op alle andere campgrounds via "Date Range availbility"RonaldMiranda schreef:Bij ons ook niet gelukt. Binnen werkelijk waar 1 minuut waren alle plekken op de pines voor 15 en 16 juni weg (ook afzonderlijk), tja het is het weekend......heb voor de zaterdag nog wel hodgdon meadow geboekt......daar had ik vantevoren nog geen rekening mee gehouden, maar daar was nog net 1 plekje en ik dacht 'maar niet nadenken en reserveren.....
Kijk even op ontdek-amerika.nl MIsschien een dagje Hetchy Hetch of gewoon vroeg uit de verenRonaldMiranda schreef:Iemand enig idee of deze campground ook nog een beetje centraal ligt? Ik zie namelijk dat'ie 40 km van the valley af ligt.....best ver dus.....misschien is er dichtbij het 1 en ander te zien?

- Mads
- Amerika-ontdekker
Ok dankje. Dit staat er ook bij: Payment processing. You will be allowed to change the reservation and pay balance once processing is completed.Isis schreef:Mads schreef:Er staat wel payment progressing... mocht ik in de vluchtigheid een tikfoutje hebben gemaakt, komt dat wel goed toch??
Ze krijgen 'een paar' reserveringen te verwerken dus moet je even wachten op de email. Dat papiertje / die pagina van payment processing is ook geen bewijs.. die komt later per email.
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Inderdaad! er kwam nog iets vrij op Hogdon Meadow, ik meteen als een gek klikken om de plaats te reserveren. Terwijl ik mn gegevens aan het invullen was wilde ik het camping kaartje even bekijken voor de plek en voor dat ik het wist was ik van reserveringspagina af, shit!!Sassya schreef:@ philostar, soms komen na een kwartier nog plekken vrij van mensen die meerdere te pakken hadden. Je hebt kwartier de tijd om reservering te voltooien. Doe je dat niet, komt ie weer vrij.
Terug naar de zoekpagina en tig keer refreshen met de hoop dat er nog iets vrij zou komen, 5 minuten later viel me op dat er een item in mn winkelwagentje zat

Mijn voorkeur was 1 van de Pines campgrounds, maar voor de datum van vrijdag 15 juni waren deze echt binnen 5 seconden foetsie.
Ik heb een reservering en ik hoef me niet vroeg te melden

Happy Happy Joy Joy!!
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
- Mads
- Amerika-ontdekker
Wat bedoel je met vroeg melden?
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Sommige campgrounds bieden niet alle plekken aan via de website, en dan kan je met wat geluk 's morgens vroeg nog een plek bemachtigen.Mads schreef:Wat bedoel je met vroeg melden?
http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/campground.htm
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
- Mads
- Amerika-ontdekker
Haha oke, ik was even bang dat we er voor een bepaalde tijd moeten zijn. Maar we komen die ochtend uit SF en dan duurt het wel ff voordat we er zijn! 

vorig jaar heb ik tot 2 keer toe nog geprobeerd om vroeg in de ochtend nog een plaatsje te veroveren, maar te vergeefs. ik kwam toen van ergens tussen SF en Yosemite en een keer van Kings Canyon en Yosemite. mijn route was toen zo gepland dat ik 2 keer de poging kon doen. ik hoop dat het je wel lukt maar ik zou er niet veel hoop in stellen.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
15 juni is sowieso lastig omdat er ook al plekken weg zijn in de ronde van 15 januari. Mensen die dan 3 nachten van 14 juni boeken gaan over de 14e heen... dus zijn er al weg.
Voor mensen die volgende maand boeken adviseer ik te kijken of je het weekeinde kan vermijden. Ik zie dat er op vrijdagen nog wel een enkele vrij is maar verder niks. Nergens niet.
BIZAR
Voor mensen die volgende maand boeken adviseer ik te kijken of je het weekeinde kan vermijden. Ik zie dat er op vrijdagen nog wel een enkele vrij is maar verder niks. Nergens niet.
BIZAR

-
- Amerika-ontdekker
Weet iemand wanneer de 'hoogwater' plekken meestal vrij gegeven worden? Is dat pas kort vantevoren of al langer omdat ze door de hoeveelheid sneeuw dat al kunnen inschatten? Want anders is dat nog een idee om in de gaten te houden, toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 9479 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 24 Reacties