Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
E-tickets, niet allemaal zo duidelijk...
En dat inchecken aan die zuilen is ook niet nodig, zoals je zelf al aanhaalde met je papiertje naar de incheckbalie zoals van oudsher.
Dat online inchecken maakt de hele zaak hier alleen maar moeilijker voor bepaalde personen, dus gewoon zoals ik het ook doe, metmijn printje naar de incheckbalie en de rest komt vanzelf wel.
Goede reis,
Erik
Dat online inchecken maakt de hele zaak hier alleen maar moeilijker voor bepaalde personen, dus gewoon zoals ik het ook doe, metmijn printje naar de incheckbalie en de rest komt vanzelf wel.
Goede reis,
Erik
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat was ik dus ook van plan. Als het niet goed is, sturen ze me vanzelf wel weer terugRikky schreef:
Goede reis,
Erik

- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Rikky schreef:En dat inchecken aan die zuilen is ook niet nodig, zoals je zelf al aanhaalde met je papiertje naar de incheckbalie zoals van oudsher.
Dat is in principe ook niet nodig, maar aan die zuilen kun je in ieder geval je eigen plekkie uitzoeken

Maar het hoeft natuurlijk niet. Het is alleen wel leuker om zelf je stoelen uit te kiezen

Btw, je "checkt" daarna dus ook gewoon in bij de normale incheckbalies. Ofja, het heet internetbalie, maar dat zijn dus de normale incheckbalies. Ziet er precies hetzelfde uit.
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 03 jul 2006, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Even laten weten dat t inchecken online vanmorgen bij mij gelukt is.
ik kon voor allebei de vluchten mijn stoel uitzoeken dus dat was fijn
Boarding pass geprint....alleen morgen dan mijn bagage nog inchecken dus waar nou t voordeel zit weet ik nog steeds niet
Maar t is in ieder geval gelukt!
van AMS naar Parijs zit ik bij de nooduitgang
van Parijs naar Miami op de 1e rij...voor de nooduitgang (die waren al bezet helaas). Voorste rij heeft voor- en nadelen maa ik vind t wel fijn dat je geen mensen voor je hebt die hun stoel naar achteren gooien zodra je in de lucht zit
ik kon voor allebei de vluchten mijn stoel uitzoeken dus dat was fijn
Boarding pass geprint....alleen morgen dan mijn bagage nog inchecken dus waar nou t voordeel zit weet ik nog steeds niet
Maar t is in ieder geval gelukt!
van AMS naar Parijs zit ik bij de nooduitgang
van Parijs naar Miami op de 1e rij...voor de nooduitgang (die waren al bezet helaas). Voorste rij heeft voor- en nadelen maa ik vind t wel fijn dat je geen mensen voor je hebt die hun stoel naar achteren gooien zodra je in de lucht zit

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik had voor me een amerikaanse vrouw met 2 dochters zitten. Die deden dat ook. Met mijn 1m97 wordt het dan nog krapper dan het al is. Ik kon mijn schermpje ook niet meer lezen (je kan hem wel kantelen maar de kijkhoek is maar beperkt).Iris_1982 schreef:Voorste rij heeft voor- en nadelen maa ik vind t wel fijn dat je geen mensen voor je hebt die hun stoel naar achteren gooien zodra je in de lucht zit
Maar vriendelijk verzocht om de stoel wat verder naar voren te zetten. Volgens mij is het achterover zetten van de stoel geen recht wat je als passagier mag afdwingen. Als ik er last van heb dan zeg ik het ook gewoon.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- ronaldstark
- Amerikafan
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hallo Ronald,
Als iemand met een hogere Frequent Flyer status toevallig jouw stoel wil hebben dan krijgt die hem dus toegewezen, en moet je dus een andere uitzoeken.
Het voorste deel van de economycabine wordt meestal vrijgehouden voor de mensen die het meeste vliegen, en degene met de hoogste status heeft het eerste recht op keuze van een stoel.
Groeten Harry.
Als iemand met een hogere Frequent Flyer status toevallig jouw stoel wil hebben dan krijgt die hem dus toegewezen, en moet je dus een andere uitzoeken.
Het voorste deel van de economycabine wordt meestal vrijgehouden voor de mensen die het meeste vliegen, en degene met de hoogste status heeft het eerste recht op keuze van een stoel.
Groeten Harry.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9730 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-