Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pinjo vraagt hulp bij hotel in San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pinjo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Pinjo vraagt hulp bij hotel in San Francisco.

Bericht door Pinjo »

Hallo allen,
Op zoek naar informatie over onze vakantie van volgende maand kwam ik op dit forum terecht.
Ik had gelijk het gevoel dat ik niet verder hoefde te zoeken want hier staat zoveel informatie over Amerika. :thumbup:
dat ik hoop hier wel een antwoord te kunnen krijgen op mijn vraag.

Wij, mijn man en ik gaan in september voor een maand naar Amerika.
We hebben onze reis bijna helemaal voor elkaar op een hotel in San Francisco na.
Hier lopen we ook een beetje vast want we moeten 's morgens om 11.00 uur onze camper inleveren in Dublin vandaaruit worden we naar het vliegveld in San Francisco gebracht waar onze huurauto staat.
We willen graag een hotel downtown voor twee nachten maar die zijn wel erg duur.
Nu hoop ik natuurlijk dat hier mensen zijn met voldoende kennis van San francisco die ons verder kunnen helpen.
We hebben als bagage een grote fietskoffer bij ons dus met het openbaar vervoer reizen is een beetje problematisch. :wink:
When was the last time you did something for the first time?
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Pinjo vraagt hulp bij hotel in San Francisco.

Bericht door Lampie »

Wat voor prijs wil je kwijt zijn?
Wij hebben twee jaar geleden in Americania gezeten en dat beviel prima http://www.bestwesterncalifornia.com/ho ... mericania/.

Heb je trouwens een auto voor SF gehuurd of ook voor andere dingen, want dat is daar lastig.
Misschien kun je beter de fietsbox op het vliegveld in bewaring geven en lekker met het OV/fiets SF gaan bekijken.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Pinjo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Pinjo »

Lampie, dank je wel voor je snelle reactie en je link.
Volgens mij ligt de prijs van een hotel downtown zo rond de 300 dollar per nacht?!
We hebben nog geen auto gehuurd maar omdat we met die fietskoffer zitten waren we dit eigenlijk wel van plan.
Ik wist niet dat je deze in bewaring kan geven op het vliegveld.
Dat zou het één en ander een stuk gemakkelijker maken.
We zouden dan geen auto nodig zijn en met het openbaar vervoer kunnen reizen.
Ha, en dan blijft er meer geld over voor een hotel.
Ik speur nog even verder en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Wellicht priceline of hotwire proberen? Vind je de omgeving van fishermans wharf niet leuk? Daar heb ik dit jaar overnacht voor ongeveer 100 dollar, komt wel 35 in parkering bij daar..... Ik zou niet in de buurt van market street gaan zitten in de avond, vond de sfeer daar nogal grimmig in de avond....
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

RoyBergen schreef:Ik zou niet in de buurt van market street gaan zitten in de avond, vond de sfeer daar nogal grimmig in de avond....
Wij hebben in het Parc 55 gezeten en als je inderdaad "de verkeerde kant" oploopt doet de buurt niet zo prettig aan. Maar heb hier totaal geen last van ondervonden en je hoeft ook niet door deze buurt heen, als je dat niet wil.

Ik zou zo weer voor deze locatie kiezen. Fijn winkelcentrum aan Marketstreet met een grote Foodcourt waar je goed kon eten voor weinig geld, de F-line loopt vlak langs het hotel, er is een BART-Station, je bent zo in Chinatown en er stopt een befaamde cablecar, ook is het vlakbij Union Square.
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Ik vond Market Street ook geen probleem. Paar zwervers maar daar heb ik geen last van gehad.
Locatie ideaal. Ik sliep voor minder dan 100 dollar volgens mij, wel een erg kleine kamer, maar als je heel de dag op pad bent maakt me dat niet zoveel uit.

The Mosser heette het. Niet voor lange personen weggelegd. Ook geen eigen badkamer. Maar keurig hotel!
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Wij schoten de hoofdvogel af denk ik en logeerden in Bush Street voor 48$ per nacht met AAA korting!( die hebben wij niet maar een reisbijstandkaartje van de vdab of touring werkte even goed :thumbup: ) Net naast de deur was een overdekte beveiligde parking waar je voor 20$ 24uur kon parkeren. Het hotel heette Encore Express hotel, a Nob hill hotel. We hadden een kamer met op de gang een gemeenschappelijke wc en badkamer maar alles was zeer netjes. Ook de laundry op de gang in het hotel zorgde ervoor dat we geen 2 uur dienden te wachten in een wasserij.

Je zit behoorlijk centraal; relatief dicht bij Market Street, China town, Fishermans Wharf.Hoe dan ook moet je in SF veel wandelen als je het openbaar vervoer niet neemt maar dat namen wij er gerust bij. De steile straten waren een leuke belevenis en het bergop wandelen gaf ons steeds recht op een lekker, soms amerikaans vettig, dinner 's avonds zonder ons schuldig te voelen :wink:

Voor de tijd die je in AWESOME SF ook maar in je kamer doorbrengt is dit een aanrader.
Lampie
Amerikafan

Bericht door Lampie »

Voor meer info over het bagagedepot van SF: http://www.flysfo.com/web/page/orphan/faq/index.html#10

De prijs hangt af van wanneer. Op de link die ik gaf kan je via de check rate and availability knop ingeven wanneer je komt en kun je verschillende opties zien.
Vlakbij is er volop openbaar vervoer.
Op straat kom je soms wel zwervers tegen, die kom je vrijwel overal wel tegen in SF en ze kwamen op ons niet als bedreigend over.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
Pinjo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Pinjo »

Het bagagedepot lijkt me een uitkomst.
Ik denk dat we de fietskoffer daar toch maar stallen voor twee dagen.
Een hotel zijn we nog niet helemaal uit.
Maar met de tips van jullie komen we een heel eind.

Fantastisch hoe positief en behulpzaam iedereen hier is.
Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden zodat ik het ook straks onderweg nog even kan raadplegen. :thumbup:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Heb jij voor hotels al gekeken bij de AllesAmerika-reviews?
Zie http://www.allesamerika.nl/reviews/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
CarolineM
Amerika-ontdekker

Bericht door CarolineM »

Wij hebben gelogeerd in het Pickwick Hotel. Goede ligging en prima kamer. Ik wens je veel plezier in deze heerlijke stad maar neem wel een trui of jas mee want wij hebben daar in juli bij aankomst allemaal een jas of trui moeten kopen zo koud was het.
mpr
Amerika-newbie

Bericht door mpr »

Wij moeten nog gaan, maar we verblijven in september in de volgende 2 hotels (1 is B&B)
- golden gate hotel (bush street) - eerste 3 nachten
- grant hotel (ook bush street) - laatste nacht

prijs rond de 100 dollar/nacht, volgens tripadvisor wel goede recencies, zeker voor weinig geld en een goede ligging vlak bij union square.

Maar zoals gezegd, nog niet zelf ervaren.
AJS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door AJS »

Ik heb voor september geboekt bij Chancellor Hotel at union square.
Hotel heeft hoge klanttevredenheid volgens tripadvisor.
Kijk eens bij summer vacation packages op hun website. http://www.chancellorhotel.com/packages2.htm

Parkeren bij Castlle Inn is gratis (parkeerruimte onder motel), deze accomodatie ligt ook vrij centraal en had ik eerst op het oog, maar later toch omgeboekt naar Chancellor Hotel vanwege betere ligging. Kamerprijs hier is ongeveer 145 dollar per nacht. http://www.castleinnsf.com/index.html.

Met een beetje zoekwerk en vergelijken kan je nog leuke(re) aanbiedingen tegenkomen.

Succes

AJS
10 SF-Redwoods-Crater l-Newport-Colombia RG-Hells C-YS/GT-Flaming G-Ouray-MV NP-GC-LAS
11 NY-L George
12 SEA-Mt Rainier-Olympic-Sand Dunes-Shasta l-SMF-Yosemity-Bodie-DV-LAX
13 SD-LAS-GC-DEN
14 MIA-MTH-KSC-TLH-ATL
15 DC-SMNP-OBX-DC
16 IAH-DEN-MEM-MSY-IAH
Boldy79
Amerika-ontdekker

Bericht door Boldy79 »

Hoi hoi...

Wij hebben vorig jaar gelogeerd in La Lun Inn in Lombard street, niet heel centraal, maar openbaar vervooer is goed.
De hop on hop off bus stopt bijna voor de deur dus dat is ook meegenomen...

Parkeren auto is gratis, was voor ons pluspunt!!!
Kamer op zich goed...Personeel vriendelijk.

Gras Ron
2007 New York 2009 Zuidwest USA 2010 New York
Pinjo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Pinjo »

Oei, wat een reacties mensen. :thumbup:
Ik ga vanavond even op mijn gemakkie al jullie tips doornemen en een hotel uitzoeken.
Samarjo
Amerika-ontdekker

Bericht door Samarjo »

Wij zaten in Super 8 Fishermans Wharf op Lombard Street.
Is ons goed bevallen! Prettige buurt ook. Parkeren is gratis (mits plaats beschikbaar)
Op een willekeurige dag in september zag ik nu 89 dollar per nacht.
Jurg
Amerika-ontdekker

Bericht door Jurg »

Hola,

Ik heb een paar dagen in The Warf Inn gezeten. Hotel ligt op een super locatie, je kan er gratis!!! parkeren. Je zit letterlijk om de hoek van Fishermans Warf, met Pier 39 enz. Het enige minpuntje wat ik me kan bedenken is dat je geen ontbijt hebt, maar om de hoek zit een beroemde bakker van SF, waar ze ontzettend lekker brood hebben.

Gr Jurg
2011; 10 dagen New York en 1 dag Washington
2010; 3 weken zuid-west Amerika
2009; 2 weken Florida
2008; 1 week New York
geertjuh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door geertjuh »

- grant hotel (ook bush street) - laatste nacht
Wij (gezin 2pubers) hebben deze zomer 3 nachten in het Grant gelogeerd. Niet te duur en wij vonden het een prima hotel. Geboekt via Expedia voor €78/nacht. Er is een grote parkeergarage voor de deur, deze kost "maar" 25€/dag, wat goedkoop is n ivergelijk met andere hotels. Ontbijt werd mondjesmaats aangevuld, en het personeel komt wat nors over. Je zit op loopafstand van Cable car, China town, Union square enz.
Ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen zo graag in en hotel op Fisherman's wwharf wil overnachten. Fishermans Wharf is een grote touristtrap. Massa's volk op de been , er valt weinig te zien, veel eet en drinktentjes en souvernierwinkels. San Francisco is een fantastisch mooie stad maar dit vonden wij dit het minst leuk.
zon25
Amerikafan

Bericht door zon25 »

Columbus motor Inn.

Prima hotel, 5 minuutjes van fisherman's warf, 25 minuutjes van china town

Wij betaalden 150 dollar per kamer per nacht maar dat is wel inclusief parkeer plek en dat is bij de meeste anderen wel anders.
Denk je een goedkoop hotelletje te boeken betaal je nog 25 dollar per dag parkeergeld.

Nee, Columbus inn....prima hotel wat we trouwens ook via dit forum hebben gevonden.
Erg goede tip dus.

cheers
andymellieh
Amerika-ontdekker

Bericht door andymellieh »

Heeft er nog iemand ervaring met encore express hotel?
Wij zouden dit twee nachten willen boeken.. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer