Op het gevaar af dat iedereen helemaal genoeg heeft van al die weblogs, zal ik die van ons er ook maar bij zetten...
Mede tot stand gekomen dankzij de hulp van Vana/Marjon. Als ze mij geen uitleg had gegeven, had ik een paar dagen geleden mijn computer het raam uitgegooid.
Verder ook iedereen bedankt voor de tips, o.a. uit de reisverslagen!
Aanstaande woensdag verstrek ik eindelijk met mijn zoon naar San Francisco.
hoi,
Ook ik ga zeker je verslag lezen. Ben nog lang niet web-log moe hoor.... Vind het heerlijk om verslagen te lezen, is het net of je er zelf ook weer even bent.
Goede vlucht.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Ik ben zelf ook wel benieuwd of ik, als ik straks terug ben, de reisverslagen van een ander met nieuwe (of juist oude?) ogen ga bekijken. Dan zal er veel meer herkenning inzitten.
Nu zal het nog andersom zijn: als ik daar ben, zal ik juist de dingen uit de verslagen herkennen!
Ingrid schreef:Op het gevaar af dat iedereen helemaal genoeg heeft van al die weblogs, zal ik die van ons er ook maar bij zetten...
Ook ik heb je toegevoegd aan mijn favorieten en heb een link op mijn weblog geplaatst. Ik zie dat we in dezelfde periode (28 en 29 juli) bij de Grand Canyon zullen zijn. Misschien zien we elkaar nog wel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.