In een weekblad in onze regio werd deze week de All American Day aangekondigd. Deze vindt plaats op 8 augustus in Weert. Vorig jaar heeft dit evenement ook plaatsgevonden, en vanwege het grote succes wordt het dit jaar herhaald.
Dit werd geschreven in het weekblad:
Vorig jaar was het al een groot succes: ruim 25.000 bezoekers togen naar Weert voor de All American Day. En ook dit jaar staat op 8 augustus de gehele binnenstad van Weert in het teken van de Stars and Stripes! Kortom, Amerika voert de boventoon in dit spektakel! Naast de vele optredens van bands, is er een breed scala aan voertuigen, zoals trucks, cars en lowriders te bewonderen. En natuurlijk zal een echte Amerikaanse barbecue niet ontbreken! America, here we come! De All American Day vindt plaats van 12.00 tot 23.00 uur.
http://www.allamericanday.nl/
Misschien is dit wel een leuke tip voor een dagje uit in augustus? Ik heb er geen ervaring mee, want ik heb het vorig jaar niet meegemaakt, ondanks dat Weert maar 15km bij mij vandaan ligt.
Misschien is het ook een leuk idee om dan de meet-up te houden van deelnemers aan dit forum?
Groetjes,
Jacqueline