Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goedkoopste tarief huurauto...
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
goedkoopste tarief huurauto...
Wie heeft ervaring met het huren van een Jeep Grand Cherokee, 4WD in het zuidwesten van de USA (Los Angeles) en kan mij vertellen of dat omgerekend voor een maandje goedkoper was dan 1968 euro.... Zoja, op welke site kan ik goedkoop auto's huren? Hertz en Alamo worden veelal aangeschreven, maar kan nergens zien wat de tarieven zijn. Wie kan mij helpen?
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Hoi,
Zie http://elcheapo.nl/ . Holiday Autos verhuurt een Jeep Cherokee voor een all in tarief van EU 1706,=. Ik zou ook zeker de grote verhuurbedrijven zoals Hertz, Avis bellen voor een offerte.
Succes.
Monique
Zie http://elcheapo.nl/ . Holiday Autos verhuurt een Jeep Cherokee voor een all in tarief van EU 1706,=. Ik zou ook zeker de grote verhuurbedrijven zoals Hertz, Avis bellen voor een offerte.
Succes.
Monique
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hallo Raymond,
tijdens mijn laatste trip (11 juni t/m 17 juli dit jaar) heb ik 2 verschillende auto's gehuurd. Eén voor 1 week en de andere voor 4 weken. Dit i.v.m. de gekozen route.
Van 18 juni t/m 15 juli (27 dgn) had ik een Full Size gehuurd bij Dollar via Hotelplan. In San Francisco, waar ik de auto ophaalde, heb ik gekozen voor een upgrade die ze mij aanboden. Ik kon een Jeep Grand Cherokee, 4WD (met leren bekleding...
) huren voor $ 50,00 p/dag extra (!) Veel geld en voor mij reden hier niet op in te gaan. Al snel zakte men met de prijs en na stevig onderhandelen kreeg ik de Jeep mee voor $ 10,50 extra per dag. Ongeveer € 8,50 extra p/dag dus.
In Nederland had ik reeds € 864,00 betaald voor de full size en met 27x € 8,50 erbij voor de Jeep heb ik in totaal dus zo'n € 1094,00 betaald voor 4 weken. Dit was incl. alle benodigde verzekeringen. Geen slecht deal vind ikzelf.
....Ik heb de reisgids van Hotelplan er even bijgepakt en zie dat ik ruim € 1400,00 betaald had als ik de Jeep Grand Cherokee reeds in Nederland geboekt had... :hilarious:
Voorwaarde bij Hotelplan is dat je de vlucht, auto en min. 1 overnachting boekt. Zelf doe ik dat al enkele jaren en het is mij steeds goed bevallen. Ik boek trouwens gewoon bij een reisbureau, nog altijd de goedkoopste weg voor mij.
De Jeep Grand Cherokee kan ik zeker aanraden. Een geweldige auto die heerlijk rijdt.
Hieronder is de auto die ik 4 weken had... :rockon:

Groet,
Roland
tijdens mijn laatste trip (11 juni t/m 17 juli dit jaar) heb ik 2 verschillende auto's gehuurd. Eén voor 1 week en de andere voor 4 weken. Dit i.v.m. de gekozen route.
Van 18 juni t/m 15 juli (27 dgn) had ik een Full Size gehuurd bij Dollar via Hotelplan. In San Francisco, waar ik de auto ophaalde, heb ik gekozen voor een upgrade die ze mij aanboden. Ik kon een Jeep Grand Cherokee, 4WD (met leren bekleding...
In Nederland had ik reeds € 864,00 betaald voor de full size en met 27x € 8,50 erbij voor de Jeep heb ik in totaal dus zo'n € 1094,00 betaald voor 4 weken. Dit was incl. alle benodigde verzekeringen. Geen slecht deal vind ikzelf.
....Ik heb de reisgids van Hotelplan er even bijgepakt en zie dat ik ruim € 1400,00 betaald had als ik de Jeep Grand Cherokee reeds in Nederland geboekt had... :hilarious:
Voorwaarde bij Hotelplan is dat je de vlucht, auto en min. 1 overnachting boekt. Zelf doe ik dat al enkele jaren en het is mij steeds goed bevallen. Ik boek trouwens gewoon bij een reisbureau, nog altijd de goedkoopste weg voor mij.
De Jeep Grand Cherokee kan ik zeker aanraden. Een geweldige auto die heerlijk rijdt.
Hieronder is de auto die ik 4 weken had... :rockon:

Groet,
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Raymond,
Ik ben bang dat de auto voor jou een stuk duurder uit zal komen, dit vanwegen je leeftijd.
Bij je voorstelling zag ik dat je 19 jaar bent en bij de meeste zo niet alle verhuurders komt er een toeslag op de huurprijs als je nog zo jong bent.
Sorry maar ik wilde je toch even waarschuwen.
Gr.
Rob
Ik ben bang dat de auto voor jou een stuk duurder uit zal komen, dit vanwegen je leeftijd.
Bij je voorstelling zag ik dat je 19 jaar bent en bij de meeste zo niet alle verhuurders komt er een toeslag op de huurprijs als je nog zo jong bent.
Sorry maar ik wilde je toch even waarschuwen.
Gr.
Rob
-
Raymond
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dank voor de snelle reacties,
Roland, de Jeep Grand Cherokee is een geweldige auto, dat weet ik, erg comfortabel. En de prijs is ook niet verkeerd.
Rob, ik las in een reisfolder van het reisbureau dat je ook een auto mag huren als je 21 bent, dus ik zorg gewoon dat ik iemand bij me heb dan die ouders is dan 21. en 5 dollar extra per dag voor medebestuurders. En ik heb me laten vertellen dat ze bij de medebestuurders niet letten op de leeftijd, maar op de rijervaring....
Roland, de Jeep Grand Cherokee is een geweldige auto, dat weet ik, erg comfortabel. En de prijs is ook niet verkeerd.
Rob, ik las in een reisfolder van het reisbureau dat je ook een auto mag huren als je 21 bent, dus ik zorg gewoon dat ik iemand bij me heb dan die ouders is dan 21. en 5 dollar extra per dag voor medebestuurders. En ik heb me laten vertellen dat ze bij de medebestuurders niet letten op de leeftijd, maar op de rijervaring....
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
HOi Roland,Coyote schreef:....Ik heb de reisgids van Hotelplan er even bijgepakt en zie dat ik ruim € 1400,00 betaald had als ik de Jeep Grand Cherokee reeds in Nederland geboekt had... :hilarious:
Dat hebben wij dus gedaan, daarom hoef je ons nog niet zo uit te lachen.......
Wij wilden gewoon zeker zijn van een jeep, en als je zelf moet vragen om een upgrade, kun je natuurlijk niet zo goed onderhandelen....
Maar ja, je hebt inderdaad wel een hele goede deal gemaakt! Ga ik de volgende keer misschien ook proberen!
Groetjes,
Jacqueline
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ik kwam er gisteravond pas achter dat ik mijzelf zo'n € 300,00 bespaard had... :sorry: :whistling:Jasmino schreef:Dat hebben wij dus gedaan, daarom hoef je ons nog niet zo uit te lachen.......![]()
![]()
Ja, dat voordeel had ik inderdaad. De Dodge Intrepid die ik gereserveerd had, leek mij al een geweldige auto. Eigenlijk wilde ik enkel voor de 1e week (11 juni t/m 18 juni) voor een upgrade kiezen. Hertz in Seattle wilde niet echt onderhandelen en daarom heb ik er daar vanaf gezien. Bij Dollar begon de, overigens hele aardige, mevrouw gelijk over de upgrade, terwijl ik dat hier juist niet van plan was. Dan sta je inderdaad gelijk een stuk sterker. Ook moet je het geluk hebben dat men al aardig door de voorraad auto's heen is. Dat was volgens mij het geval in San Francisco. Mensen die een convertible gereserveerd hadden moesten daar meer dan een uur op wachten... Ook zag ik, toen ik mijn auto ophaalde, slechts enkele Dodge Intrepids staan.Wij wilden gewoon zeker zijn van een jeep, en als je zelf moet vragen om een upgrade, kun je natuurlijk niet zo goed onderhandelen....
Gelijk heb je, ik ga het kunstje volgend jaar opnieuw proberen... :rockon:Maar ja, je hebt inderdaad wel een hele goede deal gemaakt! Ga ik de volgende keer misschien ook proberen!
Groet,
Roland
ik heb ook een jeep bij Hertz gereserveerd, maar ik wil graag de Ford Expedition nog een maatje groter.
via de reisorganisatie moest ik daarvoor het dubbele betalen
, daarom wil ik het aan de balie proberen om een upgrade te krijgen........en anders neem ik gewoon de standaard jeep is voor ons nederlanders toch al erg groot 
via de reisorganisatie moest ik daarvoor het dubbele betalen
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ook wij hebben het op de manier van Roland gedaan bij Alamo in Seattle.
Een upgrade voor $ 10 p.d. extra en kregen de Buick Rendez-Vous.
Hier de beide auto's gebroederlijk naast elkaar

Links de jeep van Roland, rechts de Buick van ons.
:nana: Is die rechter nou groter??
:sorry: Roland
Groetjes Marjan

Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hoe viel die Buick Rendez-Vous eigenlijk mee, lijkt mij idd een ruime en comfortable suv!hekkie schreef:Ook wij hebben het op de manier van Roland gedaan bij Alamo in Seattle.
Groetjes Marjan
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Coyote schreef:Ik kon een Jeep Grand Cherokee, 4WD (met leren bekleding...) huren voor $ 50,00 p/dag extra (!) Veel geld en voor mij reden hier niet op in te gaan. Al snel zakte men met de prijs en na stevig onderhandelen kreeg ik de Jeep mee voor $ 10,50 extra per dag. Ongeveer € 8,50 extra p/dag dus.
Hoi Roland en Marjan,hekkie schreef:Ook wij hebben het op de manier van Roland gedaan bij Alamo in Seattle.Een upgrade voor $ 10 p.d. extra en kregen de Buick Rendez-Vous.
Ik had deze tip ook doorgegeven aan mijn broer, omdat die nog naar Florida ging. Hij is gisteren aangekomen in Orlando en heeft voor $10 bijbetaling per dag ook een jeep gekregen, terwijl hij een midsize auto geboekt had. Hij is nu 3 weken de chauffeur van een Mitsubishi Endeavor, en hij voelt zich de koning te rijk!
Bedankt, namens hem!
Groetjes,
Jacqueline
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 6338 Weergaves
-